[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 14:27

Vonneke, ik heb een witte uvex en een KEP Italia. Persoonlijk vind ik mijn KEP wat chicer staan voor dressuur dan mijn witte uvex en ik vind de KEP ook iets lekkerder zitten. Wel zijn ze allebij super licht!denk dat t heel persoonlijk is wat je het mooist vind staan...


JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:42

Ik heb wel een korte slipjas Getup ;) van t merk Horsea ben er nogsteeds heel gelukkig mee. Ik val er op wedstrijd altijd erg mee op.

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:19

DreamGuide schreef:
Ik zit nog steeds echt een beetje in cap-dubio.

Ik heb voor mijn springt wedstrijdset eigenlijk een andere kleur cap nodig. Ik rij nu met ene zwarte casco, die heel lekker zit. Maar bij mijn dressuurlook vind ik hem net iets te casual, en met springen is hij de verkeerde kleur.

Ik wil liever niet meer dan 200 euro aan een nieuwe cao uitgeven...

Maar ik zit ook te overwegen om misschien een mooie nieuwe cap te kopen voor met dressuur, en mijn oude Casco dan bruin te spuiten....

Wat zouden jullie doen?

Ik heb niet zulke goede foto's van mijn springset, maar voor het idee (ik heb inmiddels ook al bruine laarzen & singel):

[ [url=m/wGRO2j.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ze hebben bij Hypostore nu 25% korting. Werkte ook op KEP Italia en dergelijke! Is misschien even het kijken waard

Cap spuiten zou ik wel door een prof laten doen, heb veel dingen fout zien gaan bij thuis klusjes hihi


JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:23

DreamGuide schreef:
Ja klopt, die had ik inderdaad gezien! Dat zette me ook aan het denken...

Ik heb wel een hele handige vader hoor, die heeft ervaring met dit soort dingen.
Zie het op zich wel zitten om een mooie samshield te kopen voor met dressuur en dan de casco te spuiten ....


Dan kun je het inderdaad best wagen je Casco te spuiten Samshield heb ik geen ervaring mee, vind ze erg mooi maar de pasvorm is vrij ovaal waardoor ik hem niet paste

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 20:05

Mijn blauwe wedstrijdset is sinds gister compleet *\o/* Heb een donkerblauw wedstrijdjasje van Anky gescoord. Ik match hem bij een Ariat Trifactor witte rijbroek en een Ariat wedstrijdshirt samen met mijn donker blauwe KASK met bruinkinbandje <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 10:21

moniek21 schreef:
Heel mooi Jacky, ik heb die broek ook .. weet alleen niet of ik er heel blij mee ben :=


Thanks! Ohh nee? Waarom niet?!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers