Horseware rijlegging zonder siliconen alternatieven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ogidni
Berichten: 456
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 16:05



ogidni
Berichten: 456
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 16:18

Ayasha schreef:
Flexars heb ik zitten bekijken maar wat voor stof hebben ze aan de binnenkant? Is dat een enigszins "antislip" stof (dus zoals bv suede of een ander type stof dat enige frictie geeft?

De hele broek is van 1 stof. Zit niet heel stroef in het zadel maar ook zeer zeker niet glad. Ik heb hem zelf in 3 kleuren :o

ogidni
Berichten: 456
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Horseware rijlegging zonder siliconen alternatieven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 16:31

Ze vallen vrij lang maar dat komt ook doordat ze heel veel rek hebben (Ik heb juist erg lange benen en vind het heerlijk dat ze juist geen hele specifieke kniestukken hebben, die dingen zitten bij mij meestal op de verkeerde plek). Ondanks dat ze zo veel rek hebben zitten ze erg goed qua pasvorm en loop je niet steeds je broek op te hijsen.
Maar ik heb echt geen aandelen hoor. Alleen maar blij dat ik weer eens een rijbroek heb zonder maatwerk.

ogidni
Berichten: 456
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 10:28

happypaardje schreef:
Die van Horseware heb ik, maar ik kon ze steeds nergens vinden, bedankt dus voor het linkje!
Die van Flexar zien er ook wel erg mooi uit. Zeker als ze wat lang vallen. Is dat een soort standaardassortiment, of kunnen ze binnenkort weer verdwijnen? (Nu ik zwanger ben pas ik er waarschijnlijk toch niet in, maar daarna kan ik wel weer een nieuwe broek erbij gebruiken...)

Is standaard assortiment maar ik denk dat je ze nog vrij lang door kan dragen tijdens de zwangerschap. Ze zijn flink hoog in de taille en er zit veel rek in.

ogidni
Berichten: 456
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 08:37



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers