[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caaroo
Berichten: 349
Geregistreerd: 02-07-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:54

Het is hier al even wat stiller maar ik heb met genot door dit topic heen zitten bladeren :D Wat een prachtige outfits komen er voorbij _/-\o_

Ik reed altijd in een rode set. Jasje van Kingsland, dekje met rood randje en frontriem met rode steentjes:
[ img ]

En nu met het AA MotionLite jasje (zie die vaak voorbijkomen in dit topic, leuk!). Dekje met aubergine rand van Equest en ik heb er nu wel een zwarte cap bij.
[ img ]


De hele rode set én het MotionLite jasje mogen trouwens weg, bij interesse mag je me pb'en. Beide jasjes zijn prachtig, maar helaas net te groot voor mij (maat S maar vallen dus ruim). De MotionLite krijg ik binnenkort in een kleinere maat, dat is wel echt het fijnste jasje dat ik ooit gehad heb. :) Beide jasjes hebben trouwens nog maar weinig wedstrijden meegemaakt :+


Caaroo
Berichten: 349
Geregistreerd: 02-07-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 16:29

IlBuono schreef:
Caaroo schreef:
De MotionLite krijg ik binnenkort in een kleinere maat, dat is wel echt het fijnste jasje dat ik ooit gehad heb. :)

Dit kan ik echt beamen dat ze superfijn zitten! Ik heb de slipjas hiervan (foto lijkt me niet relevant want simpel blauw) maar hoe fijn zit deze <3 Echt helemaal verliefd op & nergens last van, net een 2e huid.


Wauw, ik heb de slipjas even opgezocht en die mag er ook wezen :j
Mijn kleinere maat is binnen en hij zit fantastisch, had ook niet anders verwacht *\o/*


Caaroo
Berichten: 349
Geregistreerd: 02-07-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:39

Ik heb geen voorbeelden maar ik vind het ook een prachtige kleur! :j

Qua dekje kun je ook naar Equest kijken, dan kun je zelf een dekje samenstellen. Zo heb ik ook een dekje besteld met een bies in dezelfde kleur als mijn jasje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers