Gezocht Easy Rider Zohra Knee Rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GerenGer

Berichten: 1008
Geregistreerd: 31-07-08

Gezocht Easy Rider Zohra Knee Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 11:04

Ik ben al een lange tijd opzoek naar deze rijbroek van easy rider, met stoffen zitvlak, dus geen kunstlederen zitvlak. Maar ik ze dat hij bijna nergens meer te verkrijgen is. Is zoek de rijbroek
in maat 38 in zowel blauw en zwart. Ik heb de rijbroek laatst nog in het wit kunnen bestellen bij
een ruitershop, maar deze hadden de andere kleuren helaas niet meer op voorraad.
Misschien dat ik hier nog wat tips kan krijgen.


Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt!

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: Gezocht Easy Rider Zohra Knee Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:13

De Epplejeck in Groningen had deze broeken laatst in de afgeprijsd bak liggen. Weet alleen niet of ze er nog zijn en of ze maat 38 hebben.

GCofOz

Berichten: 631
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: wapserveen

Re: Gezocht Easy Rider Zohra Knee Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:24


Eef_Bam

Berichten: 4092
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:03

Dat zijn heerlijke broeken inderdaad. Helaas ben ik iets te dik geworden :Y) . Maar ik heb nog een donkerblauwe en zwarte liggen in mt 38 die je eventueel wel kan overnemen. Stuur maar een pb als je fotos wilt.

Edit: nee dat was mt 36 in zwart. Mt 38 is wel met siliconen knee en neit die stof. Sorry.

GerenGer

Berichten: 1008
Geregistreerd: 31-07-08

Re: Gezocht Easy Rider Zohra Knee Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 00:09

@Chantalla, klopt! De epplejeck heeft ze heel lang gehad, maar nu inmiddels al een tijdje niet meer helaas.

@GCofOz, dat is inderdaad de rijbroek die ik zoek alleen helaas niet in maat 38!

@Eef_Bam, ah wat jammer! Had ze graag willen overnemen als ze in maat 38 waren geweest! Ik zoek wel echt zonder siliconen, omdat ik dat minder fijn vind!