Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 16:57

Ik heb maat 54 binnenvoering en dat is inderdaad in een M schaal :)


JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:35

Wauw dat wrappen ziet er gaaf uit zeg! Hoe heb je dat precies gedaan met al die hoekjes??

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:38

saskia_goldy schreef:
Bij hypostore 25% korting op KEP!! Paaskorting


Bedankt voor de tip!! Zocht al heel lang een nieuwe cap en die heb ik gister meteen kunnen bestellen met de korting!

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:38

Romeo2007 schreef:
Inmiddels ook de voorkant gedaan. De basis is de cromo mat navy. Mijn man heeft gewrapt en heeft er niet heel veel ervaring mee. Met een fohn moet je het plastic verwarmen en erop plakken. De cap hebben we niet uit elkaar gehaald.
Folie hebben we gekocht bij foliewebshop.nl

[ [url=m/Jauwa5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gaaf!! Wil dit ook gaan proberen binnenkort. Zit bij jou wel heel netjes, wauw! Hoop dat het bij mij ook zo mooi lukt hihi

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 14:10

Marieke1495 schreef:
Wat vet! Bij hypostore hadden ze mijn kep helaas niet meer.. weet iemand waar de toevallig nu ook korting hebben?


Kun je hem niet bestellen? Ik moet oik ruim een maand wachten op de levering maar kreeg wel de korting nu

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 15:59

Ahh zonde zeg!!

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:02

Ik heb mijn KEP een hele tijd geleden ook gekocht met korting bij Hypostore terwijl dat er niet bij stond. Verder nooit meer wat van gehoord! :)

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:09

ProudJustify schreef:
Hoe hebben degene dat gedaan die online besteld hebben? Wist je al welke maat je nodig had en welke vorm van de liner of zijn jullie eerst ergens gaan passen?


Ik heb gewoon de maat van mijn oude cap aangehouden. Daar is altijd wel een labeltje in te vinden. De vorm van de liner gewoon gegokt. Heb de standaart liner genomen en deze past perfect voor mij. Ik wist al wel van mezelf dat ik een rond hoofd heb dus dat scheelt

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 13:45

xxxmh schreef:
Hebben jullie ook een afdruk van je kep op je voorhoofd als je hem af zet? Ik heb nog niet gereden met die van mij maar heb hem nu op gehad thuis voor 3 kwartier en heb een hele afdruk op me hoofd. Hij zit wel lekker. Wordt de liner nog wat dunner als je hem wat langer draagt?


Hmmm soms een licht lijntje als het echt warm is geweest maar geen flinke afdruk zeg maar. De liner wordt wel iets dunner naar mate je hem draagt, als je hem weer hebt gewassen merk dat hij gelijk weer wat "strakker" rond je hoofd zit.

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:14

Phoeboe schreef:
Bedankt voor de reacties! :) Ik heb m ondertussen gevonden zoals ik m zou willen... :$ Nog een vraag: iemand ervaring met het verwijderen van een naamplaatje? Beschadigd de Kep daardoor?


Heb er geen ervaring mee maar die dingen zitten goed stevig vast haha Ik denk dat je de KEP wel beschadigd bij het verwijderen...Anders KEP Italia even benaderen over hoe je dit het beste kan doen?

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 18:55


JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:17

sannahtris schreef:
JackiePlug schreef:
Mijn KEP <3

[ [url=m/RQKYBk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super mooi deze wil ik ook,
Mag ik vragen wat deze ongeveer gekost heeft :o


Thanks!! :) Ik stuur je een PB :D

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:48

Dispar_Vulgo schreef:
JackiePlug schreef:
Mijn KEP <3

[ [url=m/RQKYBk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie glitter! Hoe heet die voorkant?


Als iemand nog een KEP wil kopen, er is nu weer 25% korting bij HypoStore!


Thanks!! hihi de cap is gepimpt dus de voorkant heeft geen speciale naam. Het was eerst een cap met lak front en achterpaneel. Heb onlangs een nieuwe KASK gekocht en vond het zonde om deze in de kast te leggen.

De stenen zijn de kleuren Blue AB with jet. Het zijn ook echt allemaal kleine steentjes ipv een glitter zeg maar. Is lastig te zien op foto haha https://youtu.be/XoYq8f_ndEw

In dit filmpje is het iets beter te zien :D

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:57

xx_Irisje schreef:
Wel heel chique. Heb je dat laten doen?


Dankjewel :) Nee, heb het zelf gedaan! Een Deense ruiter op instagram had dit met haar KASK gedaan en zij heeft mij verder geholpen. Het voordeel van deze steentjes is dat je het er altijd vanaf kan halen zonder de KEP te beschadigen! Het plakt heel stevig maar met een fohn laat het uiteindelijk weer los


JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:58

Beide PB gestuurd! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers