Laat me je Samshield zien!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:29

Ik heb eventueel een hele mooie blauwe Samshield met steentjes te koop. Schaal maat s en liner maat 56.
Echt heel weinig gedragen.

VRoetgering

Berichten: 54
Geregistreerd: 21-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 16:33

upendo schreef:
Ik heb er twee. :)
Een bruine cuir, dus met alcantara en leren top met zilveren trim en blason.
En een navy alcantara met swarovski top en chrome zwarte trim en blason. :) En daar heb ik ook een polo visor bij.

Zal wel even kijken of ik binnenkort een foto kan maken van mijn setjes.


Gaaf! ben enthousiast voor de foto's *\o/*

VRoetgering

Berichten: 54
Geregistreerd: 21-11-18

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-19 20:47

ik zie nu dat het een beetje uitgestorven is hier, nog iemand ben erg benieuwd!?

BritHittepit

Berichten: 2547
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:51

Afbeelding mijn ‘oudere’ samshield, die ik nu gebruik voor wedstrijden, bruine miss shield met bruin shimmer vooraan en erop, chroom trim en samshieldteken


Afbeelding mijn ‘nieuwe’ samshield, is nog in bestelling! Een bruine miss shield met gouden samshieldteken en trim. Deze ga ik houden voor trainingen/wandelen dat vind ik zonde met mijne wedstrijdcap

VRoetgering

Berichten: 54
Geregistreerd: 21-11-18

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-19 20:54

Gaaf! zo vind ik die shimmer wel erg gaaf, ik vond het eerst niet zo veel aan. Ik vind dat gouden ook erg goed staan bij bruin! leuke combi

stalxpaard

Berichten: 1110
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 08:54

Ik ben sinds kort ook in heb bezit van een prachtige samshield. Nadat ik een niet zo'n zachte landing gemaakt had en mijn charles owen, die sowieso al aan vervanging toe was beschadigd is geraakt.

Afbeelding
<3 <3 <3

Heeft iemand van jullie de tas van samshield om de cap in te bewaren? Beschermd die ook goed?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 12:19

Help ik word gek! Er zijn te veel opties haha! Ik wil sowieso mat, twijfel een beetje tussen blauw en zwart. Ik denk eigenlijk dat ik voor blauw ga, ik heb ook nog nieuwe laarzen nodig dus dan ook maar laarzen met blauwe details. Ik wil dan een mat blauwe, maar wat voor top zou daar mooi op staan? En welke andere opties zouden daar mooi bij passen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 12:49

Dat is persoonlijk. Ik heb een blauwe met rose gouden trim en shimmer :).

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 13:42

Ik heb een donker bruine shadowmatt voor thuis met 5 swarovski diamantjes en goude details voor thuis.

Afbeelding

Voor op wedstrijd heb ik een premium in het blauw met blauwe swarovski crystal fabric met 5 Swarovski diamantjes voor bij mijn blauwe jasje en laarzen.


Afbeelding


Sinds kort heb ik voor bij mijn zwarte wedstrijd setje ook een Samshield, de Miss Shield Lozenge Swarovski.


Afbeelding


Afbeelding



Ik noem het een soort van verslaving :+

VRoetgering

Berichten: 54
Geregistreerd: 21-11-18

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-19 17:28

Gaaf! wat ik me dus afvraag, is de premium heel anders vergeleken met de shadowmatt? dus ik ventilatie etc. allemaal hetzelfde of merk je veel verschil?

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:44

Hier ook shamshield fan! Heb sinds kort een 2e

De oude was als 5/6 jaar oud.

Kepp is prachtig maar past niet bij mijn gezicht!

Ik heb nu deze.

Wie weet dat ik m’n oude keer laat controleren en over laat spuiten met iets van bruin. Want wil bij m’n jonky bruin springtuig


Dat stof is zwart
Afbeelding

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:29

@VRoetgering ik merk niet veel verschil tussen tussen de premium of de shadowmatt qua comfort.. de premium vind ik persoonlijk wat mooier omdat deze van stof is, maar dat is puur smaak. Wel vind ik de liner van de premium fijner, vind de liner van de shadowmatt iets te dik maar ook dat is persoonlijk denk ik!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:40

Afbeelding

Eigen foto weigert helaas te uploaden. Helemaal gelukkig met mijn Miss Shield <3. Helaas ligt hij momenteel op zolder omdat ik onverwacht geen paard meer te rijden heb ;(. Als ik straks weer kan rijden dan wil ik nog een hele simpele om mee op buitenrit te gaan. Vind dat zonde met deze, maar oh wat zitten die helmen lekker zeg!

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:59

Afbeelding

Deze komt in januari binnen <3 Verder rijd ik al 6jaar met mijn Shadowmatt in het blauw.
Superfijn! In de zomer rijd ik wel met een premium liner omdat dat net wat fijner is!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 20:01

IlBuono schreef:
[ [url=m/Tf6Aoy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze komt in januari binnen <3 Verder rijd ik al 6jaar met mijn Shadowmatt in het blauw.
Superfijn! In de zomer rijd ik wel met een premium liner omdat dat net wat fijner is!

Jezus wat een plaatje :oo! Is dat met rose goud?

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 20:08

_San87_ schreef:
IlBuono schreef:
[ [url=m/Tf6Aoy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze komt in januari binnen <3 Verder rijd ik al 6jaar met mijn Shadowmatt in het blauw.
Superfijn! In de zomer rijd ik wel met een premium liner omdat dat net wat fijner is!

Jezus wat een plaatje :oo! Is dat met rose goud?

Dankje! Ja de trim en het logo vooraan zijn in rosé goud. Vond ik heel mooi passen :o

stalxpaard

Berichten: 1110
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:12

Wat een prachtige helmen allemaal <3

Hoe bewaren jullie de miss shield? Ik heb nu gewoon de simpele hoes van samshield eromheen maar zoek nog iets wat mewe bescherming bied.

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:47

@stalxpaard bij mijn misshield kreeg ik een tas om hem in te bewaren, is een hele fijne tas. Heb mijn misshield bij Horse Boutique besteld en kreeg hem er gratis bij. Met roze letters <3
Afbeelding
Bij mijn premium kreeg ik ook een tas van samshield bij, dezelfde maar dan zonder roze letters. Bij mijn bruine shadowmatt kreeg ik alleen de beschermhoes en heb ik zelf een captas bijgekocht van BR, ook een beetje een fijne!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:01

Ik heb de captas van Samshield, ideale tas. Bevalt erg goed.

stalxpaard

Berichten: 1110
Geregistreerd: 13-04-09

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:41

Thanx! Ga ik daar eens naar kijken.

BritHittepit

Berichten: 2547
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 17:31

Had mijne binnen vandaag... er leek een blutsje in te staan... blijkbaar zou dit van het spuiten komen maar omdat ik me toch stoorde heeft de ruitershop hem terug genomen dus super service ze raadde wel aan om da iets anders van top te nemen dus nu heb ik in eens een hele andere besteld

Afbeelding

Afbeelding

Ilsevdhoek
Berichten: 227
Geregistreerd: 11-07-12

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 23:28

Ook die van mij is binnen gekomen! Zo onwijs blij mee en zit echt perfect! Afbeelding

Anoniem

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 23:48

Gaaaf! Welke is dat?

Ilsevdhoek
Berichten: 227
Geregistreerd: 11-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 12:39

Sammiex2000 schreef:
Gaaaf! Welke is dat?


Dit is een shadowmatt zwart met donkerblauwe lozenge swarovski top en chrome blauw randje, compleet samengesteld via de configurator

Anoniem

Re: Laat me je Samshield zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 13:37

Prachtig!