Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
pjotrg
Berichten: 1158
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 16:44

adventures01 schreef:
Decathlon produceert en ontwerpt de producten zelf (transport etc ook), vandaar dat ze spullen relatief goedkoop kunnen aanbieden omdat het productie proces in 'hun handen blijft'. Waar het dan gemaakt wordt oid weet ik niet.


Kijk maar op hun site (helemaal onderaan). De spullen komen uit 28 landen. Een rondje in mijn kast levert op: Polen, Thailand, Vietnam en China. Maar ook in Frankrijk zijn 3 productielocaties.

Ze proberen zo verantwoord en milieuvriendelijk mogelijk te produceren een vervoeren.

Groetjes,
Pjotr en Junkie: Spikkels rule :P


nereids
Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 16:52

pjotrg schreef:
adventures01 schreef:
Decathlon produceert en ontwerpt de producten zelf (transport etc ook), vandaar dat ze spullen relatief goedkoop kunnen aanbieden omdat het productie proces in 'hun handen blijft'. Waar het dan gemaakt wordt oid weet ik niet.


Kijk maar op hun site (helemaal onderaan). De spullen komen uit 28 landen. Een rondje in mijn kast levert op: Polen, Thailand, Vietnam en China. Maar ook in Frankrijk zijn 3 productielocaties.

Ze proberen zo verantwoord en milieuvriendelijk mogelijk te produceren een vervoeren.

Thanks, de landen waren me even ontgaan haha. Heb er zelf een tijdje gewerkt dus weet een beetje hoe het in elkaar zit.

Suzanne F.
Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 16:57

Decathlon is absoluut waar voor zijn geld. Nee, geen topkwaliteit maar wel een top prijs kwaliteit verhouding. Echt prima spullen voor weinig geld.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Veraaaaah
Berichten: 2330
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:17

Jahoor voor een les in de week zijn het prima spullen! Had een fijne legging/rijbroek die helaas nu te groot is maar zat prima. Fijne prijs/kwaliteit verhouding!

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

StalNollie
Berichten: 9076
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:27

Veraaaaah schreef:
Jahoor voor een les in de week zijn het prima spullen! Had een fijne legging/rijbroek die helaas nu te groot is maar zat prima. Fijne prijs/kwaliteit verhouding!

Ik rijd er dagelijks 2 soms 3paarden mee
Met de rijbroeken leren laarzen jophurs en gaan al zeker een jaar mee

Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:17

Het is meestal dat als de winkel goedkoop is dat mensen er meteen slecht over gaan oordelen. Jammer genoeg.

hetty007
Berichten: 519
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: Op de berg

Re: Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:34

Ik heb daar een paar bootschoentjes gekocht voor 25 euro's. Ze zitten heerlijk en draag ze nu ook op het werk 32 uur per week (zorg) de kleur is niet meer zo mooi, Maar zijn nog steeds heel. Meestal gaat de zool kapot of laat los. Super kwaliteit voor een klein prijsje.

WietskeK
Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Re: Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:48

Die rubberen laarzen gaan bij mijn al 2 jaar mee, ik vind het prima laarzen voor 1 keer in de week :j

Sassenach
Berichten: 90
Geregistreerd: 27-02-18
Woonplaats: Stiensgea

Re: Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:02

Toen ik begon met paardrijden heb ik eerst ook goedkope laarzen bij de Decathlon gekocht. Ik heb hier een halfjaartje meegereden tot ik het 'dure' spul heb aangeschaft. Voor dat tijdsbestek was ik echt tevreden hoor.

✬ ☽ ☀︎• When u have an open mind you have the best views • ☀︎ ☽ ✬

Elinelock
Berichten: 11
Geregistreerd: 25-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:15

Ik heb ze en ze rijden echt lekker en dat van dat achter de zadel hangen klopt niet _/-\o_

Ozosnel en koudwatervrees kindje

Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 16:25

Elinelock schreef:
Ik heb ze en ze rijden echt lekker en dat van dat achter de zadel hangen klopt niet _/-\o_


Ik heb daar juist elke les last van... Daarom heb ik nu jodhpurs en chaps.

Sneeuwvlok23
Berichten: 187
Geregistreerd: 08-05-18

Re: Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 17:07

Ik heb ze ook en ben er ook erg blij mee. Enige minpuntje is dat de schoen een beetje smal is en ze hierdoor misschien niet geschikt zijn voor iemand met brede voeten

Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 07:18

Inderdaad, voor 1 keer in de week kan het wel. Ik rijd zelf ook 1 keer in de week en ik heb best veel decathlon spullen maar ik zelf ga liever voor dure spullen want die zijn in mijn beleving beter. (Denk dan aan Epplejeck.)

StalNollie
Berichten: 9076
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 08:36

1xin de week? Hier vaak zelfs 2xper dag mee rijdrn en nog net geen 24/7 aan me voeten.

Janevm
Berichten: 98
Geregistreerd: 01-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 15:44

Voor 15 euro zou ik het lekker uit proberen. Wat kan er misgaan? Zijn vaak prima instapproducten bij de Decathlon

Organa
Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 15:58

Lekker uitproberen denk ik!
Zoals al eerder gezegd, als je een keer in de week rijd in een groepsles lijken dit mij prima laarzen. Iedereen begint met dat soort laarzen :)
Wel zou ik ze inderdaad even passen. Het is niet fijn als hij bij je kuit veel te ruim zit of als de laars te hoog is en in je knieholte prikt

Hinnik12
Berichten: 201
Geregistreerd: 27-04-19
Woonplaats: De mooiste provincie van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 16:49

hinnik12 schreef:
Inderdaad, voor 1 keer in de week kan het wel. Ik rijd zelf ook 1 keer in de week en ik heb best veel decathlon spullen maar ik zelf ga liever voor dure spullen want die zijn in mijn beleving beter. (Denk dan aan Epplejeck.)


Ik hoorde mijn vrienden zeggen dat ze koude tenen hadden in deze laarzen ik daar in tegen had nergens last van met mijn jodhpurs en chaps ;) :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers