Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:33

Lienek schreef:
MelanieB schreef:
Jup sinds vorige actie met pasen laat divoza de duurdere merken niet meer meedoen met de acties...
Volgens hun was het omdat de merken het zelf niet wouden hebben. >;)
Geloof er niks van. Had het vorige keer met samshield dus toen gevraagd.
Hypostore doet nog wel de acties erop. En hebben ook vrij regelmatig leuke keuze korting acties.

Had ik ook idd.
Dit merk stond niet in hun algemene voorwaarden vermeld. Heb ze dus op fb benaderd en toen kreeg ik zo'n flut reactie dat ik ze beoordeeld heb met 1 ster en screenshot erbij.

Ik ga nooit meer iets bij Divoza bestellen. Had een zadel besteld. Was ineens niet leverbaar. De exacte levertijd was toen ongeveer 2 weken en daarna ineens minimaal 6 weken. Zeg dan niet dat je een voorraad beschikbaar hebt en dan liegen over de levertijd.
Divoza is heel slecht in klachtafhandeling dus als er iets mis met je bestelde product kan het zijn dat je daar ook nog hemel en aarde voor moet bewegen.
Gewoon lekker ergens anders bestellen.


Zelfde gehad een half jaar geleden. Toen was KEP nog wel te bestellen met die 25% kortingsacties.
Daarvoor moest je divoza klantenservice mailen met de KEP onderdelen zoals jij hem wilt.
Eerste mailtje is nooit aangekomen.
Tweede mailtje duurde een week voordat ze een prijsopgave konden sturen.
Door die slome afhandeling, toch maar afgezien van divoza en KEP Italia.


Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 10:09

Romeo2007 schreef:
Iemand enig idee waar er binnenkort KEP of Samshield in de aanbieding komt om te bestellen?


Ik heb mijne tijdje terug bij HypoStore gekocht. Daar vielen ze toen wel onder de kortingsactie!
Geen idee of zij binnenkort weer korting hebben, maar goed om in de gaten te houden.


Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 07:39

Bij EJ moet je de liner wel nog los kopen (43 euro), terwijl bij hypostore deze er gratis bij zit.

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:41

_Tamara schreef:
Sanet schreef:
Heeft iemand hier die mesh/zomer binnenvoering in de KEP?

Ik heb die voering en die gebruik ik eigenlijk het hele jaar door. Met de gewone voering heb ik een enorm zweethoofd en die voering droogt ook veel langzamer. Ik ben heel blij met de zomervoering :)


Heb je een foto/link naar webshop met de zomer liner?
Ik heb al gegoogled, maar kom alleen de normale liners (rond en ovaal) tegen?

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:52

Oh ideaal! Ik kende deze liners nog helemaal niet.
Met dit weer haal ik nu na het rijden wel vaak m’n liner uit de cap om te drogen/luchten.

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:57

Marieke1495 schreef:
Bij hypostore en ruitersport Boxmeer krijg je bij die cromo Matt b beide zo'n rugzakje. Vriendin en ik hebben hem beide en beide bij een van deze winkels besteld. :) . Ga je in de duurdere modellen dan krijg je er een betere captas bij.

Oh en de liner zit er bij beide winkels bij. :j


Ik heb bij hypostore de Cromo textile (met glitter) gekocht en daar zit een stevige captas bij en een liner naar keuze.


x_Milou schreef:
xxxmh schreef:
Ik twijfel nu doordat ik net een kep zag op de site met een bruin bandje:
-knip-

En een witte Montar broek.


Ik heb (wel met blauw) allebei de bandjes, zonder verder cognac in mn outfit. Drop even wat foto's dan heb je misschien een idee. Zelf vind ik de lichte wat minder hard, maar dat komt ook wel omdat die redelijk overeen komt met mn huidskleur. Is smaak denk ik, maar met deze foto's heb je misschien een idee.

[ [url=m/V5Mv1B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uFrZj6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nqa4RI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mee eens. Ik heb een zwarte cap met cognac bandje (en verder ook alles zwart). Het bandje past goed bij m'n huidskleur en valt daardoor minder op.


ProudJustify schreef:
Maat van mijn cap weet ik inderdaad wel, maar twijfel over de liner aangezien er veel
caps niet fijn op mijn hoofd passen en op mijn voorhoofd strak zitten.

Heb dus een beetje het idee dat ik een ovale liner nodig heb.

Toch maar eerst ergens gaan passen dus :=


Ik had gepast in een ruiterwinkel voor het bestellen. Toen zei de medewerker dat de ovale liner op je voorhoofd net zo strak zit, maar alleen meer vulling heeft aan de zijkanten.
Ik heb dezelfde maat als andere caps.

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 07:31

xxxmh schreef:
Hebben jullie ook een afdruk van je kep op je voorhoofd als je hem af zet? Ik heb nog niet gereden met die van mij maar heb hem nu op gehad thuis voor 3 kwartier en heb een hele afdruk op me hoofd. Hij zit wel lekker. Wordt de liner nog wat dunner als je hem wat langer draagt?


Nee ik heb geen afdruk volgens mij. Is me niet opgevallen.
Terwijl mijne wel vrij strak zat in het begin (heb maat 58, dus weinig ‘voering’ in de liner)

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 08:58

Phoeboe schreef:
Wie kan mij helpen :D Op internet zitten zoeken, maar ik kan het niet vinden.. iemand een idee hoeveel een Kep met velvet inzet aan de voor- en achterkant ongeveer kost? Met het middelste glans. En misschien steentjes aan de voorkant :')



https://www.ruitercap.nl/nl/kep-italia- ... vet-i.html
€ 720 euro zonder steentjes
Met steentjes is wel echt veel duurder

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 15:24

JackiePlug schreef:
Phoeboe schreef:
Bedankt voor de reacties! :) Ik heb m ondertussen gevonden zoals ik m zou willen... :$ Nog een vraag: iemand ervaring met het verwijderen van een naamplaatje? Beschadigd de Kep daardoor?


Heb er geen ervaring mee maar die dingen zitten goed stevig vast haha Ik denk dat je de KEP wel beschadigd bij het verwijderen...Anders KEP Italia even benaderen over hoe je dit het beste kan doen?



Toevallig heb ik dat laatste aan KEP Italia nederland gevraagd!
Zij stuurden terug: 'Met een fohn kom je een eind. Voorzichtigheid is geboden! De coating kan bij te veel warmte gaan bubbelen'

Ik overweeg zelf een naamplaatje voor m'n KEP, maar zou het zonde vinden als deze er nooit meer mooi af gaat. Dus tot op heden nog niet gedaan!

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 08:02

JackiePlug schreef:
Mijn KEP <3

[ [url=m/RQKYBk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie glitter! Hoe heet die voorkant?


Als iemand nog een KEP wil kopen, er is nu weer 25% korting bij HypoStore!

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 07:14

JackiePlug schreef:
Thanks!! hihi de cap is gepimpt dus de voorkant heeft geen speciale naam. Het was eerst een cap met lak front en achterpaneel. Heb onlangs een nieuwe KASK gekocht en vond het zonde om deze in de kast te leggen.

De stenen zijn de kleuren Blue AB with jet. Het zijn ook echt allemaal kleine steentjes ipv een glitter zeg maar. Is lastig te zien op foto haha https://youtu.be/XoYq8f_ndEw

In dit filmpje is het iets beter te zien :D


Oh dat is goed gelukt!

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:40

Renske_NW schreef:
Excuses voor het binnenvallen. Zijn er hier mensen die een stukje uit hun liner geknipt hebben? Ik heb die tip gekregen van mijn zadelmaker, zij heeft een Samshield waarbij ze dat gedaan heeft. Reden is trouwens klemmen op het hoofd.. Ik hem een M schaal met maat 58 ovale liner maar sinds enkele weken krijg ik er echt hoofdpijn van en een flinke afdruk op m’n voorhoofd. Een maat 59 liner in de M schaal doen heb ik geprobeerd, maar geeft niet echt verlichting. Schaal L is dan weer echt te groot. En een normale liner heeft bij mij teveel speling op de zijkanten (en ook geen verlichting voor m’n voorhoofd).


Heb je je liner al eens gewassen? Daar schijnen ze ook wat dunner van te worden.
Maat een maat 58 is al behoorlijk plat qua vulling (want grootste maat in M schaal, maat 59 moet eigenlijk in een L schaal).

Ik heb ook maat 58 en door het warme weer zit hij me ook wat strakker inderdaad. Als je er iets uit wil knippen, dan zou alleen aan de achterkant helpen denk ik, want in de voorkant zit amper vulling.

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 13:11

linda2008 schreef:
Ik vond het wel een stap om ermee te gaan rijden... :o mijn nieuwe cap heeft nog een maand ongebruikt op tafel gelegen... :=
ik vind hem prachtig maar was toch een beetje bang dat mensen het idee hadden “waar de rijkunst van de ruiter stopt, beginnen de afleidingsmanoeuvres” hahaha!


:+
Ik vond het eerder een stap om er mee (buiten) te rijden, want stel ik val (langs een tak kras, vlekt door de regen etc etc) dan is veel geld weggegooid..
Maarja het is een gebruiksvoorwerp en hij zit heerlijk, dus nooit meer m’n oude cap op gedaan!

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:14

Heeft iemand de tip om vette vingers/regen vlekjes van de matte kep italia af te krijgen?

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 12:04

Je hebt wel pech he met bestellen van deze KEP (dat hypostore dit motief niet wilden bestellen etc).

Maar ik vind het vanaf deze foto lastig te zien hoor wat je precies bedoelt met ingescheurd.
Bedoel je die 1e grote schub, precies midden boven het rooster?

Overall ziet die zilveren verf en die schubjes er best kwetsbaar uit, maar hopelijk vertekent dat op de foto!

Kan je niet bij hypostore langs gaan met je KEP? Vaak is in het echt dit een stuk duidelijker te zien.

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 07:15

michenou schreef:
Oef ik heb in de winkel eentje opgehad. Zwart met het middenstuk van zachte stof, flueel achtig, en met bruine bandjes. Was helemaal in de wolken! Maar helaas paste KEP mij gewoon niet.. Twee medewerkers hebben alles uit de kast gehaald om het te laten passen maar het bleef maar heen en weer schuiven als ik het kinbandje los had..

Met pijn in mijn hart (maar met een iets blijere spaarrekening :') ) ben ik dus maar voor een andere cap gegaan die ik echt totaal niet mooi vond, maar wel als gegoten zat. Was overigens de enige in de hele winkel die mij helemaal goed paste.

Ik hoop toch dat ik ooit die droom KEP pas *zwijmel* <3



Je zal beide soorten liners (normaal en ovaal) wel gepast hebben he?

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 16:12

Matheno schreef:
DromenLies schreef:
Gave oplossing zo hoor. Daar mag je dochter je wel heel heel erg dankbaar voor zijn.

Hier nog altijd geen gerepareerde KEP. Hypostore heeft ook (nog) niet gereageerd op mn mail van vorige week donderdag met het voorstel dat ik na 3 maanden een gerepareerde KEP of mn geld terug wil. Gaat nog spannend worden vrees ik. Wat een ellende zeg... ik bestel echt nooit meer wat bij die toko een zeker geen dure dingen. Google staat ook vol met negatieve recensies.


Wat raar, ik heb juist alleen maar goede ervaringen met Hypostore. Hopelijk wordt het snel opgelostm


HypoStore is prima als ze iets op voorraad hebben. Maar zo niet, dan moet je er zelf tig keer achter aan. Is mijn ervaring.

Bij stalgenoot hadden ze KEP italia niet aangetekend verzonden (voor corona), dus die postbezorger had het pakket zo op de stoep gezet in een hele drukke straat. Geluk bij ongeluk dat ie niet gejat was.
Heeft HypoStore wel van geleerd, toen ik daarna m’n KEP kocht was ie wel aangetekend.

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:11

DromenLies schreef:
Nou na veel bidden, smeken en belletjes/mailtjes krijg ik een gerepareerde KEP. Dit was/is met recht een horrortraject. Hopelijk kan ik binnenkort hier dan een foto plaatsen van een prachtige KEP.


Ben erg benieuwd hoe de KEP er straks uit ziet!
Ik zat net nog even je oude foto’s terug te kijken. Heel benieuwd of het echt ‘zo hoort’ (zoals KEP zei) of dat het toch echt kapot was :+

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:50

Op mijn matte krijg ik wel beetje opgedroogde waterdruppels als ik in de regen heb gereden, en inderdaad ook wel vieze vingers. Maar ik pak hem idd ook vooral aan het bandje.

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 16:45

Als je op de achterkant wel diezelfde stof wilt, dan kost ie zo 100 euro meer :')

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 14:18

Mooi dat Velvet! Blijft dat een beetje netjes in gebruik?

Ik heb geen idee mbt de smart cap. Ze hebben in ieder geval niet zo’n knopje om de ventilatie open/dicht te zetten

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 17:00

LISA_L schreef:
Mag ik hier een vraagje stellen. Als je de Kep netjes bewaard en niet laat vallen, hoeveel jaar gaat hij dan mee? Soms hoor ik elke 5 jaar maar is dat bij niet intensief gebruik en deze duurdere caps ook het geval?


Ik heb mijn KEP nu 1,5 jaar en hij ziet er echt nog als nieuw uit. Gebruik hem iedere dag en ben er wel erg zuinig op

Jeanines99 schreef:
[ [url=m/M187Gf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn smart Kep met glitter front door Armin.


Mooi zeg! Was het duur die glitter erop laten maken?

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 22:07

Stacey schreef:
Matheno schreef:
[quote="Stacey"
Vraagje, komen kep's ook wel eens in de aanbieding? Met caps passen was dit merk de enigste die goed zat, maar vind ik het wel een boel geld. Ik zag dat deze niet meedoen bij kortingsacties van de Divoza en Epplejeck dus vandaar dat ik het hier wilde vragen.
[/quote

Bij Hypostore wel. :j


Top dan houd ik die in de gaten, bedankt! :D


Tip black friday komt er weer aan. Voorgaande jaren was er toen 25% korting

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:43

HypoStore heeft vandaag ook 15% op KEP italia.
Paar jaar terug was het nog feest daar met 25-30% korting tijdens black friday :+

Dispar_Vulgo
Berichten: 2996
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 16:03

Farjen schreef:
Hypostore wist me te vertellen dat je dus niet zelf kan verwisselen wegens veiligheidsredenen. Dus ik heb het helemaal verkeerd begrepen -O-


Ik lees het ook zoals jij zegt hoor:

Citaat:
De voor- en achterzijde kunnen zelf door de winkelier/consument aangepast/vervangen worden.


HypoStore zegt dus wat anders dan dat er op hun website staat.

Wel benieuwd.. die losse panelen zullen dan wel super duur worden :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 15 bezoekers