[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

L_Flo

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 16:17

Ik heb een nieuw jasje want mijn oude is te groot geworden! Hij paste zo mooi dat ik even was vergeten dat mijn cap blauw is :') [ img ]
Er komt nog een keer een nieuwe cap maar eerst nieuwe laarzen := zouden jullie dan een zwarte cap doen of met grijs?

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 09:54

Het is hier al even wat stiller maar ik heb met genot door dit topic heen zitten bladeren :D Wat een prachtige outfits komen er voorbij _/-\o_

Ik reed altijd in een rode set. Jasje van Kingsland, dekje met rood randje en frontriem met rode steentjes:
[ img ]

En nu met het AA MotionLite jasje (zie die vaak voorbijkomen in dit topic, leuk!). Dekje met aubergine rand van Equest en ik heb er nu wel een zwarte cap bij.
[ img ]

De hele rode set én het MotionLite jasje mogen trouwens weg, bij interesse mag je me pb'en. Beide jasjes zijn prachtig, maar helaas net te groot voor mij (maat S maar vallen dus ruim). De MotionLite krijg ik binnenkort in een kleinere maat, dat is wel echt het fijnste jasje dat ik ooit gehad heb. :) Beide jasjes hebben trouwens nog maar weinig wedstrijden meegemaakt :+

:-)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:56

Caaroo schreef:
De MotionLite krijg ik binnenkort in een kleinere maat, dat is wel echt het fijnste jasje dat ik ooit gehad heb. :)

Dit kan ik echt beamen dat ze superfijn zitten! Ik heb de slipjas hiervan (foto lijkt me niet relevant want simpel blauw) maar hoe fijn zit deze <3 Echt helemaal verliefd op & nergens last van, net een 2e huid.

Il Buono 23j- luxe grasmaaier en mijn beste vriendje - op pensioen- eindstand: niveau 1+16
Ebony (v. Aga Kahn (v. Ferro)) - 15jaar - Young Riders
Delilah -16j - niet mijn eigendom - Young riders

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 15:29

IlBuono schreef:
Caaroo schreef:
De MotionLite krijg ik binnenkort in een kleinere maat, dat is wel echt het fijnste jasje dat ik ooit gehad heb. :)

Dit kan ik echt beamen dat ze superfijn zitten! Ik heb de slipjas hiervan (foto lijkt me niet relevant want simpel blauw) maar hoe fijn zit deze <3 Echt helemaal verliefd op & nergens last van, net een 2e huid.

Wauw, ik heb de slipjas even opgezocht en die mag er ook wezen :j
Mijn kleinere maat is binnen en hij zit fantastisch, had ook niet anders verwacht *\o/*

:-)