[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 06:50

DreamGuide schreef:
Oef, al die retedure caps :')
Ik heb voor normaal gebruik zown simpele zwarte van HH en voor wedstrijden een zwarte met een glittertjes van QHP, kostte me maar 60€
Is er een reden waarom jullie kiezen voor die (naar mijn mening) extreem dure caps? Lijkt me dat ze allemaal even veilig zijn? Mijn caps gaan nooit stuk qua slijtage ofzo, gaan alleen enorm stinken na een tijdje en dan vervang ik een Cap van 50€ toch liever dan eentje van meer dan 300€?


Als je daar blij mee bent, niet veranderen naar dure cap! Als je eenmaal gepast hebt.... :')
Ik had altijd 'gewone' caps en toen een 'luxe' cap gekocht. En ja hoor! Geen zweet hoofd meer, kan de binnenkant wassen en hij is mega comfortabel. Zo'n groot verschil met mijn 'gewone' caps, vooral dat jk geen zweethoofd meer heb is heel bijzonder. :)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 07:21

germie schreef:
Het is zo jammer dat een dressuurrok niet mag in de basissport. Anders ging ik daar voor, ook al rij ik geen wedstrijden meer. Maar ik had graag eentje in de kast voor de heb en showen in een clinic ofzo. Maar ja, ik wil wel wat hebben wat ook gewoon gebruikt kan worden als ik toch weer eens wil starten.

Maar mijn maatjasje in het blauw uit 2003 van wol is nog steeds prima. Ik was de eerste met biesjes en dus een trendsetter. Ik vind nog steeds de jasjes die je nu ziet minder mooi. Dus een goede keus geweest toen om deze op vakantie in Thailand te laten maken.

Wat kost een maatjasje in Nederland eigenlijk? 300 euro? of wel het dubbele? Waar moet je rekening mee houden? En kun je het niet zelf maken dan? Er zijn toch wel patronen in de Knip te vinden? En dan pas je dat aan? Of is het niet zo simpel?


Ik ben blij dat het niet mag want anders loopt jan en alleman met een rok. Ik bedoel, je mag een halve in de basis sport en dat vind ik persoonlijk al verschrikkelijk.. Maatjas verschilt per winkel/leverancier en je opties.

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:40

Ik heb zelf al een poosje een Kask Lady Star (met grote klep) en ben er echt weg van. <3
Iedereen heeft een hele duidelijke mening; mooi of lelijk. Mij maakt het niet uit wat mensen van mijn outfit vinden, het gaat erom dat ik het mooi vind!

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:34

Op marktplaats etc kun je echt mooie (tweedehands)jasjes vinden voor een goede prijs. Ook in Engeland heb je veel tweed/wol. Ik wil nog altijd een beige tweed. <3 Je hebt overigens ook lengte maten hoor Germie, dus wat jij zegt is niet waar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:27

germie schreef:
Is geen dubbeltje eerste rang. Ik heb een mooi jasje, wilde eigenlijk best wat nieuws als ik weer ga starten, maar 200 euro is me echt te gek. 100-130 euro is mooie prijs als max. Zeker omdat ik nog niet helemaal er uit ben of ik weer echt verder ga. Maar ik blijf wat ik in 2003 heb laten maken het mooiste vinden. Toen was ik trendsetter met biesjes. Je zou zeggen nu is er meer keus, maar ik blijf bij blauw met goud. Lol. En van mijn jasje is er maar 1. Dat is ook nog een motivatie om die te houden. Heb op punt gestaan te verkopen hoor. Nu blij dat ik het niet gedaan heb.



Paardensport is nou eenmaal duurder geworden en 100 euro van 2003 is niet te vergelijken met de 100 euro uit 2017. Maar ik zie het probleem niet zo als je tevreden bent met je eigen jasje.
Een mooie jas kost nou eenmaal geld, tenzij je een gelukje hebt.

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 09:53

Nou als je een M, L of XL neemt kun je hem toch ook gewoon aan.... :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 10:51

vec schreef:
bobje26 schreef:
Nou als je een M, L of XL neemt kun je hem toch ook gewoon aan.... :?


Het materiaal is vrij dun en zit heel aangesloten. Het laat echt ieder lijntje zien. Geeft niet echt een charmant beeld...

Dan kun je beter voor wat dikker materiaal kiezen welke niet zo dun is en strak aansluit.


Tja ik snap wat je bedoelt maar ik vind het een beetje genant om te zeggen dat het bij een voller persoon niet mooi staat. Ik heb namelijk bijna altijd een L maar een retestrak bovenlichaam, maar om het even heel plat te zeggen: wie ben jij om te bepalen dat het dan niet mooi staat.. *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:06

Nies_ schreef:
melissa_93 schreef:
haha nouw ik heb er een van animo, was enorm duur maar blijft super mooi en zit heerlijk.
Maat 44 :P Heb meestal maat 38

Goed voor je zelfbeeld.


Zijn Italiaanse maten, staan ook de normale confectie maten in hoor. Bijvoorbeeld 42/36 44/38 46/40


Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 06:31

Super schattig en leuk setje!

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 07:50

Ik rijd altijd met jasje aan, ongeacht warmte.. Als het echt zo warm is dan ga ik niet eens starten.
Voor die 5 minuten in de hitte red ik mijzelf wel, ziet er gewoon 10000x knapper uit imo :)

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:08

Je bedoelt de stof? Gewoon tweed..

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 07:39

Welke maat is het jasje?

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 15:25

Vandaag de equiline x cool aida voor €75,- (I kid you not) kunnen scoren, nieuw!
Afgelopen week ook een Robby's jasje besteld in de hoop dat hij bij mijn laarzen past, zo ja, dan heb ik 3 jasjes. :')
[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 20:23

Flevolander schreef:
bobje26 schreef:
Vandaag de equiline x cool aida voor €75,- (I kid you not) kunnen scoren, nieuw!
Afgelopen week ook een Robby's jasje besteld in de hoop dat hij bij mijn laarzen past, zo ja, dan heb ik 3 jasjes. :')
[ [url=m/XsKtjj.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mijn equiline was vorige maand 450 :+


-O-
Zelfde model?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 09:39


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:45

Meya_ schreef:
Ik volg dit topic ook (even) :)
Ben opzoek naar een donkerblauw wedstrijd shirt.

Heb een witte, met blauw roeseltje voorop. Alleen, onder wedstrijd jasje prima. Maar voor zomertenue voelt het echt als een wit apenpakje :D

Jullie ideeën? Vind iets met kant ook wel mooi.


Ik heb vandaag de BR Peacock navy besteld. Ben heel benieuwd!

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:27

Zo te zien de dressagio met lakleer en een randje. :)

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:28

Bovenste is qua kleur heel gaaf! Mijn CO bandjes zijn door het zweet veel donkerder geworden. Misschien kun je ze natmaken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:09

Ik heb een foto van mijn wedstrijdset te paard (alleen de wedstrijdlaarzen thuis gelaten, moet ze inrijden en ook nog afvallen, dus duurt nog eventjes).
Jasje van Equiline van 75 euro ( :') ) en mijn KASK helm passen goed bij elkaar vind ik!
[ img ]
[ img ]

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:12

Heel apart, ik zou niet weten bij wat voor paard dit mooi zou staan ook haha. Een fries? Een zwarte?

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 06:25

Uhm dat is ongeveer 90% van de jasjes tegenwoordig.. :p

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 11:56

Spooks is er geschikt voor hele slanke mensen volgens mij :)

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:14

Is een snowboard back protector niks? Die draag je onder je kleding.

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:56

aliexpress... heb ik ze allemaal vandaan



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, GrapeshotBot, Polarize en 9 bezoekers