[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 18:21

Ik vind blaauw erg chique op een schimmel, niets meer aan doen!



Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:44

Ik heb mijn donkerrode jasje binnen *\o/* . Had alles klassiek zwart, maar heb nu een zwart apard dus dan wordt het wel erg flets. Ben heel benieuwd hoe het straks staat.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 23:11

Ben zo blij met mijn nieuwe jasje :D. Heb echt een moeilijke maat en deze zit zo fijn.

[ img ]

Ben benieuwd wanneer ik hem eindelijk kan gaan gebruiken op concours :Y) .

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 16:41

Van dat jasje van ps of sweden vind ik de kleur mooi, maar het jasje zelf ook niet echt wat.

Vandaag online gestart met mijn nieuwe jasje, blij mee :D . Heb altijd met gewoon zwart gereden, maar op een zwart paard wordt dat heel gauw flets vind ik.


[ img ]


[ img ]

Wil qua dekje en broek wel naar meer gebroken wit, heb heel hard geboend op die witte voetjes, maar die lijken nu nog steeds vies.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:04

Helaas heb ik geen wedstrijden met zwart paard meer voorlopig, dus mijn bordeauxrode jasje maat XS (valt als een S) is te koop.
[ img ]

Rij nu een bruine en dan vind ik blauw een stuk mooier.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 21:54

Ik lees hier al een tijdje mee. Wil al langere tijd een nieuw tenue aanschaffen maar door pech met de paarden helaas nooit zover gekomen.

Nu rijd ik een hele lichte palomino en heb net een groen jasje besteld. Zo benieuwd hoe dat gaat staan :) .

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:59

Mijn Jasje is binnen, erg blij mee. Nu alleen het dillemma wat ik qua dekje erbij ga doen. Dacht eerst gewoon een witte, maar paard is zo licht palomino dat dat heel lelijk wordt denk ik. Wordt al vaak aangezien voor een vieze schimmel :+ , en met een wit dekje erbij lijkt het nog meer pisgeel :Y). Ik heb een QHP jassje in donkergroen, en hoop dat een QHP donkergroen dekje een beetje dezelfde kleur gaat zijn.

Kan ik niks vinden dan wordt het toch een navy jasje met een navy dkje erbij.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 12:23

Oh denk ook niet dat ik er op afgerekend word, maar vind het zelf gewoon niet mooi :+ . Vriendin van mij vroeger had een bijna witte schimmel. Die reed met een navyblauw dekje bij een navy jasje, en dat vond ik een stuk mooier staan dan wit.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 15:25

Waidida schreef:
Heyhoi!
Ik heb laatst het donkergroene quur jasje gekocht!
https://www.ej.nl/rijjas-quur-qdjess_donkergroen_57111.html?utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAiAioifBhAXEiwApzCztuSPjgx6bpMEKLwNYe1_qtDhMqSKfpgIanGWifwDozIY4BYhnmDxdxoCWwcQAvD_BwE
Nu ben ik nog op zoek naar een kask die hier mooi bij past, ik kan niet kiezen! Ik weet wel dat ik graag pure shine wil en geen zwart want daar zie je letterlijk elk stofje op.
Mijn voorkeur gaat uit naar antraciet maar dan weet ik nog niet welk frame er leuk bij zou staan. Ook donkerblauw lijkt me mooi maar op de ene foto is het echt navy en op andere foto´s is het dan weer feller. Ik weet het dus niet meer :')
Hebben jullie tips?


Oh die wilde ik maar was al uitverkocht. ALs het een S/M is en je wil er ooit vanaf, stuur me een pb :Y) .
Ik had een groen jasje van QHP besteld maar die is meer grijsgroen. Ook leuk, maar kan geen matchend dekje vinden :+ . Had een groen dekje van QHP besteld, maar die is echt meer de kleur van het Quur jasje helaas.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 15:50

Spenk schreef:
En ze vallen groot! Ik heb een S terwijl ik normaal M heb. En die S zit nog ruim.

Dat is wel goed om te weten, ik val een beetje tussen die 2 maten in, maar dan ga ik voor de S als ze weer op voorraad komen.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 21:09

Dat is een koopje MWM! Ben benieuwd hoe het op je paard staat.

Ik heb voor het eerst gestart met mijn groene jasje, denk dat dat hem gaat worden. Had al een oefenwedstrijd gedaan, daar nog met mijn dark navy jasje, vond ik toch wat minder, ook omdat de eigenaar graag een gesponsord dekje met zwarte bies en oornetje erop wilde. Maar mijn groene jasje heeft zwarte accenten, dus die vandaag aangehad. Laatste foto is wel gemaakt met een aardappel :Y) .

[ img ]

[ img ]

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 21:41

Heel chique dat beige met groen Kaitlyn!

Hier heel tevreden met mijn olijfgroene jasje op de palomino:

[ img ]

Begint alleen wel warm te worden nu, heb nog geen mooi zomertenue. Groen shirtje dat netjes is vind ik lastig te vinden. De blue meadow van es vind ik wel mooi: https://hypostore.nl/equestrian-stockholm-ss-23-blue-meadow-crystal-champion-top.html?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=shopping-nl&gclid=CjwKCAjwgqejBhBAEiwAuWHioAKxnSh61S8aquo2dMsg3JDQvGxMHZZ7rX1YxzQUcZTPElsn5eqNAhoCQzIQAvD_BwE#530=1189. Wat denken jullie, die doen of hebben jullie nog suggesties voor iets groens? Mag korte of lange mouw zijn.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 21:15

Ik heb een Alessandro Albanese in maat S, valt ruim en lang. Bij normale blazers moet ik echt maat 38/M hebben omdat het anders te strak zit bij mijn boezem.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 22:56

Mocht er iemand interesse hebben, ik verkoop mijn donkergroene AA motion lite in maat S weer. Heb nu 2 lichtere groene jasjes die ik toch liever pak.
Vind de AA net iets te donker.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:39

Ik heb jullie hulp nodig! Heb een mooi groen jasje gevonden en dacht dat ie mooi zou matchen met de spruce van lemieux, of de nieuwe dramatic monday van es. Maar de es lijkt bijna zwart (wit dekje met gekleurde bies) en deze lemieux past ook niet, jasje lijkt zo iets meer een blauwtint te hebben, in het echt is het wel meer groen zolang je er niets naast houd. Iemand suggesties voor een dekje? Is voor op wedstrijd dus geen grote logos.


[ img ]

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 19:02

Quur Qdjess

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 00:11

Misschien ben ik een pietlut, maar vind er toch een flink verschil in zitten. De spruce is lichter en minder blauw van kleur :) .

Ik overweeg nu de kentucky te bestellen en kijken of dat wat is.

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 12:41

Capriootje schreef:
Ik vond deze ook groen met fleugje blauw hebben in de winkel. Ze hebben ook een witte met gekleurde rand, of is dat die je bedoelde in je eerste bericht?
De kentucky is denk ik te licht en te blauw.. Maar misschien wel het bekijken waard.

https://www.ej.nl/zadeldek-equestrian-s ... WsQAvD_BwE


Van deze es kleur heb ik inderdaad de witte met groene rand besteld. Maar die is in het echt bijna zwart ipv groen, heel donker, lijkt helemaal niet op de fotos op internet.

Op deze foto hou ik het jasje tegen de lemieux spruce, was met daglicht. Verschil lijkt hier veel groter dan op de foto van Spenk inderdaad.
[ img ]
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-03-24 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam
Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 12:55

Vond ik ook gek, maar in het es topic las ik dat meer mensen hem in het echt niet zo groen vinden en te donker, ook de effen gekleurde. Er staat daar ook een foto op een paard die meer grijs dan groen lijkt (is niet mijn foto dus ga ik hier niet delen, maar als je zoekt op 'dramatic monday' is hij vrij makkelijk te vinden).

Wel heel jammer, de kleur op internet is precies wat ik zoek.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doedatje en 49 bezoekers