Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:08

Fijn BWM83 dat het toch gelukt is. Veel plezier met je nieuwe laarzen.

Mijn jodphurs worden opnieuw gemaakt, ik ben heel erg benieuwd en enigszins sceptisch...


ZoeyDercks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:58

Ik wil naast mijn 3 jaar oude geweldige Bias nog een paar met schaap lining aan laten meten. Weet toevallig iemand hier of ze gedurende het jaar nog leuke acties hebben?

Ze hebben nu 15% korting maar op zo'n bedrag is alles mooi meegenomen :+

Fedra & Xiomara WH ♥

Instagram: @fedra.xiomara.wh

Love_Rosie
Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:40

Meer dan dit wordt het niet volgens mij

MyChoice
Berichten: 2178
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:50

Met Halloween wel. maar dat duurt nog ff.

Melya 06-07-06
Baldur 18-06-08 - † 15-06-2023
Madelief 13-03-2018

Love_Rosie
Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:45

volgens mij hebben ze dit jaar ook niks met Halloween gedaan, of ik heb het gemist. komt ook wel kort na elkaar, black friday en halloween.

ZoeyDercks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:39

Nou... Ik ga 13 december nieuwe winterlaarzen aan laten meten met de pasdag in Oosterblokker. Bijna 2 uur rijden, maar als een rasechte Nederlander ben ik gevoelig voor "gratis".

Het worden (denk ik) petrol of groene. Met bontvoering uiteraard. En opvallende accenten.
Ik pak echt helemaal uit denk ik nu, zul je zien dat ik toch voor veilig kies :+
Het worden Bia's of Cici's, weet alleen nog niet welke van de twee..... Vind het fijne aan Bia's wel dat je de veters gewoon bij kunt stellen als je been wat veranderd, bij de Cici rekt het elastiek natuurlijk wel mee.

Mijn Bia's zijn helemaal zwart met alleen iguana print en 1 steentje, heel veilig dus. Voor de winter iets spannends.

Fedra & Xiomara WH ♥

Instagram: @fedra.xiomara.wh

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:58

Ik ben nieuw in dit topic, maar ook ik ga 13 december mijn eerste paar Celeris aan laten meten *\o/*
Ze hebben alleen zo veel opties, vind het echt onwijs lastig haha. Ik weet wel zeker dat ik in ieder geval polished/brushed black wil. Verder twijfel ik tussen het model polo of pablo, maar ik heb nu al laarzen met een rits schuinvoor en vind wat anders eigenlijk ook wel leuk..
Ik twijfel of ik wel of geen harde schacht moet nemen, wat raden mensen aan die al een paar hebben?
Een vriendin van mij zei niet doen, omdat ze ze echt keihard vond (zij was zelf gisteren in zwartewaal mee met een vriendin aanmeten), wat is jullie ervaring?

ZoeyDercks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:34

JenteC schreef:
Ik ben nieuw in dit topic, maar ook ik ga 13 december mijn eerste paar Celeris aan laten meten *\o/*
Ze hebben alleen zo veel opties, vind het echt onwijs lastig haha. Ik weet wel zeker dat ik in ieder geval polished/brushed black wil. Verder twijfel ik tussen het model polo of pablo, maar ik heb nu al laarzen met een rits schuinvoor en vind wat anders eigenlijk ook wel leuk..
Ik twijfel of ik wel of geen harde schacht moet nemen, wat raden mensen aan die al een paar hebben?
Een vriendin van mij zei niet doen, omdat ze ze echt keihard vond (zij was zelf gisteren in zwartewaal mee met een vriendin aanmeten), wat is jullie ervaring?


Ik heb zelf Bia's, ga de 13e een extra paar aan laten meten.... Maar deze zijn niet verhard en ik vind ze al hard. Dus zou het zelf niet doen!

Fedra & Xiomara WH ♥

Instagram: @fedra.xiomara.wh

HindaFree
Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:06

Hangt af van welk leer je heb. De ene is harder dan de andere. Ik heb 2 paar bia”s Het laatste paar is al erg hard vergeleken met het “normale” blauwe leer wat ik had.

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:03

Oke bedankt! ik ga zondag goed kijken hoe en wat met dit in mijn achterhoofd.

magic_lover
Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:20

Harde schacht is idd keihard, maar ik vind dat persoonlijk wel lekker als het wat stevig is.

Ik heb 3 paar bia's (gehad) en bij alle 3 niet laten doen, 2 vd 3 waren zo al behoorlijk hard, de zwarte lak die ik heb zijn ietsje soepeler maar nog wel redelijk stevig. Ik zou d'r dus niet perse voor kiezen. Maar het verschilt idd per kleur.
Mijn bruine zijn bvb echt knoeter hard, en niet eens verhard :)

Ivana (Atleet x Renovo), Z1 - Drachtig van Dante U.S
Zensation (v.Scandic), Z2+2 - *Verkocht* Whitney (v.Gribaldi), *Verkocht*
"Hoe meer kwaliteit het paard heeft, hoe meer kwaliteit hij van de ruiter eist."

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 09:55

magic_lover schreef:
Harde schacht is idd keihard, maar ik vind dat persoonlijk wel lekker als het wat stevig is.

Ik heb 3 paar bia's (gehad) en bij alle 3 niet laten doen, 2 vd 3 waren zo al behoorlijk hard, de zwarte lak die ik heb zijn ietsje soepeler maar nog wel redelijk stevig. Ik zou d'r dus niet perse voor kiezen. Maar het verschilt idd per kleur.
Mijn bruine zijn bvb echt knoeter hard, en niet eens verhard :)


Oke bedankt! In ieder geval fijn dat iedereen wel een beetje hetzelfde zegt, dan is dat in ieder geval een twijfel minder.

Caresse07
Berichten: 9386
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:12

Ik zou ook niet voor de harde schacht gaan :n

Heb zelf een paar Bia's met normale schacht en vind ze al hard genoeg.

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.

Nowiexx
Berichten: 165
Geregistreerd: 05-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 17:16

Mijn laarzen zijn binnen en 30 december ga ik ze ophalen! *\o/*

[ img ]

[ img ]

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 13:09

Dat heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat Nowiexx, gaaf!

Heeft iemand in dit topic toevallig laarzen waarbij een randje lak en crystal black zijn gecombineerd? Ik twijfel tussen top 21 (dan neem ik alleen crystal black) en 22, waar ik dus beide zou kunnen nemen, maar twijfel of het mooi is om deze twee opties te combineren.

_enna_
Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:25

Mooie laarzen hoor Nowiexx! Was wel benieuwd waarom je zo lang wacht met ophalen. :)

JenteC waar ik heb laten aanmeten heb ik lak gezien met chrystal black. Ik vond het erg mooi samen!

Don Johnson - Johnson x Fruhling *Reservekampioen LK M2 & Z1 * ZZZ
Jarona - Ferdinand x Negro Elite * DOC * Z1


Insta @anne.equestrian_

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:39

Nog bedankt voor je reactie _enna_!

Ik ben vandaag in Oosterblokker geweest om nieuwe laarzen aan te meten.
Uiteindelijk toch voor model Bia gegaan en dus niet polo of pablo.. de veter heeft gewonnen, sjiek en stoer tegelijk vind ik :D
Ik ben voor volledig polished black gegaan, als top nummer 5; met het bovenste- en onderste randje crystal black en de middelste gewoon polished, kort gespje (dus je ziet de veter helemaal), broque op de neus, houtlook zolen en tenslotte de sporen beschermers en riempjes ook in crystal black. Ben heel benieuwd, wordt een lange 10 weken.. :j

Nog meer mensen die vandaag gegaan zijn en wat hebben jullie gekozen?
Laatst bijgewerkt door JenteC op 13-12-20 17:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Leed
Berichten: 50
Geregistreerd: 01-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 17:41

JenteC schreef:
Ik ben vandaag in Oosterblokker geweest om nieuwe laarzen aan te meten.
Uiteindelijk toch voor model Bia gegaan en dus niet polo of pablo.. de veter heeft gewonnen, sjiek en stoer tegelijk vind ik :D
Ik ben voor volledig polished black gegaan, als top nummer 5; met het bovenste- en onderste randje crystal black en de middelste gewoon polished, kort gespje (dus je ziet de veter helemaal), broque op de neus en sporen beschermer en riempjes ook in crystal black. Ben heel benieuwd, wordt een lange 10 weken.. :j

Nog meer mensen die vandaag gegaan zijn en wat hebben jullie gekozen?


Lijkt me erg mooi, ben benieuwd! Hopelijk gaan de 10 weken snel voorbij :o

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 16:56

Ik heb mn celeris laarzen laten opsturen naar de fabriek op 4 november om wat dingen te laten aanpassen maar sjonge.... wat is de communicatie daarover slecht zeg. Zo jammer, want als ik dan alle reclame zie hebben ze t verder perfect voor elkaar. Het geeft niet dat t wat langer duurt maar veel belangrijker is dat ze dat dan gewoon vertellen. Reageren op appjes en Messenger lijkt me best essentieel voor de service. Ook nadat je product verkocht is. Nog iemand met die ervaring?

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 21:01

Volgens mij staat het topic vol met dit soort verhalen....

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 08:05

Ik zie het nu ja.. had niet zo veel terug gelezen. Wat balen zeg. Zie ook weinig gevallen die uiteindelijk netjes opgelost zijn.

ZoeyDercks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:02

Die van mij zijn uiteindelijk wel goed opgelost. Het duurde gewoon heel lang :+ met weinig communicatie.

Daarom toch een 2e paar besteld. M'n eerste zijn 3.5 jaar oud en nog steeds zo goed als nieuw, dus het wachten (en het geld, want holy guacamole wat zijn ze duur geworden) waard!

Fedra & Xiomara WH ♥

Instagram: @fedra.xiomara.wh

evelynCB
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-01-21

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:15

Ik ga (hopelijk, als het kan) eind januari mijn eerste paar Celeris laarzen aan laten meten. Ik ben echt helemaal verliefd op het Polo model, met beide gespen. Maar ik rij regelmatig met sporen en ik ben een beetje bang dat de gesp over de voet misschien in de weg zit of er raar uit ziet met sporen om? Heeft iemand hier ervaring mee/ foto's van?

ZoeyDercks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:17

evelynCB schreef:
Ik ga (hopelijk, als het kan) eind januari mijn eerste paar Celeris laarzen aan laten meten. Ik ben echt helemaal verliefd op het Polo model, met beide gespen. Maar ik rij regelmatig met sporen en ik ben een beetje bang dat de gesp over de voet misschien in de weg zit of er raar uit ziet met sporen om? Heeft iemand hier ervaring mee/ foto's van?


Mij werd aangeraden de onderste gesp weg te laten omdat ik vaak met sporen rijd. Heb uiteindelijk voor een ander model gekozen (Bia, alweer :')).
Krijg ze als het goed is halverwege februari binnen!

Nog niet verteld wat het is geworden trouwens.

Model Bia
Basis groen
Ogen en veterhaken zwart
Zool zwart
Top 5 met Camo - groen - cobra black
Lange sluiting met drukknoop in Camo
Neus een randje cobra black bij de dubbele naad
Sporenriempjes Camo
Riem Cobra Black
Jodhpurs Nubuck bruin

Fedra & Xiomara WH ♥

Instagram: @fedra.xiomara.wh

Love_Rosie
Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:41

[ img ]
[ img ]

Ik heb de bandjes van spoorriempje inmiddels omgedraaid na een tip, zodat de gesp en uiteinde aan de binnenkant zit. daardoor wordt het wat minder druk. En spoorbeschermer van celeris er om, dan zie je wat minder zilver van spoor.
Maar daar heb ik zo geen foto van want rij atm niet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers