[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:16

roosje78 schreef:
Jasmijn1989 schreef:
Zou lamantia geen heren maatwerk willen doen? Vind ik echt de allermooiste.

En dan een strik achterop, net als bij de dames :j :=
Sorry, was een beetje een inkoppertje :o


:o? Ik snap de inkopper niet, ze hebben mannen in hun sponsorteam zitten en ze hebben ook mannenmodellen : http://www.lamantiacouture.com/collection/homme.html
Horse-pilot is ook erg mooi en kan ook naar wens samengesteld worden: https://www.horsepilot.com/fr/25-veste-equitation-homme



Ik heb besloten om mijn blauwe en eventueel bij interesse grijze met paarse details wedstrijdjasjes de deur uit te doen. Draag ze bijna nooit en wil ook eens wat nieuws. Rijd al sinds 2008 met mijn bruine jasje en ben er nog steeds weg van maar wil deze af kunnen wisselen met iets waar ik net zo verliefd op ben O:)

De grijze:
Afbeelding
Afbeelding
Het blauwe jasje
Afbeelding

En deze staat op mijn verlanglijstje:
http://www.juetpa.com/en/vestes-de-conc ... dwina.html

Jasmijn1989

Berichten: 759
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:48

Thnx Vera! Ik NL staan ze alleen maar met de dames modellen.
Maar fijn dat ze dit ook doen!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 22:43

rink schreef:
Levise is zeker een aanrader, leuke spontane meid die je goed helpt en mooie kwaliteit jasjes!


Ik ben ook heel tevreden over Levise.
Er zijn meerdere mensen die die jasjes verkopen en aanmeten.

Youp56
Berichten: 3
Geregistreerd: 23-08-17

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:35

Lamantia ziet er ook netjes uit, maar het lijkt niet echt gericht op herenmode. Ik zal contact opnemen met Juuls, diens collectie spreekt mij het meeste aan. Dank voor het meedenken!

annaaube

Berichten: 1013
Geregistreerd: 11-06-09
Woonplaats: Hoorn (nh)

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 23:57

Een tijdje niet meer op bokt geweest, maar veel plezier gehad met dit teruglezen. Zitte mooie setjes tussen!

Ik heb een vraagje, ik hoop dat jullie kunnen helpen... Ik zoek een beige jasje met zwarte kraag, heeft iemand dit ooit gezien?

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 07:24

annaaube schreef:
Een tijdje niet meer op bokt geweest, maar veel plezier gehad met dit teruglezen. Zitte mooie setjes tussen!

Ik heb een vraagje, ik hoop dat jullie kunnen helpen... Ik zoek een beige jasje met zwarte kraag, heeft iemand dit ooit gezien?

Pagina terug de post van Phoeboe

germie

Berichten: 25938
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:14

Het is zo jammer dat een dressuurrok niet mag in de basissport. Anders ging ik daar voor, ook al rij ik geen wedstrijden meer. Maar ik had graag eentje in de kast voor de heb en showen in een clinic ofzo. Maar ja, ik wil wel wat hebben wat ook gewoon gebruikt kan worden als ik toch weer eens wil starten.

Maar mijn maatjasje in het blauw uit 2003 van wol is nog steeds prima. Ik was de eerste met biesjes en dus een trendsetter. Ik vind nog steeds de jasjes die je nu ziet minder mooi. Dus een goede keus geweest toen om deze op vakantie in Thailand te laten maken.

Wat kost een maatjasje in Nederland eigenlijk? 300 euro? of wel het dubbele? Waar moet je rekening mee houden? En kun je het niet zelf maken dan? Er zijn toch wel patronen in de Knip te vinden? En dan pas je dat aan? Of is het niet zo simpel?

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 23:00

Hierbij mijn roze KL jasje in actie.
Ben er erg blij mee!


Afbeelding

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 23:11

Nais!!

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 23:16

Erg chique zo met de rest in klassieke stijl :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 08:21

germie schreef:
Het is zo jammer dat een dressuurrok niet mag in de basissport. Anders ging ik daar voor, ook al rij ik geen wedstrijden meer. Maar ik had graag eentje in de kast voor de heb en showen in een clinic ofzo. Maar ja, ik wil wel wat hebben wat ook gewoon gebruikt kan worden als ik toch weer eens wil starten.

Maar mijn maatjasje in het blauw uit 2003 van wol is nog steeds prima. Ik was de eerste met biesjes en dus een trendsetter. Ik vind nog steeds de jasjes die je nu ziet minder mooi. Dus een goede keus geweest toen om deze op vakantie in Thailand te laten maken.

Wat kost een maatjasje in Nederland eigenlijk? 300 euro? of wel het dubbele? Waar moet je rekening mee houden? En kun je het niet zelf maken dan? Er zijn toch wel patronen in de Knip te vinden? En dan pas je dat aan? Of is het niet zo simpel?


Ik ben blij dat het niet mag want anders loopt jan en alleman met een rok. Ik bedoel, je mag een halve in de basis sport en dat vind ik persoonlijk al verschrikkelijk.. Maatjas verschilt per winkel/leverancier en je opties.

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 08:48

bobje26 schreef:
germie schreef:
Het is zo jammer dat een dressuurrok niet mag in de basissport. Anders ging ik daar voor, ook al rij ik geen wedstrijden meer. Maar ik had graag eentje in de kast voor de heb en showen in een clinic ofzo. Maar ja, ik wil wel wat hebben wat ook gewoon gebruikt kan worden als ik toch weer eens wil starten.

Maar mijn maatjasje in het blauw uit 2003 van wol is nog steeds prima. Ik was de eerste met biesjes en dus een trendsetter. Ik vind nog steeds de jasjes die je nu ziet minder mooi. Dus een goede keus geweest toen om deze op vakantie in Thailand te laten maken.

Wat kost een maatjasje in Nederland eigenlijk? 300 euro? of wel het dubbele? Waar moet je rekening mee houden? En kun je het niet zelf maken dan? Er zijn toch wel patronen in de Knip te vinden? En dan pas je dat aan? Of is het niet zo simpel?


Ik ben blij dat het niet mag want anders loopt jan en alleman met een rok. Ik bedoel, je mag een halve in de basis sport en dat vind ik persoonlijk al verschrikkelijk.. Maatjas verschilt per winkel/leverancier en je opties.


Hier ben ik het mee eens, hoewel ik me niet zo stoor aan de halve jasjes.
De dressuur rok is voor mij toch echt bewijs dat je 'op niveau's rijdt, samen met een stang en trend hoofdstel, hoewel dat laatste er toch echt vanaf hangt waar je paard fijn mee loopt.

Als ik bij mij in de ring zie wat voor een klunzen er soms langs komen (mind you, ik rij ook niet altijd even goed) dan zou het er simpelweg belachelijk uitzien om die in een dressuurrok te hijsen.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:49

Waarom moet aan je looks af te zien zijn welk niveau je rijdt :') je doet het toch voor jezelf en niet voor je imago aan de buitenwereld? Vind dat zo'n onzin, daardoor krijg je ook mensen die net een B proef eruit kunnen persen die voor de show met stang en trens rijden want dat staat "stoer" . Ik vind dat aan je outfit en harnachement niet te zien zou mogen zijn welk niveau je rijdt. Ik vind een dressuurrok niet eens mooi (die halve jasjes wel), maar als iemand dat wel mooi vind in de B of desnoods bixie, moet ie dat lekker aan kunnen trekken.

stitchlover

Berichten: 2606
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 16:56

Mwah ik ben wel blij met de slipjas als statussymbool hoor. Voelt toch best 'stoer' en verdient als je er na jaren hard werken in mag rijden :o

Stang en trens gebruik ik toch niet, dus daar heb ik niet zo'n last van :p

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 17:01

Ohja mijn droom is ook wel om in een echte slipjas te mogen rijden <3

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 18:14

Bij mij hangt hij ook alweer een aantal jaar in de kast.
Hopelijk mag ik hem ooit weer aan, ben er namelijk nog steeds verliefd op.

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 16:19

Iemand die toevallig mooie grijze jasjes weet voor in de dressuur ring? :D
Ik zag onlangs een hele mooie lichtgrijze met roze en vroeg me af of er nog mooie grijze jasjes zijn?

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:23

Ik start(te) in het grijs



Jasje is van Horsea. Ik vond de kraag niet mooi, dus heb er wat overheen gemaakt. Dat heb ik aan de achterkant terug laten komen en voor heb ik witte biesjes boven de zakken gemaakt (dat was van hetzelfde materiaal als de kraag)


Afbeelding

Afbeelding



Foto's gemaakt door appelflapje

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:41

Grijs op een schimmel is zo sjiek! Ik had een hele mooie van jeamo :j

_Natasja_

Berichten: 4208
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Erichem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:44

Afbeelding
Afbeelding


Het grijze horsea jasje met een zwarte en roze kraag en zakjes.

(Ja ik heb beide varianten :+ )

Sabine_95

Berichten: 480
Geregistreerd: 10-02-12
Woonplaats: De Krim (Overijssel)

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:41

Grijs met donkerblauw:
Afbeelding
Afbeelding

Grijs met paars:
Afbeelding
Afbeelding

Tsplendid

Berichten: 1755
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:41

Hier ook in het grijs!

Mijn jasje is van Equiline met suede biesjes en elleboogstukken. Nog altijd blij mee!

Afbeelding

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:16

Hier ook grijs met donkerblauw, jasje is van Cavallo :)

Afbeelding

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 07:38

Afbeelding

Grijs met paars, van Jeamo voor de liefhebber mag hij naar een nieuw huisje. Wil iets anders O:) heb bovenstaande met springen aan en onderstaande is de drs set. Inclusief plastron en dekje van plastalique.
Afbeelding

Jasmijn1989

Berichten: 759
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 10:52

Thirza, wat een sjieke set!!