[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jaimy10
Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:54

Wauw, dat van Nientsje.. erg mooi! :Y)

Ik start vanaf december weliswaar, in het zwart.. Saai . Ik heb wel een mooie korte slipjas en alles afgewerkt met glitters en lak. Maar ook weer niet te blingbling :+ Misschien dat ik hier wat leuke ''pimp'' ideetjes tegen kom.

Ik rij met een vos, mijn tuig is helemaal zwart vandaar ook in t zwart. met mijn vorige paard was ik helemaal bruin en goud!


jaimy10
Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 07:33

Joeeeh wat een gave sets! Aangezien ik nooit standaard zwart droeg met wedstrijden en het nu niet anders is.. Wil ik hem wel graag wat oppimpen. Ik dacht zelf aan kraag en rand van de zakjes licht blauw en dat lichtblauw laten terug komen in de frontriem.. En voor de rest geheel zwart/wit. Is dit een leuk accent of blijft het het steken bij 'het is het net niet dus doe maar gewoon helemaal lekkere zwart/wit'?

Ik start overigens op mijn vos, zou dan de kleur lichtblauw ook leuk zijn?

jaimy10
Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 09:50

Capriootje schreef:
Misschien een dekje met een grijze rand bij de animo? Misschien heeft Kingsland wat in de laatste collectie.

Ligt beetje aan de kleur blauw, zou niet te fel gaan wordt vaak snel flets op een vos. Had je er al 1 in gedachten?


Nee.. Dacht beetje tussen blauw en mint groen, dat lichte. Ik twijfel dan ook of ik de binnen kant van mijn jasje, de voering, ook die kleur laat maken dat als et van achter 'omhoog' wappert.. Maar dan wil ik het inderdaad ook weer verwerken in mijn dekje. Ik dacht gewoon heel standaard een hele witte en dan een T laten borduren, maar een letter vind k weer zo kinderlijk...

jaimy10
Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 16:45

moorcats schreef:
@jaimy10, zoiets? [ [url=m/BjZ6ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
met dit dekje [ [url=m/5zVxdU.jpg]Afbeelding[/url] ]
en zo'n soort frontriem [ [url=m/Y0t8D8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij wel mooi hoor op Tommy.(edit: zie dat helaas het dekje niet meer in dressuur verkrijgbaar is)


Ja die kleur bedoelde ik! Maar denk toch dat ik helemaal zwart wit ga, heb al best veel lak en bling accenten. Heb gisteren voor me verjaardag een nieuw wedstrijd jasje gehad, zwart dus maken we daar maar wat moois van *\o/*


jaimy10
Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:35

Oke toch maar een grijs jasje gekocht met zwart die van Anky, ik ben verliefd! <3

jaimy10
Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 13:53

Mijn set is nu bijna compleet..

Dekje van horsegear, ben er zo verliefd op en de prijs was zo fijn, 40,- <3
Zilver met grijs en offwhite stiksels. In het echt duidelijk aanwezig, en de grijze kleur is exact dezelde kleur als me jasje.

[ img ]

Jasje van Anky

[ img ]

Dan rij ik in een gewone witte broek van kingsland. Ik heb een rondgenaaid hoofdstel met wit onderlegd en lakneusriem. Een frontriem besteld bij frontriemdesign in een punt vorm met 3 rijen sdtrass zilveren steentjes. Handschoenen met ook wat glitters erop, laksporen riempje en dan rij ik met ''gewone'' zwarte leren veter laarzen :+

jaimy10
Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:39

moorcats schreef:
Heel stijlvol Jaimy! Kom je dan ook bij ons op Veldt starten?


Wel als het mooi weer is zodat erheen kan stappen ja!! ☺️☺️

jaimy10
Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 22:01

Helaas jasje wat ik heb is te groot.. Maatje 42 een zwarte korte slipjas van HH. Niet meer verkrijgbaar.. Weet niet of ik er iemand nog blij mee kan maken? :))


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, ComscoreBot, LolaTFB en 19 bezoekers