[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:54

Nieuw topic :)

Ben op zoek naar een mooie creme rijbroek, maar moet zeggen dat het mee tegenvalt om die te vinden (voor een schappelijke prijs ;) )

Eisen:
leren zit en geen bandplooi
Laatst bijgewerkt door Moratoetje op 16-11-15 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt


Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:09

Ik heb bij mijn jasje de mouwen laten verlengen, is erg mooi geworden en je ziet er niets van.
Moet je jasje veel ingenomen worden?

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:46

vilheide schreef:
Moratoetje schreef:
Nieuw topic :)

Ben op zoek naar een mooie creme rijbroek, maar moet zeggen dat het mee tegenvalt om die te vinden (voor een schappelijke prijs ;) )

Eisen:
leren zit en geen bandplooi


Welke maat zoek je?


Heb nu een witte pikeur Mondega in maat 76, dat is 38 lengtemaat (pikeur valt wel klein).

Meestal heb ik maat 36 of 38 (als ze klein vallen) en vaak dan de lengtemaat omdat ik vrij lange benen heb.

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:45

Ik heb mijn jasje laten vermaken (mouwen verlengen) bij Plasta Lique, was niet duur en is super netjes gedaan. Zij doen ook outfits oppimpen etc (http://www.mijnplastron.nl).
Ik ben nu 2x gestart met nieuwste outfit, krijg echt super veel complimentjes. Zaterdag heb ik weer wedstrijd dan zal ik ff een foto *-:) maken ;)

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 10:02

Ik vind KEP echt niet mooi, eerder afschuwelijk maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak :o De Kask is ook niet echt mijn smaak, maar vind hem wel mooier dan KEP.

Samshield vind ik wel heel mooi, maar staat mij niet helaas.

Heb nu tijdelijk een HH Pro croco in het donkerbruin, lekker goedkoop en hij zit ook nog lekker. Maar ik wil tzt wel een andere bruine cap. Denk dat ik dan weer voor een Casco ga, heb hiervoor een Casco Champ gehad in het antraciet. Heb nog nooit zo'n fijne cap gehad en een van de weinige caps waarvan ik geen champignon-hoofd kreeg :o

Ga dan voor de Casco Spirit
[ img ]

Of voor weer de Casco Champ
[ img ]

Of misschien toch de Casco Spirit Alba, mijn absolute favoriet maar kan ik niet vinden met de VG1 norm ;(
[ img ]

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 10:27

Die is zeker gaaf <3
De meeste Casco's zijn ook nog enigszins betaalbaar ..... ga geen 600 euries neertellen voor een cap 8)7

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:50

Ben zo blij dat ik mijn lang gezochte dekje binnen heb *\o/*

De Schockemohle Champion creme/bruin zonder logo

[ img ]

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:10

Bij horze verkopen ze hem met en zonder logo.
Ik wilde perse een zonder logo, omdat ik hem laat borduren met een eigen logo ;)

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:26

Dan weet ik niet wat je er mee gedaan hebt, maar een vriendin van mij heeft dit zelfde dekje al enkele jaren en die ziet er juist nog heel mooi uit.

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:32

BR dekjes verkleuren ook vaak bij iedereen, maar bij mij blijven ze mooi op kleur .... dus ik heb goede hoop dat deze ook mooi blijft ;)

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 10:12

xmarliez schreef:
Moratoetje schreef:
Ben zo blij dat ik mijn lang gezochte dekje binnen heb *\o/*

De Schockemohle Champion creme/bruin zonder logo

[ Afbeelding ]

Is die niet een beetje gelig? Ik heb hem bij de divoza gezien maar vond hem wel erg donker van kleur. Heb je misschien een foto van die jij binnen hebt gekregen? Op deze foto ziet hij er wel mooi uit.


Hij is niet gelig, het is echt creme. Ik zal vanavond ff een foto maken van mijn dekje.

Heb wel deze foto, vriendin start mijn pony met dit mooie setje en heeft hetzelfde dekje :o

[ img ]

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:07

Heb een jasje erbij gekocht, was in de aanbieding en kon het niet laten :D
Het is een zwart jasje met een subtiel krijtstreepje en creme accenten van Horsea.

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 08:36

Eindelijk foto's van mijn favoriete wedstrijdoutfit:

[ img ]

[ img ]

* Horsea rijjasje beige met donkerbruine accenten
* Anky rijbroek offwhite
* HH croco cap donkerbruin
* Mondoni Kendal laarzen bruin
* Eskadron oornetje donkerbuin
* Kingsley hoofdstel in de kleur Ebony
* Sommer zadel in de kleur Mocca
* mijn bruine kwpn merrie van Oscar maakt het geheel af :D

De laarzen worden straks vervangen door bruine Petrie Leeds en ik wil nog graag een andere bruine cap, maar ben er nog niet uit welke :o

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:49

Mijn dekje is van Schockemohle, creme met bruine bies zonder het logo (heb mijn eigen logo erop laten borduren).

Het hoofdstel is van Kingsley heb ik gekocht bij Koole ruitersport met 50% korting :)) . Op de foto hierboven zit niet de originele neusriem erop, ik rij momenteel met een lage neusriem. De originele is een gecombineerde en met wit onderlegd, zie hieronder!

[ img ]

@Nies_: ik heb ook nog een witte broek, maar ik vind de offwhite broek er toch mooier bij passen. Het toont iets rustiger :o

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 08:23

fleur_yen schreef:
Hele mooie set, en knap paard :j

Hoe bevalt het kingsley hoofdstel als ik mag vragen? Zit ook sterk te overwegen om daarvoor te gaan sparen, ik werd al even 'bang', want die van jou is voor bij mijn zadel te donker, maar ik zit te kijken naar de kleur chesnut en niet ebony, die is wat lichter en wat roder ;)
Sorry voor het offtopic gaan trouwens :o


FF een offtopic antwoord ;)
Mijn Kingsley hoofdstel bevalt super, super kwaliteit, mooi soepel, zeer fijne teugels (leer met stopjes). Het is 1 van de fijnste en beste hoofdstellen die ik tot nu toe heb aangeschaft. De kleur Chestnut is inderdaad lichter en wat roder dan de kleur Ebony. Ebony is echt donkerbruin.

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 09:37

Ik heb ook gewoon witte Roeckls, maar ik start nu met creme kleurige van BR, maar helaas zijn die niet echt dezelfde kleur als mijn rijbroek (offwhite Anky). Ik wilde eigenlijk de offwhite Anky's maar die kan ik nergens meer vinden. Misschien dan maar over op donkerbruin (de kleur van m'n tuig) :)*

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:40

Ik rij met een offwhite (creme) rijbroek met een beige rijjas/d.bruin cap/d.bruin laarzen

[ img ]

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 11:20

AnneJ1995 schreef:
Moratoetje schreef:
Ik rij met een offwhite (creme) rijbroek met een beige rijjas/d.bruin cap/d.bruin laarzen

[ Afbeelding ]


Wat een gaaf jasje! Waar is die van, als ik vragen mag?


Jasje is van Horsea ..... ben er echt zo blij mee en heel zuinig op, want volgens mij is die nu niet meer leverbaar!


wwillemijn schreef:
Gaaf dat beige jasje! Is je dekje wel wit?


Mijn dekje is ook creme .... is van Schockemohle

En dit alles wordt gecombineerd met (donker)bruin tuig en zadel.

Ik heb ook nog een donkerbruin jasje, die wil ik nog wel eens combineren met een witte broek ..... maar ook dan vind ik de combi met de creme broek mooier. Dat wit steekt zo af vind ik :o

M'n beige jasje met wit is geen gezicht :o

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 11:36

alleen met een witte rijbroek

[ img ]
Laatst bijgewerkt door Moratoetje op 01-08-16 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:03

Valt mij op dat er weer steeds meer mensen met een creme broek starten .... het lijkt dat creme het nieuwe wit is ;)

Mijn offwhite broek is van Anky .... maar ik vind het toch echt wel opvallen dat die niet wit is. Toen ik hem thuis kreeg, dacht ik nog: WOW die is wel erg gelig. Eenmaal aan en gecombineerd met m'n jasje vind ik het weer minder opvallen.

Ik heb pas nog een zwart Horsea jasje gekocht met creme accenten :P
Daar zoek ik dus nog een creme met zwart dekje bij

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 09:41

Getup schreef:
mooi!
Heeft er iemand een foto van een paard met een (smalle) bles en een wit onderlegd hoofdstel?
kan van iemand n BR hoofdstel Eston overnemen voor € 100.00 , in nieuwstaat. Maar wit onderlegd en weet niet, of dat mooi is? Helpt ook niet, dat mijn paard nu tijdelijk op 2 uur afstand staat, en ik t niet even kan gaan bekijekn ( teen egbroken en voet geneusd :+ )


[ img ]

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 10:17

Ik start met creme (offwhite) en een beige rijjas, ik vind het juist mooier staan dat met wit. Het oogt rustiger, vaak vind ik wit zo afsteken bij de rest :o Ik combineer het met bruine laarzen en cap, mijn jasje heeft bruine accenten (kraag en randjes)

Ik wil alleen nog nieuwe handschoenen, maar vind maar eens creme handschoenen die niet te geel zijn :o

[ img ]

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 22:51

Flevolander schreef:
Is je hoofdstel ook creme onderlegd Moratoetje?


Nee helaas niet, zit er aan te denken om het te verven maar aan de andere kant vind ik het niet echt storend. Het is ook niet echt spierwit.

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:59

Ik heb er ook nog 1 gekocht :D

Moratoetje
Berichten: 1449
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:20



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98 en 19 bezoekers