Petrie laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
xxx_syl
Berichten: 43
Geregistreerd: 16-09-14

Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-19 14:52

Ik heb een klein vraagje, ik zit zelf te twijfelen over de Leeds of de Olympic. Ik weet niet of je bij de Leeds sporen bij aan kan. Daar gaat namelijk wil mijn voorkeur uit.

Hebben jullie de Leeds met daar bij sporen aan?

gr.

love you Sylvester x-x-x


Miekelien
Berichten: 503
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Twente

Re: Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:26

Ik heb de Leeds, en ook af en toe daarbij spoortjes om. Je kunt vanwege de plek van de rits je laarzen niet uitdoen met sporen er nog om, maar verder geen enkel probleem!

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25872
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:30

Hallo xxx_syl,
Jouw vraag gaat over rijlaarzen lees ik. Dan is [WZ] Wikizaken niet de juiste plek om jouw vraag te stellen. Wikizaken is bedoeld voor de Bokt-Wiki, om het te kunnen melden als daar een storing is bijvoorbeeld. Jouw vraag past beter bij [RUI] Ruiter. Dat gedeelte is ook voor vragen over paardrijkleding en laarzen. Ik heb al een berichtje naar de moderators gedaan met de vraag om dit topic even te verplaatsen.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


khirshanta
Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:38



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers