Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 11:21

Hoi allemaal!

Graag geef ik dit topic weer even een schopje als dat kan :) Sinds kort heb ik een KEP Italia (de Cromo Matt) en ben er super tevreden over. Voel ‘m eigenlijk niet zitten en voelt heel veilig/stevig op mijn hoofd :) Nu heb ik de normale liner erin zetten en het rooster open, maar alleen heb ik het idee dat ik nu veel meer een zweethoofd heb dan met andere caps. Op internet zag ik de liner Endurance Mesh o.i.d. Ik las niet echt ervaringen hiermee in dit topic, zijn er mensen die deze hebben en die verschil merken met de normale liner? Alvast bedankt! :D


_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 18:21

Bedankt voor jullie reacties!! :D Klinkt goed, ga ik die proberen!

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 11:22

Hoi allemaal! Graag geef ik dit topic even een schopje als dat mag :)

Deze zomer heb ik mijn eerste KEP gekocht en daarbij redelijk snel overgestapt naar de endurance liner, omdat de gewone liner in de zomer voor mij te warm was en traag droogde. De endurance liner heb ik er nu nog steeds in zitten en dat bevalt me eigenlijk wel erg goed :+ Alleen heb ik wel snel last van mijn oren met deze kou en ik rijd de hele winter dan ook eigenlijk met van die losse oorwarmers die je aan de bandjes van je cap kan doen. Geen gezicht, maar het werkt :') Nu zag ik dat je van KEP ook een winterliner hebt, waarbij die oorwarmers soort van aan de liner vast zitten. Dit lijkt me ideaal, zo heb je ook geen gedoe met afzakken etc. Alleen vroeg ik me af hoe dik deze liner is, is deze bijv. nog dikker dan de gewone liner of vergelijkbaar? Hebben jullie ervaringen met deze winter liner?

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 08:58

Sanet schreef:
Heeft iemand hier die mesh/zomer binnenvoering in de KEP?

Ik heb die voering en die gebruik ik eigenlijk het hele jaar door. Met de gewone voering heb ik een enorm zweethoofd en die voering droogt ook veel langzamer. Ik ben heel blij met de zomervoering :)


_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:25

Dispar_Vulgo schreef:
_Tamara schreef:
Ik heb die voering en die gebruik ik eigenlijk het hele jaar door. Met de gewone voering heb ik een enorm zweethoofd en die voering droogt ook veel langzamer. Ik ben heel blij met de zomervoering :)


Heb je een foto/link naar webshop met de zomer liner?
Ik heb al gegoogled, maar kom alleen de normale liners (rond en ovaal) tegen?

Ik heb ‘m bij de Hypostore vandaan. Kan je gelijk met korting bestellen :D

https://hypostore.nl/kep-liner-endurance-mesh.html

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:23

Mooie cap Flicka! Chique ook met dat bandje zo :)

Die Endurance liner heb ik ook sinds vorig jaar. Ideaal! Ik rijd er eigenlijk het hele jaar mee en krijg er echt een stuk minder een zweethoofd in dan bij de standaard liner.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 10 bezoekers