Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Drico
Berichten: 4489
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 13:06

Balen, het ziet er imo ook beschadigd uit! Heb je een foto van de gehele cap? Ben wel benieuwd naar het eindresultaat :)

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3


tita
Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 13:54

Terug brengen als je je er aan irriteert

30-11-2015
03-07-2018

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:01

Zo is de cap in zn geheel, echt een plaatje op de beschadiging na dan.

[ img ]

xx_Irisje
Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:03

DromenLies schreef:
Zo is de cap in zn geheel, echt een plaatje op de beschadiging na dan.

[ [url=m/Ir8sxP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel tof!
Ik heb hier laarzen bij... *\o/*

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:11

Uiteraard ben ik dan op mijn beurt heel benieuwd naar jouw laarzen. Mag in PB hoor.

Ketly
Berichten: 5925
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:10

Mijn kep is door een ongelukje met iemand anders helaas vanavond wat beschadigd :o Wel balen maar omdat het in de laklaag zit hoop ik dat het nog te herstellen valt.

[ img ]

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:36

DromenLies schreef:
Zo is de cap in zn geheel, echt een plaatje op de beschadiging na dan.

[ [url=m/Ir8sxP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op deze foto zie je die beschadiging ook wel goed, vind ik. Zonde hoor.

Prachtige cap, hopelijk wordt t netjes opgelost.

Xritt
Berichten: 600
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:43

Hoe maken jullie je caps schoon. Als ik de glans laag schoon maak, dan komen er strepen op. Of soort van vettige vlekken. Ik maak hem met een natte doek schoon. Kan ik ook wat anders gebruiken?

linda2008
Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 03:53

Xritt schreef:
Hoe maken jullie je caps schoon. Als ik de glans laag schoon maak, dan komen er strepen op. Of soort van vettige vlekken. Ik maak hem met een natte doek schoon. Kan ik ook wat anders gebruiken?

Met een goede glasdoek :j

SteffiiY
Berichten: 22535
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 23:00

Zijn er hier nog meer mensen die een lelijke afwerking hebben achterop hun kep? In de nek zeg maar?

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:52

Ik had witte spikkels op de zijkant/onderkant van mijn KEP. Alleen aan de linkerzijde.

Lukasje
Berichten: 11144
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 10:02

Ik vind het heel duidelijk een beschadiging hoor !

Don't take anything for granted

Ropa
Berichten: 648
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 21:31

Heeft iemand een velvet shell met Polish front? Ik ben heel benieuwd hoe dit eruit ziet namelijk.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:24

Hey all,

Hoe lang hebben jullie op je KEP moeten wachten? Ik heb met KEP 21e oktober teruggestuurd naar de winkel en nog geen herstelde KEP ontvangen. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild maar geen reactie. Laatste keer sprak ik wel een verkoop medewerker maar die kon me ook niet wijzer maken. Ik word er een beetje moedeloos van.

Celebi
Berichten: 3499
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:08

Oef ik heb in de winkel eentje opgehad. Zwart met het middenstuk van zachte stof, flueel achtig, en met bruine bandjes. Was helemaal in de wolken! Maar helaas paste KEP mij gewoon niet.. Twee medewerkers hebben alles uit de kast gehaald om het te laten passen maar het bleef maar heen en weer schuiven als ik het kinbandje los had..

Met pijn in mijn hart (maar met een iets blijere spaarrekening :') ) ben ik dus maar voor een andere cap gegaan die ik echt totaal niet mooi vond, maar wel als gegoten zat. Was overigens de enige in de hele winkel die mij helemaal goed paste.

Ik hoop toch dat ik ooit die droom KEP pas *zwijmel* <3

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 07:15

michenou schreef:
Oef ik heb in de winkel eentje opgehad. Zwart met het middenstuk van zachte stof, flueel achtig, en met bruine bandjes. Was helemaal in de wolken! Maar helaas paste KEP mij gewoon niet.. Twee medewerkers hebben alles uit de kast gehaald om het te laten passen maar het bleef maar heen en weer schuiven als ik het kinbandje los had..

Met pijn in mijn hart (maar met een iets blijere spaarrekening :') ) ben ik dus maar voor een andere cap gegaan die ik echt totaal niet mooi vond, maar wel als gegoten zat. Was overigens de enige in de hele winkel die mij helemaal goed paste.

Ik hoop toch dat ik ooit die droom KEP pas *zwijmel* <3



Je zal beide soorten liners (normaal en ovaal) wel gepast hebben he?

Celebi
Berichten: 3499
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 09:36

Dispar_Vulgo schreef:
Je zal beide soorten liners (normaal en ovaal) wel gepast hebben he?


Zeker! Verschillende liners in verschillende maten, maar de ruimte aan de zijkant bleef te groot, iets wat ik bij de meeste caps daar aan de muur had. Met de bandjes vast schoof het niet meer, maar goed een cap hoort zonder bandjes al goed te zitten natuurlijk. Er was echt maar één Uvex die niet opzij schoof, een heel smal model.

Xritt
Berichten: 600
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:32

Mijn dochter wil graag een Kep cap. Nu kan ik van een stalgenoot een oudere basis Kep cap kunnen overnemen voor een paar tientjes. Het is een van de kleinste maten Kep vertelde ze. Het lijkt mij leuk om hem te laten spuiten door iemand, zodat hij er weer mooi en geblingt uitziet.
Wat is jullie ervaring met een Kep voor kinderen.

_Anneruth
Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 18:41

Xritt schreef:
Mijn dochter wil graag een Kep cap. Nu kan ik van een stalgenoot een oudere basis Kep cap kunnen overnemen voor een paar tientjes. Het is een van de kleinste maten Kep vertelde ze. Het lijkt mij leuk om hem te laten spuiten door iemand, zodat hij er weer mooi en geblingt uitziet.
Wat is jullie ervaring met een Kep voor kinderen.


Ik zou even vragen hoe oud de cap precies is. Na 4-5 jaar verliest een cap het vermogen het hoofd te beschermen. Voor een paar 10-tjes is het leuk een KEPcap over te nemen maar ik zou liever voor veiligheid gaan. Overigens kan KEP prima voor kinderen. In een de 'kleinste' schaal kan vanaf maat 51 dus dat komt vast sowieso goed.

Kadjar <3 Vincent Maranello x Vivaldi L § Rhodos <3 Flemmingh x Zuidpool gepensioneerd bospaard § Gideon <3 Tuschinski x OO Seven x Ferro 17-09-2018 Y;(
Voor je iets zegt. Bedenk dan. Is het nodig, is het aardig, is het waar... #doeislief

IvankBacardi
Berichten: 1005
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:23

Xritt schreef:
Mijn dochter wil graag een Kep cap. Nu kan ik van een stalgenoot een oudere basis Kep cap kunnen overnemen voor een paar tientjes. Het is een van de kleinste maten Kep vertelde ze. Het lijkt mij leuk om hem te laten spuiten door iemand, zodat hij er weer mooi en geblingt uitziet.
Wat is jullie ervaring met een Kep voor kinderen.


Zeker frans de weerdt voor het pimpen!!

Bacardi, Z2 <3
Proud, L1 dressuur & B dressuur mennen <3

Xritt
Berichten: 600
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:46

Thanx. De Kep is 2a3 jaar oud. Mijn dochter heeft nog een andere cap. Die heeft ze vorig jaar gekregen. Ze zou zelf heel graag voor een wedstrijd meer bling willen. Of iets wat een tikkeltje meer opvallender is.

Frans de Weerdt ga ik even op zoeken. Weten jullie toevallig prijzen voor het pimpen? Bespreek je dan samen wat de wensen zijn en wat mogelijk is. Of lever je een soort voorbeeld aan. Niet dat ik iets heel geks of bijzonders wil :+ :D :D

_Anneruth
Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:07


Kadjar <3 Vincent Maranello x Vivaldi L § Rhodos <3 Flemmingh x Zuidpool gepensioneerd bospaard § Gideon <3 Tuschinski x OO Seven x Ferro 17-09-2018 Y;(
Voor je iets zegt. Bedenk dan. Is het nodig, is het aardig, is het waar... #doeislief

gewoonmarie
Berichten: 1135
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:28

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Mijn 2 Keps ik ben twijfel om de roze te verkopen. Ik wil zo graag de panter van cap. Maar vraag me af wat ik kan vragen. Hij was nieuw echt heel duur.

Mojototojr x UB40 x Houston
Nelly Furtado d-oc Just Wimphof x ampere x Nero
Oops I did it again Flynn X Lord Loxley X zeoliet
Starlight Mowgli VOD X Nelly Furtado

Xritt
Berichten: 600
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:48

Dank je. Ik heb ze beiden voor een prijsopgave gevraagd. Frans is 300,- ik vind zijn werk echt heel mooi. Maar vond de prijs best pittig

xx_Irisje
Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:56

Xritt schreef:
Dank je. Ik heb ze beiden voor een prijsopgave gevraagd. Frans is 300,- ik vind zijn werk echt heel mooi. Maar vond de prijs best pittig

Ik ben benieuwd waar de ander op uitkomt.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers