[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kasty
Berichten: 642
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Drogeham

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:39

Na het hele topic bijna door gespit te hebben, heb ik al wel een paar leuke dingen gezien.. maar mischien hebben jullie nog wat leuke tips..

Ik heb gisteren een nieuw jasje gekocht bij het tentenkamp van ej van maar liefst 29.95 :-) ... ik wil deze graag een beetje gaan pimpen en dit gaat de naaister voor me doen.. Ik weet alleen niet helemaal hoe...

Het is een heel donkerblauw jasje.. tegen het zwart aan... Ik heb een fries...
Ik hou van de kleuren grijs, en in mn plastron zit bordeaux van mn oude jasje..
Ik weet niet of grijs matcht met donkerblauw.. of bordeaux heel subtiel?

Iemand een leuk idee of foto? Mag ook iets geheel anders zijn.

[ img ]

~ Tetsje v. Tilhouten Sport ~ B + 13, L1 + 13, L2 + 10, M1 + 11, M2 + 13, Z1 + 20, Z2 + 0~


Kasty
Berichten: 642
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Drogeham

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 17:10

DreamGuide schreef:
Persoonlijk zou ik als ik een fries had VER weg blijven van blauw met rood. Al die Friezen lopen al rond met blauw en rood en dan zo'n Friese vlag erbij, ik vind het persoonlijk weinig origineel.

Donkerblauw met lichtgrijs vind ik wel erg mooi! De kraag mooi grijs en eventueel een klein randje op de zakken.


Zoals jij denk ik rood en blauw in je hoofd hebt, zo wil ik het niet hoor, maar hier lopen sowieso weinig Friezen met blauw en rood..het is een fries.. Is wel duidelijk, dan zijn de bijpassende kleurtjes niet nodig ;-)

Maar blauw met lichtgrijs is denk ik wel mooi... Bedankt voor de tip!

~ Tetsje v. Tilhouten Sport ~ B + 13, L1 + 13, L2 + 10, M1 + 11, M2 + 13, Z1 + 20, Z2 + 0~


Kasty
Berichten: 642
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Drogeham

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:03

Janine1990 schreef:
Ja hoor. grijs matcht prima met donkerblauw. Als je op mijn berichten filtert kan je het zien. (of je dat mooi vindt weet ik natuurlijk niet, maar de kleurstelling klopt iig wel)


Ik heb zitten zoeken naar een fotootje van je, maar ik kan het niet vinden.. heb je zo een fotootje voor me?

~ Tetsje v. Tilhouten Sport ~ B + 13, L1 + 13, L2 + 10, M1 + 11, M2 + 13, Z1 + 20, Z2 + 0~

Kasty
Berichten: 642
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Drogeham

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:54

Janine1990 schreef:
Valt erg tegen wat ik aan foto's heb :')


[ [url=m/bjMbFf.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ScexPI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bedankt, vind het erg leuk hoor!! Ideetje om in mn achterhoofd te houden

~ Tetsje v. Tilhouten Sport ~ B + 13, L1 + 13, L2 + 10, M1 + 11, M2 + 13, Z1 + 20, Z2 + 0~

Kasty
Berichten: 642
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Drogeham

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 08:22

S_en_Z schreef:
Midden NL idd veel friezen met rood wit blauw of friese vlaggetjes enz haha


Zo'n vermoeden had ik al, want hier in Friesland zie je dat absoluut niet... Ik moet er niet aan denken..

~ Tetsje v. Tilhouten Sport ~ B + 13, L1 + 13, L2 + 10, M1 + 11, M2 + 13, Z1 + 20, Z2 + 0~

Kasty
Berichten: 642
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Drogeham

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 13:29

Ik was op zoek naar een nieuw rijjasje, maar was eigenlijk niet van plan om er een vermogen voor neer te tellen.. Mijn vorige jasje
[ img ]
( welke trouwens te koop staat..) was op maat gemaakt, maar ik was nogal af gevallen dus die paste niet meer lekker..

Dus op naar de epplejeck in Drachten voor de indoortentenkamp.. woon vlakbij dus dat scheelt..
2 rekken helemaal vol met jasjes, alles door elkaar... grr.. dus ja daar gingen we.. passen passen passen... Denk dat ik wel een uur heb staan passen.. maar nog steeds niks geschikst.. en op het moment dat ik het op wilde geven zag ik een donkerblauw/zwart jasje hangen... Absoluut niet de kleur die ik wilde.. maar het paste en ach 39.95 daar kun je je toch geen breuk aan vallen..
[ img ]

Bij de kassa ging er nog meer korting af.. dus ik ging naar huis met een jasje van 29.95 :-)

Vervolgen contact gelegd met Hippisch Opmaat en ze kon hem wel voor me pimpen... Plastron er bij gemaakt. Deze plastron heeft als test het klittenband voor, omdat ik er altijd met mijn knoet achter in blijf hangen..en dat is zo irritant!

Er zijn biesjes opgekomen, nieuwe knopen voor en aan de mouw en achter zijn splitten gemaakt.. Nieuw dekje erbij en we kunnen de baan weer in.. Nieuwe frontriem gemaakt bij glamourhorze ... weer een mooi setje!


[ img ]
[ img ]

~ Tetsje v. Tilhouten Sport ~ B + 13, L1 + 13, L2 + 10, M1 + 11, M2 + 13, Z1 + 20, Z2 + 0~

Kasty
Berichten: 642
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Drogeham

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 20:23

RoosMarije schreef:
Wauw mooi dat gepimpte jasje, ben benieuwd hoe die aan staat :)


Bedankt! Dat duurt nog even, want heb pas weer wedstrijd ergens in januari.. We trainen thuis even door en kunnen dan ons jasje gaan showen.. :-)

~ Tetsje v. Tilhouten Sport ~ B + 13, L1 + 13, L2 + 10, M1 + 11, M2 + 13, Z1 + 20, Z2 + 0~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 17 bezoekers