Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fotografie91
Berichten: 2444
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:08

Ik heb vind ik zelf een zeer unieke haha :) ik ben hem in ieder geval nog nooit tegen gekomen :)
[ img ]

[ img ]

het is een cromo t in het blauw met sparkling en de bandjes en het frame zijn kobalt blauw :)

http://www.bluedyfas.nl
Dilly ZZ+4 reserve kampioen - Noa L+2 reserve kampioen - Anna B+10 Kampioen
Dilly-Anna span B+12 Indoor kampioen 2019 en 2020 Dilly-Noa span B+3
Follow us on instagram Follow us on facebook



Fotografie91
Berichten: 2444
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 02:02

appalin schreef:
Dat is nog eens een aparte kep zeg en past echt heel mooi bij je outfit.

Mijn nieuwe kep voor de trainingen is afgelopen week ook binnen gekomen. Een donkergroene met caramel.

[ Afbeelding ]


Dankje ja ben der ook heel blij mee :) heb hem speciaal daarvoor laten maken :)

Wauw een groene! wat gaaf! die heb ik ook nog nooit gezien!! i love it! <3

Roosje_ Jij hebt ook een stel gave keps! die beige is ook echt wat aparts die kom je vast ook niet snel tegen op wedstrijd :)

http://www.bluedyfas.nl
Dilly ZZ+4 reserve kampioen - Noa L+2 reserve kampioen - Anna B+10 Kampioen
Dilly-Anna span B+12 Indoor kampioen 2019 en 2020 Dilly-Noa span B+3
Follow us on instagram Follow us on facebook

Fotografie91
Berichten: 2444
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 17:37

tequila schreef:
Zijn er hier op bokt wellicht meer mensen die slechte ervaring hebben met het bestellen van een Kep? Ik heb op 10 januari een Kep besteld bij de lokale ruitershop, zelf samengesteld via de configurator. Levertijd zou zo'n 6 weken zijn. Na 5 weken was de Kep keurig binnen, maar niet zoals ik hem besteld had. Kan natuurlijk gebeuren. Hij zou terug gestuurd worden naar Italiƫ en de ruitersportzaak verwachtte dat de Kep met 2-3 weken terug zou zijn. Inmiddels zijn we dus 3 maanden verder en is er nog geen spoor te bekennen van mijn Kep :( Er is slecht tot geen contact te krijgen met de Nederlandse tussenpersoon (die altijd op vakantie/cursus/ziek lijkt te zijn) en als er een keer een datum van levering wordt genoemd wordt deze niet nagekomen. Inmiddels word ik er moedeloos van. De ruitershop doet zn best maar krijgt gewoon geen antwoord wanneer mijn Kep verwacht wordt, en vanuit het hoofdkantoor in Italiƫ kunnen ze ook niks omdat de betreffende dame op vakantie is.

Het verhaal wordt nog mooier, aangezien de ruitershop over een week z'n deuren sluit. Ik krijg mijn aanbetaling wel terug, maar het eindresultaat is dus dat ik ruim 4(!) maanden heb gewacht op mijn Kep en alsnog met lege handen sta :( Een service van lik-me-vestje vanuit Kep Italia NL dus! Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die een dergelijke slechte ervaring hebben.


Ik heb wel heel lang moeten wachten op het prijzen plaatje van mijn KEP omdat idd de vertegenwoordiger telkens op vakantie was -O-
En er werd mij vertelt dat het langer duurde omdat ik een speciaal te bestellen kleur bandjes wou en dat moesten ze zelf dus ook nog apart bestellen ;) En binnen de vakantie periode natuurlijk.
Maar ik had hem geloof ik toen ook binnen 2 maand ik kreeg hem vlak voor de hippiade aan dus ik was allang blij :)
Misschien kan je via de duitse KEP vertegenwoordiger proberen, is een leuke man die ken ik persoonlijk en is ook een stuk vaker te bereiken :')

http://www.bluedyfas.nl
Dilly ZZ+4 reserve kampioen - Noa L+2 reserve kampioen - Anna B+10 Kampioen
Dilly-Anna span B+12 Indoor kampioen 2019 en 2020 Dilly-Noa span B+3
Follow us on instagram Follow us on facebook


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers