Ervaring HKM Spain of Valencia

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silversomali

Berichten: 758
Geregistreerd: 21-09-10
Woonplaats: Amstelveen

Ervaring HKM Spain of Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 00:04

Heeft er iemand ervaring met de rijlaarzen van HKM? Bijvoorbeeld de Spain of Valencia?

En weet iemand misschien waar je deze zou kunnen passen?

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Ervaring HKM Spain of Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 00:06

ik heb de valencias ondertussen al een dik anderhalf jaar, super laarzen! Rijd erg intensief en zien er na een goeie poetsbeurt nog best goed uit :)

silversomali

Berichten: 758
Geregistreerd: 21-09-10
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 00:09

Heleennn schreef:
ik heb de valencias ondertussen al een dik anderhalf jaar, super laarzen! Rijd erg intensief en zien er na een goeie poetsbeurt nog best goed uit :)


Oke dat klinkt goed! Heb je de normale, smalle of wijde versie? En weet je toevallig of de schoenmaat groot of klein uitvalt?

En wordt het leer een beetje soepel na een tijdje? Heb laarzen gepast die ik echt te stug vond.

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Ervaring HKM Spain of Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 00:11

Heb normaal erg moeilijke maten bij laarzen maar paste zo in een standaard versie, ik geloof dat het de normale versie was :) De schoenmaat valt niet groot of klein uit, gewoon normaal. Het leer wordt heel snel soepel vond ik, zonder extreem uit te zakken of lelijk te worden :) Ze zitten echt mooi rond mijn voet en been nu!

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:29

Zie dat jullie deze laarzen al een tijdje hebben. Hoeveel zijn jullie laarzen ingezakt? Ben bang dat de laarzen voor mij te hoog zijn en twijfel of ik ze terug moet brengen naar de winkel.

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Ervaring HKM Spain of Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:59

Bij mij zijn ze heel erg ingezakt, tot op het punt dat ik me er aan begon te ergeren. Ik heb dus in de zomer van 2016 nieuwe laarzen gekocht (petrie's).

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 08:53

Ik heb een paar staan, helaas te wijd geworden doordat ik bijna 20 kilo ben afgevallen (gepland) maar fijne laarzen, heel netjes gebleven. Ik vind het wel jammer dat ik ze nu niet meer pas. Schoenmaat is normaal. Ik vond het leer juist meteen heel soepel. Met Petries heb ik echt ruzie gehad (pijn!!) en deze laarzen zaten meteen als pantoffeltjes. Ze zijn wel iets ingezakt maar dat is niet storend.

SGorter
Berichten: 514
Geregistreerd: 13-02-16

Re: Ervaring HKM Spain of Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:07

Ze zijn idd wel +-2cm ingezakt bij mij

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Re: Ervaring HKM Spain of Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:48

Dank jullie wel voor de reacties. Weet nu nog steeds niet wat ik ga doen, houden of terug brengen.
S Gorter, zijn de laarzen bij jou ook aan de achterkant gezakt, waar de rits en elastiek zit? Want dat materiaal lijkt me zo stug en daar zit het mij ook te hoog. Maar als de laars ook daar 2 cm zakt is dat perfect.

BulletjeBeer

Berichten: 279
Geregistreerd: 25-08-16
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Ervaring HKM Spain of Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:55

Ja ik had de HKM Spain! In het bruin, ik heb een vrij smalle kuit maar ze zaten (en zitten nog steeds) mij echt perfect. Ze zijn al behoorlijk oud maar ik heb er veel plezier van gehad.

SGorter
Berichten: 514
Geregistreerd: 13-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:01

Odi schreef:
Dank jullie wel voor de reacties. Weet nu nog steeds niet wat ik ga doen, houden of terug brengen.
S Gorter, zijn de laarzen bij jou ook aan de achterkant gezakt, waar de rits en elastiek zit? Want dat materiaal lijkt me zo stug en daar zit het mij ook te hoog. Maar als de laars ook daar 2 cm zakt is dat perfect.

Ja klopt, en ze zitten echt nog steeds heerlijk bij mij! Je kan ook zo’n inlegzooltje gebruiken en als ze zijn ingelopen die eruit halen!

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Re: Ervaring HKM Spain of Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:03

Zo'n hakje heb ik er al inzitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 22:04

Ben benieuwd naar recente ervaringen.
Buitenritten en in de bak rijden.
Voor andere dingen m’n outdoor laarzen of schoenen.

Met name benieuwd naar evt de korte en wijde versie
En hoe de kleur bruin eruit ziet?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 20:16

Even een schop! Benieuwd of iemand deze laarzen in cognac heeft? Ik zoek een beetje een speciale laars, en deze maten zouden me eindelijk een keer moeten passen...


Afbeelding