Remindvoorruiters polsbandje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haffiefreak

Berichten: 1646
Geregistreerd: 02-05-05

Remindvoorruiters polsbandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 07:33

www.remindvoorruiters.nl
Wie heeft hier ervaringen mee?

Ik heb me opgegeven via de mail voor een betere houding en zit.
Nu stond dit in een linkje. Een polsbandje die trillingen (dat maak ik eruit) geeft als je niet goed zit. Dit kun je zelf instellen?

Ibbel

Berichten: 49076
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 07:38

Ik lees het als: "je stelt een wekker in om de x minuten". Die wekker is in dit geval een trillend bandje.
Het is niet zo (kan niet zo zijn, qua techniek) dat je polsbandje gaat trillen op het moment dat jij in je heup inknikt/benen klemt/hakken optrekt of wat dan ook.
Het is - zo te lezen - niets meer dan een reminder om iedere paar minuten bij jezelf even te checken: zit ik nog goed.
Dat kun je ook op je telefoon instellen.
Het sensordingetje meet gewoon beweging, zodat je polsbandje alleen trilt als je ook aan het rijden bent. Dat ding heb je gewoon in je zak zitten.

haffiefreak

Berichten: 1646
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 07:44

Ibbel schreef:
Ik lees het als: "je stelt een wekker in om de x minuten". Die wekker is in dit geval een trillend bandje.
Het is niet zo (kan niet zo zijn, qua techniek) dat je polsbandje gaat trillen op het moment dat jij in je heup inknikt/benen klemt/hakken optrekt of wat dan ook.
Het is - zo te lezen - niets meer dan een reminder om iedere paar minuten bij jezelf even te checken: zit ik nog goed.
Dat kun je ook op je telefoon instellen.
Het sensordingetje meet gewoon beweging, zodat je polsbandje alleen trilt als je ook aan het rijden bent. Dat ding heb je gewoon in je zak zitten.


Dank je wel voor de duidelijkere uitleg.

broek306
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:02

Hoi,

Ik heb de remind ook en het werkt super fijn. Er zitten 3 programma's die je kunt instellen en het trilt om de paar minuten. Juist omdat ik telefoon niet goed vind werken omdat het ook een appje of mail kan zijn en het ook niet fijn vind om met telefoon in zak te rijden, werkt de juist super fijn in de polsband. Steeds als hij trilt let ik op om mijn benen te ontspannen.

haffiefreak

Berichten: 1646
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 18:46

broek306 schreef:
Hoi,

Ik heb de remind ook en het werkt super fijn. Er zitten 3 programma's die je kunt instellen en het trilt om de paar minuten. Juist omdat ik telefoon niet goed vind werken omdat het ook een appje of mail kan zijn en het ook niet fijn vind om met telefoon in zak te rijden, werkt de juist super fijn in de polsband. Steeds als hij trilt let ik op om mijn benen te ontspannen.


Kun je meer uitleg geven over de programma's?

broek306
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-10-19

Re: Remindvoorruiters polsbandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:15

Sorry er zitten zelfs 5 programma's op. Hij staat standaard ingesteld op 3 minuten. (dat is programma 2)
Je kunt dus instellen of je sneller herinnerd wilt worden of minder snel. Wanneer je steeds meer bewust wordt van het "probleem" waar je op moet letten tijdens het rijden, kun je de tijd dat hij trilt dus verder verschuiven. Handig want er is altijd wel weer iets wat ik ontdek dat beter kan ;-)