Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:50

Ik ga voor nr 2. Heel mooi die!


DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:21

Ik heb op Jumping ook echt mijn droomkep gespot... uiteraard weer de duurste die je zo ongeveer kon bedenken dus ik hoop dat er binnenkort ergens een kortingsactie komt, wie weet wel met valentijn... dan ga ik er nog eens over nadenken.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:46

Hoi, heeft iemand hier toevallig een zwarte glimmende KEP met zilver python? Ik had deze besteld maar de combi wordt me afgeraden door KEP omdat zilver python niet mooi zou zijn. Ik vind het een hele vette combinatie dus ik begrijp het niet zo goed maar ga er wel door twijfelen.

[ img ]

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:03

Ik vond deze online. Is donkerblauw maar verder lijkt het erg op mijn configutie en ik zie echt het probleem niet.

[ img ]

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:08

Nou het liep via de winkel waar ik besteld had en het antwoord bij wederom vragen was dat ze het niet mooi vonden (duidelijk, dank je). Er werd iets vaags gezegd over dat ze de zilver erop spuiten en dat het niet helemaal egaal is. Ik moest de snake zilver overwegen maar die vind ik echt niet mooi met de stiknaad in het midden.
Laatst bijgewerkt door DromenLies op 18-09-20 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:56

Goedkoper zeker niet helaas.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:13

Ik heb iig net de winkel gebeld en gezegd dat ik toch gewoon de configuratie wil die ik orgineel besteld heb maar dan met zwart bandje ipv snake zilver. Mijn plan B cap was veel ingetogener en tbh dat vind ik zonde van het geld want dat past gewoon minder vaak bij mij.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 11:27

Nou mijn KEP is binnen en hij is supermooi maar er is een schubje die ingescheurd en afgebladderd is. Ik heb meteen Hypostore gebeld en zij hebben nav mijn foto’s contact opgenomen met KEP.

KEP meent dat de cap er zo uit hoort te zien en dat het geen beschadiging is dus ze willen niet meewerken aan een oplossing en tot dusver Hypostore ook niet. Ben er echt goed ziek van.

[ img ]


DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 12:59

Ze hebben niet gezegd dat het kwetsbaar zou zijn maar dat het niet fraai zou zijn en niet egaal van kleur.

Maar het materiaal is inderdaad heel kwetsbaar dus het zou zo kunnen dat als de cap 1 keer valt, de python echt beschadigd raakt. Desondanks als verkoper moet je toch zorgen dat en product netjes bij je klant aankomt en wat er daarna mee gebeurt is voor dan voor rekening van de klant.

Ik heb net weer gebeld en inmiddels bereikt dat ze er in ieder geval naar willen kijken en dus een retourbon ontvangen. Wat mij betreft is het dan ook echt goed want dan hebben ze tenminste hun best gedaan.

Rest van het python ziet er supermooi uit.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:01

Zo is de cap in zn geheel, echt een plaatje op de beschadiging na dan.

[ img ]

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:11

Uiteraard ben ik dan op mijn beurt heel benieuwd naar jouw laarzen. Mag in PB hoor.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:52

Ik had witte spikkels op de zijkant/onderkant van mijn KEP. Alleen aan de linkerzijde.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:24

Hey all,

Hoe lang hebben jullie op je KEP moeten wachten? Ik heb met KEP 21e oktober teruggestuurd naar de winkel en nog geen herstelde KEP ontvangen. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild maar geen reactie. Laatste keer sprak ik wel een verkoop medewerker maar die kon me ook niet wijzer maken. Ik word er een beetje moedeloos van.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:07

Gave oplossing zo hoor. Daar mag je dochter je wel heel heel erg dankbaar voor zijn.

Hier nog altijd geen gerepareerde KEP. Hypostore heeft ook (nog) niet gereageerd op mn mail van vorige week donderdag met het voorstel dat ik na 3 maanden een gerepareerde KEP of mn geld terug wil. Gaat nog spannend worden vrees ik. Wat een ellende zeg... ik bestel echt nooit meer wat bij die toko een zeker geen dure dingen. Google staat ook vol met negatieve recensies.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:52

Nou na veel bidden, smeken en belletjes/mailtjes krijg ik een gerepareerde KEP. Dit was/is met recht een horrortraject. Hopelijk kan ik binnenkort hier dan een foto plaatsen van een prachtige KEP.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:21

Wauw Gewoonmarie, die van jou vind ik echt heel gaaf!

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:22

Deze kunnen wel serieus aan de prijs zijn. Bij mijn KEP scheelde het 300,-. Ik ging van snake naar zwart leer. Het bandje zelf is duur maar ook de montage schijnt kostbaar te zijn.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 18:29

Nou... ik moest er even geduld voor hebben maar mn KEP is vanmiddag binnen gekomen en hij is waaaaanzinnig mooi. Ik zal later nog even een foto uploaden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hetwaszoiets, lizzy99 en 11 bezoekers