De perfect rijlaars

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
FrederiqueQ
Berichten: 13
Geregistreerd: 28-08-18

De perfect rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-19 22:03

Hoi allemaal,
ik doe voor school een opdracht waar bij ik een product moet onderzoeken.
Ik heb gekozen voor de rijlaars.
Ik ben heel erg benieuwd naar welke soort rijlaars jullie hebben, wat jullie missen aan de rijlaars (die je hebt of graag zou willen) en wat jullie als positief ervaren bij de rijlaars die jullie hebben of graag zouden willen.
En zouden jullie het liefst op maat gemaakte laarzen en of die jullie zelf kunnen ontwerpen?
En wie heeft van zulk soort laarzen die je op maat en zelf kan ontwerpen en voor hoeveel geld hebben jullie die gekocht?
En waar kopen jullie je spullen (laarzen) bij een divoza of epplejeck, online of heel ergens anders.


lideli
Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Re: De perfect rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 22:50

Ik zou graag nieuwe rijlaarzen willen, maar ik heb korte benen met dikke kuiten. Reguliere laarzen pas ik bijna nooit wat erg jammer is. Op maat gemaakte laarzen zijn een optie, maar de prijs houd mij tegen...

FrederiqueQ
Berichten: 13
Geregistreerd: 28-08-18

Re: De perfect rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-19 22:53

Bedankt voor je antwoord.
Wat zou voor jou een prijs zijn om toch de op maat gemaakt laars te kopen?

HopeDreamer
Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Re: De perfect rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 23:24

Laarzen voor mensen met een grote voetmaat en smalle kuiten en niet al te hoog! Ik vind met hoge veters ook heel mooi.

Ik heb nu hele fijne leren laarzen van Equi-Theme, gekocht bij Ruitersport Ruinen. Divoza, Epplejeck etc. hebben geen passende laarzen voor mij.

lideli
Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Re: De perfect rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 07:17

€350-400 maar daarvoor heb ik er nog geen gezien

Kidde
Berichten: 3428
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 07:26

lideli schreef:
€350-400 maar daarvoor heb ik er nog geen gezien

Volgens mij heb je bij Lipica voor die prijs wel op maat gemaakte, mits je niet te veel extra's neemt natuurlijk. Anders moet je daar eens informeren, ze zitten in Raamsdonksveer.

loveslimpie
Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 07:38

Ik ben erg blij met mijn ariats, die 250 euro echt waard. ritsen en veters blijven goed, alleen het leertje om de ritsen omhoog te houden is inmiddels stuk, dat vind ik wel jammer. Verder vind ik ze erg fijn doordat er een lekker voetbed in zit. Hiervoor had ik HKM rijlaarzen, opzich niets mee mis alleen een erg harde zool. Deze Ariats voelen voor mij bijna als pantoffels.

Ik koop mijn rijlaarzen bij een lokale winkel, een beetje afhankelijk van waar ik ben.. Vaak Emmers(Hamont of de peelbergen) of Ruitershop Boxmeer

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34476
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 08:09

Ik heb Mountain Horse. Imo de perfecte laars want heerlijk voetbed, soepel leer. Zouden alleen iets hoger mogen zijn, al stoort het me minder omdat ze zo lekker zitten. De standaard maten zijn niet gemaakt voor mensen met een kleine(re) voetmaat, smalle kuit en lange (onder) benen.

Ik koop mijn laarzen niet bij een grote winkel als divoza. Ik ga naar een kleinere ruitersportzaak, waar meer service en kennis is. Online bestellen van laarzen zou ik nooit doen. Passen is toch wel erg belangrijk.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70432
Geregistreerd: 24-05-08

Re: De perfect rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 11:08

Aangezien huiswerktopics niet zijn toegestaan op bokt en de topicstarter daarvan op de hoogte is plaats ik hier een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: darkadia en 14 bezoekers