[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 22:35

Jester_ schreef:
Ik heb net een fairplay shirt besteld, ben benieuwd!


Vind ik ook erg mooie shirts, overweeg ik ook. Maar ik heb een rijbroek die van teleurstellende kwaliteit is. Dus durf het niet aan... Ik ga eerst liever weer voor de gevestigde merken. :o


Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 22:55

Hmmm, dat is wel fijn om zo'n positieve ervaring te horen! Misschien toch het overwegen waard...
Zag vanmiddag ook wel een mooie van IR, maar die had allemaal glitters op de hals, en ik wil gewoon mijn plastron om kunnen doen. :+ Weet niet of ik een plastron om zou doen bij zomertenue. Maar ik wil het shirt dan ook onder mijn jasje kunnen dragen.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 23:16

magootie schreef:
Bij deze zitten ook wel steentjes op de rug en bij het logo aan de voorkant ook een paar. Op het kraagje zit verder niks ;) Ik raad hem echt aan! Zo'n fijn shirt!


De broek had geen steentjes, maar de naden en het zitvlak waren redelijk dramatisch. Zit fantastisch, alleen rijdt voor geen meter :+

Steentjes vind ik juist leuk! Ik ben net een ekster!

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 09:52

Niene87 schreef:
Je kan een donut wat afpellen zodat die dunner wordt... misschien dat een idee?


Ik heb 'm nu 5 jaar, maar het is niet echt alleen een haardonut. De binnenkant is een soort van spons... Ik weet niet of ik er goed aan doe om dat te gaan pellen...

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 16:13

Lithya schreef:
Janine1990 schreef:
Ik heb 'm nu 5 jaar, maar het is niet echt alleen een haardonut. De binnenkant is een soort van spons... Ik weet niet of ik er goed aan doe om dat te gaan pellen...


Zit er om de spons van dat kunsthaar?


Ja, maar dat is echt heel weinig... :o

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 18:04

Waaauw leeeeelijk... Ik hou het wel bij een t-shirt... :oo

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:13

Puppetje schreef:
Ik vind gilletjes wel mooi. Voor de vollere dames vind ik dat net even mooier staan dan een strak shirt in de broek. Om deze reden zal ik ook niet snel zonder jasje starten. Als ik over 2 jaar weer ga starten is een gilet zeker een optie.


Voor die types (en misschien ook wel een beetje voor mezelf) vind ik zo'n gilet van Levise dan mooier. Vooral met een wat dikkere kont accentueert het gilet van QHP gigantisch...

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:30

Ik vind warmte ook iets dat je wel af kan leren. Bij warm weer heb ik het ook warm, tot ik op paard zit. Dan merk ik er echt niets meer van omdat ik met andere zaken bezig ben. Enige waar ik mezelf echt op moet wijzen is wat ik heb gegeten (bij warmte gezond en vezelrijk, suikerarm).

Tenzij je bij gewoon warm weer of spanning ook al flauwvalt zonder dat je iets doet natuurlijk. Dan moet je het lot niet gaan tarten. Dat zullen er maar weinig zijn.

Maar een hemd vind ik ook echt geen gezicht. Krijg dan het idee dat iemand de sport niet serieus neemt. :o

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:40

Yvank_ schreef:
Hmm dan ben ik vast een uitzondering. Ik ben met jasje al eens flauwgevallen in de proef. Ik heb het juist verder nooit echt warm behalve als ik sport. Dus iedereen kan mij in de hoogste boom gaan zitten als de zon schijnt en ik vind het warm start ik in mijn zomertenu.


Maar jouw zomertenue is gewoon een net shirt. Voel jij als het warm is nog verschil tussen zo'n shirt en een hemd? Kan ik me namelijk weinig bij voorstellen met dat ademende spul van tegenwoordig.

Ik zeg ook niet dat iedereen dat moet kunnen. Maar zeuren over zo'n t-shirt dat warm is vind ik wat overdreven. Als je daar ook niet tegen kan moet je gewoon niet starten als het warm is. Dan kan je je afvragen of het wel oké is voor je paard.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:50

Dat mag toch gewoon mwm?

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:01

MyWishMax schreef:
Ja, volgens mij wel, maar het zit voor geen meter en het ziet er niet uit :') Voor die 2 proeven doe ik het dus zonder.


Gras is minder fel :P

Misschien is er een sportief modelletje te vinden die wat subtieler is? Ik denk even richting bruine glazen.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:11

Als je iets hebt hoor ik het graag, voor trainen zou ik het ook erg fijn vinden!

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 18:14

Nu nog wat trotser gaan zitten, kleur staat je prachtig! En je hebt een superleuk paard!

Die andere jas en gilet euh... tsjah... niet echt mijn smaak *understatement*

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:21

Ik heb de Wellington Classic, echt een fijne cap! Maar je moet wel tegen de warmte kunnen :j (wat ik gelukkig goed kan).

Na een flinke smakker heb ik nu wel een andere gekocht, een Uvex Glamour weet ik veel, maar die valt buiten je budget.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:49

MyWishMax schreef:
vonneke schreef:
MWM als je voor een CO gaat dan via Ebay kopen. scheelt je de helft.


Dank je wel, dat scheelt een hele hoop inderdaad! Ik heb bij andere winkel nog het één en ander gepast, maar Uvex hoort qua maten wel goed te passen, maar het zit niet lekker :')

Heb dus maar gewoon de CO besteld. Ik denk niet dat ik zo'n last van de warmte heb, vroeger ook nooit gehad met de ouderwetse. Ik heb eerder last van kou op hoofd (en dat is onder de 15 graden of een frisse wind al haha)


Herkenbaar *\o/*

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 17:57

Niet specifiek dat jasje, ik heb wel eens met een ander jasje van Fair Play gereden. Valt qua maat prima, misschien zelfs iets aan de ruime kant. Normaal zit 42 mij als gegoten, in dit geval hier en daar wat ruim. Qua figuur had ik misschien beter een 40 gekund, maar mijn schouders zijn te breed voor die jasjes en mijn armen te lang.
De armsgaten zijn royaal, en dat in combinatie met lange armen en brede schouders, zorgde voor een (naar mijn idee) lelijke kreukel waardoor het er raar uit zag bij mijn borsten.
Ik vond het geen succes voor mij, maar dat was echt voornamelijk omdat ik lang ben en die jasjes naar de Poolse (toch?) maatstaven gemaakt lijken.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:51

Tsjah ik heb met mijn 1.86m ook een prima jasje gekocht voor 70 euro hoor. Zo moeilijk is het niet als je bereid bent om wat concessies te maken. En dan heb ik het niet over de lengte :D

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:22

germie schreef:
Ik heb diverse in handen gehad. Ze zijn al kreukelig in de winkel. Biesjes te grof. Een rits? No way. Gewoon wat ik heb is er echt niet. En is het wel mooi, dan geen lengtematen en echt te korte mouwen. Dus ik blijf bij mijn eigen ontwerp, het kan nog net.
En wie weet een dressuurrok ooit voor de heb.
Maar voor 100 euro wil ik een perfect jasje, geen consessies. Het is toch veel geld.


Oftewel, voor een duppie op de eerste rang...

Tsjah, dan moet je kijken of je ergens een coupeuse kan vinden die wat zwart wil doen... Maar vind maar eens een fatsoenlijke stof voor weinig geld. Wat ook nog bruikbaar is.
Of je koopt een goedkoper jasje en laat een coupeuse die biesjes er af halen.

In mijn geval heb ik concessies gedaan op de stof. Ik heb een Harry's Horse St. Tropez jasje, en de dikte van de stof vind ik geen probleem. Het is alleen een stof die snel gaat stinken. Kan gelukkig ook wat vaker in de wasmachine voor dat geld.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:34

Maar dan is er toch helemaal geen probleem? Je hebt het zo druk met al die prijzen, maar waarom zou je er je energie aan verspillen als je het toch niet gaat doen? Als je toch iets hebt, dan zie ik niet in waarom je stante pede iets nieuws moet hebben. Natuurlijk, nieuw is altijd leuk. Maar je loopt er vanzelf een keer tegenaan hoor.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:59

_helga_ schreef:
Weet iemand waar ik een mooi blauw wedstrijd shirt kan kopen ?


Fairplay heeft gave shirts... Of bedoel je met lange mouwen? In dat geval zoek ik met je mee -O-

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 12:26

Toch logisch dat met de kleine maatjes bedoeld wordt de mensen die een strak lijf hebben?

Vind het heel erg terecht dat zo'n opmerking wordt gemaakt, niet echt genant. Getuigt naar mijn idee juist van respect voor de medemens.

Ik ben 1.86m, niet superdun en zo'n fairplay shirt zal dus voor mij ook niet echt geschikt zijn (geen complete rollen hoor), maar ik trek me echt niets aan van maten. Aangezien ik ook nauwelijks iets pas dat kleiner is dan een L :') En dat heeft heus niet met vet te maken.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 22:03

melissa_93 schreef:
haha nouw ik heb er een van animo, was enorm duur maar blijft super mooi en zit heerlijk.
Maat 44 :P Heb meestal maat 38


:') Les italliennes :')

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:00


Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:33

Ah die zijn wel aardig hetzelfde :j Alleen glimmen ze iets te veel.
Het gaat 'm juist om het glimmen van de gewone beugels. Dat wil ik een beetje wegpoetsen.


Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:47

Ja hoor. grijs matcht prima met donkerblauw. Als je op mijn berichten filtert kan je het zien. (of je dat mooi vindt weet ik natuurlijk niet, maar de kleurstelling klopt iig wel)

Bordeaux zal vast ook wel kunnen, maar staat wat bonter. Maar zou je bijvoorbeeld een satijnen grijze kraag doen met een bordeauxkleurig biesje, zou het vast wel leuk staan.

Zelf vond ik het ook echt super moeilijk om te bedenken hoe te pimpen hoor. Ik zou je aanraden om naar een bruidsstoffenzaak te gaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers