Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alexandra__
Berichten: 1942
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Wachtum (ZO-Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 11:31


Mr. Blue: Z2 + 15 eindstand
Aktief's Deluxe W.: sport + ster Z2+1 Make My Day Deluxe v. Ferdeaux is geboren <3
Gisimone L2 + 11 Drachtig van Governor (v. Totilas) 8 april 2018



Alexandra__
Berichten: 1942
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Wachtum (ZO-Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:24


Mr. Blue: Z2 + 15 eindstand
Aktief's Deluxe W.: sport + ster Z2+1 Make My Day Deluxe v. Ferdeaux is geboren <3
Gisimone L2 + 11 Drachtig van Governor (v. Totilas) 8 april 2018

Alexandra__
Berichten: 1942
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Wachtum (ZO-Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 15:09

Laurier schreef:
Gewoon met strass lijm :D totaal aan kosten 1,- ongeveer haha is wel geen echte swarovski, maar als het niet meer genoeg blingt vervang ik ze gewoon.


Ooh Michelle! Dat wil ik ook zo graag doen, maar durfde het nooit. Zó bang dat ik hem verpest!
Maar nu ik die van jou zo zie denk ik dat ik het toch maar op zoek ga naar lijm en steentjes... <3[/quote]

Ik was aan het rondkijken in dit topic en kwam deze reactie tegen en kon niet laten om even te reageren ☺️. Hebben jullie wel in de gaten dat je een grote kans hebt dat je complete garantie vervalt zodra je zelf aan een cap/product steentjes toevoegt of iets gaat veranderen?? Het maakt mij niet uit hoor, maar tegenwoordig zie je zoveel mensen dit zelf doen, terwijl ze volgens mij niet in de gaten hebben dat dan meestal je complete garantie op het product vervalt.[/quote]
die garantie is 2 jaar toch?

Mr. Blue: Z2 + 15 eindstand
Aktief's Deluxe W.: sport + ster Z2+1 Make My Day Deluxe v. Ferdeaux is geboren <3
Gisimone L2 + 11 Drachtig van Governor (v. Totilas) 8 april 2018

Alexandra__
Berichten: 1942
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Wachtum (ZO-Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 18:58

Phoeboe schreef:
_Nicky schreef:
Mij is wel verteld dat je dat kunt laten doen, maar ik neem aan dat de Kep dan naar Italië moet?
Ik ben wel benieuwd naar de kosten eigenlijk!


Ik heb het al is gevraagd bij Ruitercap. De Kep moet dan inderdaad terug naar Italië en de kosten zijn dan €75 :)

Ik zag laatst op fb iemand voorbij komen die had haar hele kep ook de bandjes laten pimpen bij specialpaint.nl geen idee wat het heeft gekost maar dan hoeft ie iig niet helemaal naar italië

Mr. Blue: Z2 + 15 eindstand
Aktief's Deluxe W.: sport + ster Z2+1 Make My Day Deluxe v. Ferdeaux is geboren <3
Gisimone L2 + 11 Drachtig van Governor (v. Totilas) 8 april 2018


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers