Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:51

Wauw mooi hoor! Mooi dat polished, heb er ook over getwijfeld maar ben toch weer voor volledig lak gegaan. :D

amber510

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:43

dmuts schreef:
Mijn laarzen zijn in nederland! Hoop ze volgende week in huis te hebben [ [url=m/ftzMuI.jpg]Afbeelding[/url] ]



Heel mooi!!

Vandaag is het al weer 6weken geleden dat mijn laarzen zijn aan gemeten :) ik ben heel benieuwd wanneer ze binnen komen;)

Nessie

Berichten: 8576
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:45

Erg mooi! Mijn aanmeetafspraak is tot nader order verplaatst, ik heb er geen haast mee dat scheelt.

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:50

dmuts schreef:
Mijn laarzen zijn in nederland! Hoop ze volgende week in huis te hebben [ [url=m/ftzMuI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi!
Nog meer mensen toevallig? Zag er weer een aantal voorbij komen, dus misschien van mensen die hier ook zitten!
Ik zit ook op 6 weken.. tijd gaat langzaam zeg :')
Eind februari heb ik een clinic, hoop zo dat ik ze dan heb *\o/*

Nessie, zeker door corona.. maar gelukkig heb je geen haast. Ondertussen al een idee wat je wilt haha?

Nessie

Berichten: 8576
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:35

Zou wel mooi zijn bij de clinic met je nieuwe laarzen!

Ik hoop (als het Z ook weer mag) het outdoor seizoen ermee te kunnen gaan rijden. Ik neig naar de polo in croco met steentjes, dubbele gesp en een houtlook zool :j

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:40

Oh hier werden ze gewoon opgestuurd zonder die 50% te betalen. Maar goed ook want ze waren niet goed. Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor, begin de moed wel een beetje te verliezen.

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:04

Nessie schreef:
Zou wel mooi zijn bij de clinic met je nieuwe laarzen!

Ik hoop (als het Z ook weer mag) het outdoor seizoen ermee te kunnen gaan rijden. Ik neig naar de polo in croco met steentjes, dubbele gesp en een houtlook zool :j


Klinkt gaaf! Zwart?

Miccamaaike, wat vervelend.. wat was er niet goed, als ik dat mag vragen?

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:28

Veel en veel te smal. Ik heb extreem brede voeten en een artrose in mn voet. Dat vraagt dus om hele brede schoenen en dat waren ze dus echt niet.

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:33

Oh dat verhaal heb ik volgens mij wel langs zien komen.. duurt wel al lang dan zeg, jeetje :(

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:25

Die van mij passen top! Ze zijn wel kneiterhard, dus wordt nog even pijn lijden met inrijden haha

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:53

Had je extra verhard besteld? Of zijn ze “gewoon” zo? :=

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:04

Hoe bevallen de laarzen die al in ontvangst genomen zijn? En iemand nog nieuws gehad?
Ik heb gisteren maar eens een berichtje gestuurd. Mijn laarzen zaten medio januari in de laatste fase van ontwikkeling maar ik heb ze nog steeds niet. Inmiddels wacht ik bijna 15 weken en begin toch wel ongeduldig te worden. ;) :=

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:08

Ze zijn "gewoon" zo. Zijn wel brushed, weet niet of dat daar ook nog invloed op heeft

Kimvdongenx
Berichten: 16
Geregistreerd: 07-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 23:06

Hee meiden!
Na lang onderzoek gedaan te hebben toch een afspraak gemaakt voor het opmeten van laarzen bij Vera. Iemand ervaringen met Vera? Zelf denk ik dat ik toch maar voor de rits voor of achter ga, ik ben bang dat de rits aan de zijkant mijn zadel beschadigd. Heeft iemand problemen gehad met de rits? Snel aan vervaging toe?

ievie

Berichten: 2196
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 23:55

Mijn rits zit aan de zijkant (binnen- voorkant). Ik kom echt nooit tegen het zadel aan. Ik vind deze rits wel prettig met aantrekken en je hak blijft steviger.
Mijn laarzen heb ik nu 4,5 jaar. Nooit de rits vervangen volgens mij. Wel een keertje opnieuw een stukje gestikt gedacht ik.

Caresse07

Berichten: 9403
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 06:28

Mijn rits zit ook aan de binnenkant en hier ook geen problemen met de rits gehad. Heb Mijn laarzen inmiddels 3,5 jaar.
Nog altijd heel blij mee.

Kimvdongenx
Berichten: 16
Geregistreerd: 07-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 08:49

Maar de rits aan de binnen voorkant zit die nooit tegen het zadel? Dat klinkt voor mij onlogisch omdat je je been tegen je zadel aanhoudt

BrittOllie

Berichten: 2286
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 09:07

Zie laars links op de foto, je raakt je zadel niet met de rits. Of je moet je been heel onnatuurlijk draaien. ;) Ik had eerder altijd laarzen met een rits aan de achterkant, ging om de haverklap kapot (wel van Petrie). Daarom ben ik juist naar een rits schuin voor overgestapt.
Afbeelding

Kimvdongenx
Berichten: 16
Geregistreerd: 07-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 09:19

Oh ja nu zie ik het! Had verwacht dat die inderdaad dichter bij het zadel zou zitten!

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 21:11

Hier ook rits schuin oor, vind het ideaal en idd nooit tegen het zadel aan!
Zou niet zo snel weer rits aan de achterkant bestellen, ook lastiger aantrekken en vele malen meer kwetsbaarder..

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:35

Ik ben inmiddels wel klaar met Celeris... vorige week geappt en geen reactie, wacht al bijna een half jaar. Wil de koop ontbinden want dit slaat echt nergens op. Jammer ik had me erg verheugd op mijn schoenen.

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:49

Wat super balen Miccamaaike! Waar had je besteld?

Ik heb mijn laarzen en jodphurs vandaag ontvangen. Ze zijn erg mooi geworden en passen gelukkig goed. Enige twijfeling die ik heb is dat ze nog wel flink op m’n enkel bot drukken aan de binnenkant. Ik heb de rits schuinvoor en denk dat het hierdoor komt. Bij m’n huidige laarzen heb ik polo model dus ben het niet gewend. De laars is ook best dik leer dus vermoedelijk moet het even “zetten”.

Afbeelding

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:23

miccamaaike schreef:
Ik ben inmiddels wel klaar met Celeris... vorige week geappt en geen reactie, wacht al bijna een half jaar. Wil de koop ontbinden want dit slaat echt nergens op. Jammer ik had me erg verheugd op mijn schoenen.



-O- En is nog zacht uitgedrukt. Slecht hoor... rechtsbijstand een idee?

Kimvdongenx
Berichten: 16
Geregistreerd: 07-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 00:18

_enna_ schreef:
Wat super balen Miccamaaike! Waar had je besteld?

Ik heb mijn laarzen en jodphurs vandaag ontvangen. Ze zijn erg mooi geworden en passen gelukkig goed. Enige twijfeling die ik heb is dat ze nog wel flink op m’n enkel bot drukken aan de binnenkant. Ik heb de rits schuinvoor en denk dat het hierdoor komt. Bij m’n huidige laarzen heb ik polo model dus ben het niet gewend. De laars is ook best dik leer dus vermoedelijk moet het even “zetten”.

[ Afbeelding ]


Wauw wat zien ze er mooi uit! Wanneer had je ze besteld? Heb je lang moeten wachten? Bij wie heb je ze laten aanmeten?

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:09

Kimvdongenx schreef:
_enna_ schreef:
Wat super balen Miccamaaike! Waar had je besteld?

Ik heb mijn laarzen en jodphurs vandaag ontvangen. Ze zijn erg mooi geworden en passen gelukkig goed. Enige twijfeling die ik heb is dat ze nog wel flink op m’n enkel bot drukken aan de binnenkant. Ik heb de rits schuinvoor en denk dat het hierdoor komt. Bij m’n huidige laarzen heb ik polo model dus ben het niet gewend. De laars is ook best dik leer dus vermoedelijk moet het even “zetten”.

[ Afbeelding ]


Wauw wat zien ze er mooi uit! Wanneer had je ze besteld? Heb je lang moeten wachten? Bij wie heb je ze laten aanmeten?


Dankjewel! Ik heb ze eind oktober besteld bij Vera in de studio in Asten.