Kep italia kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paardXXX
Berichten: 154
Geregistreerd: 03-03-15

Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-20 15:21

Hallo bokkers,

Ik weet niet of het hier goed staat maar ik zit sinds een tijdje te overwegen om een Kep cap te kopen. Ik twijfel alleen heel erg want ja, is het het geld waard? Mijn vraag aan jullie is welke jullie hebben, hoe duur ze waren en waarom jullie ze het het geld waard vinden. (Überhaupt of jullie zulke prijzen willen betalen voor een cap.)

Groetjes!

❤️Rosa❤️


paardXXX
Berichten: 154
Geregistreerd: 03-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-20 14:38

kimwilliam schreef:
hier ook een kep italia. na een hersenschudding kon ik mijn oude cap niet meer op of ik had gelijk last. (harry's horse). erg blij met deze kep! voelt ook veel lichter op je hoofd heb ik het idee.
[ [url=m/4LsuYy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een mooie cap <3

Bedankt voor jullie reacties! Ik twijfel nogsteeds heel erg haha omdat ik een prima cap heb. Was toen de tijd 60 euro en heeft wel zo’n veiligheidskeurmerk. Het gaat me gewoon echt om het geld :')

❤️Rosa❤️

paardXXX
Berichten: 154
Geregistreerd: 03-03-15

Re: Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-20 14:02

Heeft iemand hier ook ervaring met de Kep smart of de Kep chromo? Dit zijn de goedkoopste varianten. Ben even benieuwd hoe dat zit qua ventilatie etc

❤️Rosa❤️

paardXXX
Berichten: 154
Geregistreerd: 03-03-15

Re: Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-20 09:12

Ik heb er gister eentje op gehad in de winkel. Stond goed en ik kreeg geen champignon hoofd haha. Ik had degene op met een mat zwarte schaal, lak aan de voorkant en de cognac bandjes. heeft iemand deze?

❤️Rosa❤️

paardXXX
Berichten: 154
Geregistreerd: 03-03-15

Re: Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-20 15:38

Hoi! Ben ik weer :) ik sta op het punt een Kep aan te schaffen bij hypostore want daar is nu korting! Weten jullie hoe het zit met de garantie van Kep?

❤️Rosa❤️


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers