[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marrit13
Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:14

DreamGuide schreef:
Weet iemand nog een (aparte) website waar je van die haar strikken kunt kopen met zo'n netje eraan? Mijn (super) lange haar wil niet echt in een donut en ik heb op een wedstrijddag ook geen zin om hele veel moeite te doen dus ik heb liever zo'n strik met een netje eronder.

Ik zoek een witte met gouden details oid maar ik kan ze bijna nergens vinden. Zijn er webshops waar je ze kan laten maken?


EJ had ze hangen! En ik heb eventueel een bruin/gouden, oud-roze met donker zilveren bling en blauw/gouden die je voor weinig mag :D

www.connemara.nl


Marrit13
Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:46

Queelens schreef:
Pikeur jasje is binnen! Hij zit eigenlijk best prima. Mouwen zijn wel wat lang dus die op de foto naar binnen geslagen. Denk dat ik dat ook wel makkelijk in kan laten korten bij een zaak.

Enige probleem: ik ben mijn plastron kwijt :+
Wordt morgen proef rijden/filmen zonder haha.

[ [url=m/7qFRvi.jpg]Afbeelding[/url] ]



Volgens mij is deze in het 12uurtje van Ooteman vandaag :D Ik vind hem heel mooi!

www.connemara.nl


Marrit13
Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 11:53

_Jeann schreef:
Is er iemand van jullie die dit merk kent?
Ik ben nogal lang en soms is het best lastig om een jasje te vinden.. deze ziet er wel lang uit, maar geen idee of dit echt zo is natuurlijk..
[ [url=m/FyZ3M.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb 3 crossshirtjes van Aubrion, die zijn relatief lang. Maarja is wel heel ander type kledingstuk :D Ben er wel tevreden over :j

www.connemara.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers