Muck boots? Bevallen ze?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 13:47

Bij de meeste zit de lepel vast en komt er niks doorheen.

Ik vind hele hoge niet fijn, omdat ik niet standaard skinny jeans draag. Loop nu al 2 weken mijn broek in dikke sokken en dan gewone kaplaarzen te proppen, maar het is niet fijn.

Mijn ariat's zijn na bijna een jaar niet goed waterdicht meer, maar anders liep ik daar mee overal door eigenlijk.
Vandaar ook dat ik naar iets van kunststof zit te kijken. Maar moet wel lekker lopen zoals de ariat's.

Ik vind de reacties op de muckboots erg dubbel. Maar zoveel mensen, zoveel modellen, dus wel logisch.


Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 08:15

Ik kom even terug op mijn enthousiasme.... Mijn tweede paar heeft na een maand de hielen al kapot, de stof aan de binnenkant.
Agradi schuift het lekker af op slijtage. Jaja, na een maand?!

Waardeloze reactie van zo'n groot bedrijf, nu kijken of ik contact met Muck Boot zelf kan krijgen. -O-

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Hilli
Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:07

Ga er maar vanuit dat die met hetzelfde antwoord komen.

Te koop: 7-jarige Arabische ruin

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Jaan81
Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:13

Mlies schreef:
Ik kom even terug op mijn enthousiasme.... Mijn tweede paar heeft na een maand de hielen al kapot, de stof aan de binnenkant.
Agradi schuift het lekker af op slijtage. Jaja, na een maand?!

Waardeloze reactie van zo'n groot bedrijf, nu kijken of ik contact met Muck Boot zelf kan krijgen. -O-

Dat heb ik bij ieder paar gehad. Maar heb ik bij veel laarzen (regenlaarzen, outdoorlaarzen, van alles) dus daarom nog nooit over gebeld ofzo.

TYCHO
~-~-~-~-~-~-~-~-~ [RIJ-ITP] Trekpaard Tycho & ik nemen afscheid.....~-~-~-~-~-~-~-~-~ [IM] Trekpaard Tycho, ons dikke boek is uit -~-~-~-~-~-~-~-~-

Libera
Berichten: 3973
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 20:30

Heb nu deze, heel benieuwd hoe ze gaan bevallen. Van waterdicht leer met vachtje aan de binnenkant <3

[ img ]

Volg ons project in Washington!
Van overwoekerde bende naar paarden paradijsje :D

mysa
Berichten: 10456
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 21:07

Zijn leuk en zien er comfortabel uit. Welk merk?

Libera
Berichten: 3973
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 22:17

Dublin Eskimo II

Volg ons project in Washington!
Van overwoekerde bende naar paarden paradijsje :D

meggiemeg
Berichten: 12217
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 09:21

Mlies schreef:
Ik kom even terug op mijn enthousiasme.... Mijn tweede paar heeft na een maand de hielen al kapot, de stof aan de binnenkant.
Agradi schuift het lekker af op slijtage. Jaja, na een maand?!

Waardeloze reactie van zo'n groot bedrijf, nu kijken of ik contact met Muck Boot zelf kan krijgen. -O-

Dat heb ik bij de mijne dan weer niet gehad, maar inderdaad een waardeloze reactie zeg!!

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

san4nie
Berichten: 3557
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 09:56

Ik had de arctic weekend. Heerlijke laarzen. Maar nu is aan de achterkant het hele neopreen gescheurd, net boven waar het rubber gedeelte stopt. Zal vast door het aantrekken komen.
Heb nu de dunlop blizzard gekocht voor op stal. Wat minder mooi en iets minder goed voetbed. Maar lopen prima voor rubber laarzen, zijn warm, en lang niet zo duur.

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

salamaleque
Berichten: 986
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 18:42

Jaan81 schreef:
Mlies schreef:
Ik kom even terug op mijn enthousiasme.... Mijn tweede paar heeft na een maand de hielen al kapot, de stof aan de binnenkant.
Agradi schuift het lekker af op slijtage. Jaja, na een maand?!

Waardeloze reactie van zo'n groot bedrijf, nu kijken of ik contact met Muck Boot zelf kan krijgen. -O-

Dat heb ik bij ieder paar gehad. Maar heb ik bij veel laarzen (regenlaarzen, outdoorlaarzen, van alles) dus daarom nog nooit over gebeld ofzo.


Agradi vind ik een waardeloze winkel als het op garantie/klantenservice aankomt. Anders idd rechtstreeks naar Muck boot hopelijk doen ze er iets mee.

Jaan81
Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:08

Voor degene die ze graag willen/hebben, is er nu sale op de muckbootcompany site. 50% off! Gaat wel hard, moet ik zeggen. In mijn maat gisteren nog 47 keuzes en vandaag nog maar 35 :o
Maar 2 paar besteld :D

TYCHO
~-~-~-~-~-~-~-~-~ [RIJ-ITP] Trekpaard Tycho & ik nemen afscheid.....~-~-~-~-~-~-~-~-~ [IM] Trekpaard Tycho, ons dikke boek is uit -~-~-~-~-~-~-~-~-

Kinke
Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:13

jammer, voor mannen bijna niks in de sale

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:31

Voor vrouwen ook enkel als je maat 36 heb of een heel grote maat,helaas.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:33

De sale is wel interessant,zie ook laarzen met roze erin <3

Maar ik twijfel want ik heb laatst muck laarzen gekocht maar boven m'n hak/hiel precies waar het plastic overgaat in het stof zeg maar schuurt het bij mij open,de laars drukt tijdens het lopen de vouw naar binnen toe en loop ik mijzelf open.

Meer mensen die daar last van hebben?

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:39

Ik zie 15% korting, geen 50??? En inderdaad te klein. Heb maat 38

Heb nog steeds twijfels, maar Ariat's zijn nu echt lek, dus toch maar nu iets kopen dan. Ariat zit verreweg het lekkerste en alles wat ik aantrek valt erg tegen. Maar steeds binnen een jaar lek voor die 160/170 euro vind ik te gek worden. Neem wel weer nieuwe, maar dan voor droge weer.

Heb wel sinds kort van crocs met lammy gevoerde sloffen en zachte hiel. Geen idee of hun winter schoenen ook zo lekker zitten. Mis bij veel plastic/rubberen schoenen een goed voetbed als ik ze pas.

Sybelle
Berichten: 816
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 15:33

Ik heb dunlop blizzards gekocht en daar de zolen van mijn muckboots ingelegd. Loopt prima. Iets te warm. :+
Ze zijn wel slapper aan de zijkant van de voet dan de muckboots. Maar veel minder wijd dan de muckboot colt riders dus geen stro meer aan mijn sokken. Scheelt zo veel troep op de mat. *\o/*
Voor 30 euro ben ik blij.

Ik gebruik de zolen van mijn overleden ariats in een goedkoper merk outdoor laars. Werkt ook.

mysa
Berichten: 10456
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 15:53

superpony schreef:
Ik zie 15% korting, geen 50??? En inderdaad te klein. Heb maat 38

Heb nog steeds twijfels, maar Ariat's zijn nu echt lek, dus toch maar nu iets kopen dan. Ariat zit verreweg het lekkerste en alles wat ik aantrek valt erg tegen. Maar steeds binnen een jaar lek voor die 160/170 euro vind ik te gek worden. Neem wel weer nieuwe, maar dan voor droge weer.

Heb wel sinds kort van crocs met lammy gevoerde sloffen en zachte hiel. Geen idee of hun winter schoenen ook zo lekker zitten. Mis bij veel plastic/rubberen schoenen een goed voetbed als ik ze pas.


Doorklikken naar de Europese site, daar staat vijftig procent. Uitgang eu

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 17:34

Heb nu gewone dunlop kaplaarzen aan, maar ik vind mn broek erin echt vervelend zitten. Heb gewoon de spijkerbroeken aan waar ik ook mee rij over mijn laarzen en die dubbelgevouwen geven echt een nare bult.

Op mijn ariat's blijven ze een beetje boven de rand hangen. Bij instap enkel laarsjes denk ik dat de broeken in de drek komen.

Mysa, thanx, gevonden!!

Sure_lee
Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 17:40

Ik heb ook de dunlops gekocht. Maar na een paar uur zijn mijn voeten doorweekt omdat het gewoon 0,0 ademt en de voering synthetisch is.
Heb je daar met muckboots ook last van?

Apple
Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 17:58

Ik heb deze:

https://www.regenlaarsexpert.nl/regenla ... black.html

Ik kwam ze per abuis ergens tegen voor minder dan de helft van de prijs, dus heb ze gelijk aangeschaft :D Beste koop uit 2019 :j (op mn paard na dan :+ ) . Het is wel aan te raden om ze een maat groter te nemen als dat je normaal hebt.
Dit zijn wel echte regenlaarzen, dus niet per definitie warm. Dikke sokken (of speciale sokken voor in regenlaarzen) zijn echt wel nodig. In geval van nood kan je er ook mee paardrijden, maar dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 18:36


meggiemeg
Berichten: 12217
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:26

Sure_lee schreef:
Ik heb ook de dunlops gekocht. Maar na een paar uur zijn mijn voeten doorweekt omdat het gewoon 0,0 ademt en de voering synthetisch is.
Heb je daar met muckboots ook last van?

Ja ik wel, heb het snel warm en dan dus ook snel warme zweterige voeten, als ik de laars niet binnen zet droogt die ook niet snel op, anders blijft die te lang nat bij buiten staan

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Irisjeeh1999
Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:28

Iemand hier die de pacy II laarzen heeft? Kun je hiermee ook rijden en zijn ze goed warm, of heb ik nu te hoge verwachtingen? En hoe vallen die?

Heavenly (Armani x Aktion) ~ Together since 2016 <3

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Muck boots? Bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 23:53

Ik zet alle schoenen en laarzen binnen onder of vlakbij de verwarming. Maar zoals bij mijn crocs stond echt ze niet bij de verwarming te zetten vanwege vervormen. Denk dat het met muck boots ook niet echt handig is dan??

Apple, voor een gewone regenlaars wel best duur vind ik.

Mijn gewone kaplaarzen vind ik ook te koud aan de onderkant, maar zolang je loopt en in beweging bent, valt het mee. Nu had ik staan longeren en daarna wat palen boren en dan sta je echt teveel stil en krijg je koude voeten.

salamaleque
Berichten: 986
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:50

Irisjeeh1999 schreef:
Iemand hier die de pacy II laarzen heeft? Kun je hiermee ook rijden en zijn ze goed warm, of heb ik nu te hoge verwachtingen? En hoe vallen die?



Ja je kunt ermee rijden. Bij mij waren ze met een jaar stuk omdat ik er teveel op had gelopen en daar zijn ze niet voor volgens de fabrikant *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doedatje en 49 bezoekers