Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:52

Ik begin het ook echt zat te worden. Halverwege mei mijn laarzen opgestuurd want rits was kapot. Toen waren ze eerste week van juni (pas?) klaar, maar heb nu, 3 weken later, nog steeds geen laarzen thuis. En ook niet op mail reageren -:(-
Echt super irritant.


MyChoice
Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:53

Ik krijg op apps altijd binnen een dag reactie

Melya 06-07-06
Baldur 18-06-08 - † 15-06-2023
Madelief 13-03-2018

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:54

Oke, net geappt idd en gelijk reactie. Maar alsnog niet tevreden over het feit dat het 3 weken duurt om iets in te pakken en op te sturen :+

Merrr
Berichten: 513
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 13:06

beter!

ik moet meestal wel aantal dagen of langer wachten.

Ik heb wat gehoord!

ze gaan terug naar Portugal… hopelijk zijn ze dan echt goed.
Nog even en we zijn een jaar verder! :')

Oh fijn Romanoff!

Sylvona C v. Sir Oldenburg x Lancet ZZL+15, springen 0,90, Eventing B

StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:02

Ik kan mijn laarzen ( rits kapot ) opsturen naar de fabriek of door hun schoenmaker in Nederland de rits laten vervangen. Wat zouden jullie doen? Voordeel van die in nl is wel dat ik ze minder lang kwijt ben.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:07

Hun schoenmaker in NL?

Ik heb mijn Celeris laten maken bij de Turk om de hoek, 30 euri en anderhalve dag weg :D

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:12

Janine1990 schreef:
Hun schoenmaker in NL?

Ik heb mijn Celeris laten maken bij de Turk om de hoek, 30 euri en anderhalve dag weg :D


Dat heb in laten doen met mn derby’s, resultaat; laarzen naar de mallemoer.

Vossie <3
B+11L1+14L2+9

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:14

Romanoff schreef:
Janine1990 schreef:
Hun schoenmaker in NL?

Ik heb mijn Celeris laten maken bij de Turk om de hoek, 30 euri en anderhalve dag weg :D


Dat heb in laten doen met mn derby’s, resultaat; laarzen naar de mallemoer.


Eerder gedaan met Petries bij een waardeloze Friese zogenaamde schoenmaker. De Turk sprak er waanzin van, iemand die het zo weet te verknoeien mag zichzelf geen schoenmaker noemen.

Je hebt er fietsenmakers bij :j
Maar de Turk waar ik naar toe ga, verstaat zijn vak uitstekend!

StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:16

Romanoff schreef:
Janine1990 schreef:
Hun schoenmaker in NL?

Ik heb mijn Celeris laten maken bij de Turk om de hoek, 30 euri en anderhalve dag weg :D


Dat heb in laten doen met mn derby’s, resultaat; laarzen naar de mallemoer.


150 euro verder en hele hele lelijke petrie laarzen die iedere 3 weken kapot waren was hier het resultaat. In de buurt ga ik ze dus niet meer weg brengen. Of naar de fabriek of naar een schoenmaker waar ze zelf goede ervaringen mee hebben. Maar aangezien er hier een aantal kleine reparaties toch hebben laten uitvoeren in de fabriek... gewoon benieuwd waarom die keuze.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

MyChoice
Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:16

In Apeldoorn Eglantier, die is ook super goed!

Melya 06-07-06
Baldur 18-06-08 - † 15-06-2023
Madelief 13-03-2018

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:32

StonedRomy schreef:
Ik kan mijn laarzen ( rits kapot ) opsturen naar de fabriek of door hun schoenmaker in Nederland de rits laten vervangen. Wat zouden jullie doen? Voordeel van die in nl is wel dat ik ze minder lang kwijt ben.

Ik heb ze afgelopen tijd verstuurd naar hun locatie in Nederland, ben ze alsnog 6 weken kwijt geweest.
Daar hoef je het dus niet om te laten :+

StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:54

Dat is euhm... bemoedigend? Het is dat de prijs en de kwaliteit zo goed is... maar service is behoorlijk onder de maat.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Love_Rosie
Berichten: 1496
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:25

Mij stalgenootje heeft net haar 1e paar gehaald, met wintervoering.
Ze zitten perfect, zo gemaakt dat zooltjes er ook in kunnen :j

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 10:19

Mijn nieuwe moeten tussen nu en twee weken komen, kan niet wachten!!!

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:59

SavannahdB schreef:
Mijn nieuwe moeten tussen nu en twee weken komen, kan niet wachten!!!


Ik had dit eerder moeten sturen, krijg net een foto doorgestuurd lol
Was hel snel ze zeiden 12 weken en ik zit op nog geen 10

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 19:12

en nu ga je die foto met ons delen toch? <3 <3 ik ben niet nieuwsgierig

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:19

Dit zijn ze geworden.
Ze zijn helemaal bont gevoerd. Morgen gaat ze ze nog goed op de foto zetten en versturen <3 *\o/*

[ img ]

Fantabulouss
Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 16:47

Ben normaal niet zo'n zeurpiet, maar moet even mijn ei kwijt... :o

Mijn celeris laarzen zaten vanaf begin af aan te strak, zijn een paar keer opgerekt en dan ging het wel weer even, maar bleven niet lekker zitten.

In april besloten dat ik er elastiek in wilde zoals het cici model. Dus m'n laarzen opgestuurd naar Marije. krijg ik ze terug met een v-elastiek (cici elastiek is rechthoekig met ronde onderkant) erin , heel lelijk gestikt, zonder celeris logo := Bleken ze niet naar Celeris geweest te zijn maar naar een schoenmaker in NL.

Op 1 mei heb ik ze weer terug gestuurd zodat ze naar de fabriek van Celeris konden om het v-elastiek te herstellen. Ik zou ze na 3 weken weer terug hebben. Nu ruim 12 weken later heb ik ze nog steeds niet terug en krijg ik zowel via whatsapp als e-mail geen reactie meer ;(

Wordt er echt heel verdrietig van ;( ...Lang wachten had ik niet erg gevonden als ik dan mooi herstelde laarzen terug krijg. Maar houd me dan in iedergeval op de hoogte dat het langer gaat duren ... Vraag me echt af waar m'n laarzen zijn, of ze nog mooi hersteld zijn en wanneer ik ze weer eens terug ga zien..... :=

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 16:52

Pfff wat een gedoe... Wilden ze in het begin ze niet goed maken dan? Als ze van in het begin te strak zijn aangemeten/gemaakt moeten zij dit toch oplossen.

Krijg er de kriebels van dat zoveel leveranciers na leveren proberen hier onder uit te komen. Ik hoor best vaak dat mensen uiteindelijk nieuwe laarzen later dan alsnog wegdoen of dat ze nooit echt lekker gaan zitten...

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 17:45

Heb je vanaf het begin aangegeven niet blij te zijn met de pasvorm? Persoonlijk had ik dan nieuwe laarzen gevraagd. Oprekken maakt de kwaliteit er niet beter op.

Mijn laarzen zouden morgen klaar zijn bij de Nederlandse schoenmaker. Hopelijk een goed resultaat. Tot nu toe normale communicatie.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 12:38

Fantabulouss; ook via whatsapp geen reactie? Of bellen?

Ik heb die van mij dinsdag terug gebracht ivm dat ze heel moeilijk dicht gaan. Hoop dat dit de laatste keer terug sturen is.. dit is nml de 3de keer.
We shall see.

Inmiddels inderdaad nwe rijlaarzen gekocht, omdat mn poten gewoon afknellen in mn Celeris. nwe laten maken bij oude vertrouwde Derby.
Binnen 4 wkn waren ze binnen! Super mooie geworden <3 [ img ]
Meteen mee kunnen rijden, geen blaar, geen pijn, geen geknel. Wat een verademing.

Vossie <3
B+11L1+14L2+9

Merrr
Berichten: 513
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:47

Die van mij zijn 2x naar portugal geweest, nu is de voet mooier geworden... wat denken jullie.. krijg ik ze ineens niet meer dicht!!
Terug naar celeris in nederland gegaan.. heb ze weer terug sinds dinsdag... krijg ze nog niet dicht.. als ik ze op meet blijft het nog steeds hangen om 33 cm en een beetje.. terwijl mijn kuitmaat zonder kleding 34 cm is....

Ik ben er nu echt helemaal klaar mee!! -:(- op 2,5 maand na zijn we een jaar verder... doe mij mn geld maar terug!!!

Dus nu heb ik geen wedstrijdlaarzen meer |o , misschien stom.. maar die had ik verkocht aan een stalgenootje... omdat ik toch enigszins wel er van uit ging dat het nou wel een keer goed zou zijn... maar helaas..

Mooie laarzen Romanoff!
Ik zit nu ook bij derby te kijken, misschien is dat een optie.. maarja dan moet ik wel geld terug krijgen, anders gaat dat m niet worden.

Sylvona C v. Sir Oldenburg x Lancet ZZL+15, springen 0,90, Eventing B

loismooij15
Berichten: 296
Geregistreerd: 24-12-14
Woonplaats: bergschenhoek

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 08:22

Ik heb mijn laarzen nu een kleine 2 weken binnen en ik ben er heel blij mee. Het is even wennen maar voor mij wel echt opstappen en wegrijden.

[ img ]

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game. ~ a Cinderella Story
LM Jack Daniels || L1+ 19 / L2 +10
Bacardi || Z2 / 1-3-2016 †

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:30

OEEH die heb ik op hun Facebook Gezien, ze zijn prachtig!

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:34

@Merr; oh wat super klote... die van mij gingen ook heel moeilijk dicht. Hoop dat t nu na 3de x vermaken wel goed is.. zo zonde van het gedoe steeds.
Kwa centjes snap ik t wel ja.. ben nu in 1,5 jaar €990 verder.. celeris en derby. Maar anders had ik helemaal geen rijlaarzen meer gehad..
anderszijds had ik dat geld wel anders willen uitgeven ;)

@louis; leuke laarzen. Niet geheel mijn smaak maar ze staan wel mooi!

Vossie <3
B+11L1+14L2+9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers