[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 09:25

Die Samshield met die blouse is echt onwijs gaaf! <3 Jouw vriend heeft serieus goeie smaak! Staat je fantastisch!
Die groene is ook onwijs mooi Kaitlyn! Ik snap je enthousiasme! Eens een keer een ander kleurtje in de ring.. I like that! :D

Aankomende vrijdag ga ik mijn eerste wedstrijd sinds jaren rijden met steun van een heel team aan vrienden dat meerijd. (Spannend! Trillende handjes!) Gaandeweg een set bij elkaar gesleuteld tot ik er blij mee was.. Hij is vrij minimalistisch qua broek, shirt en riem en dan nét even die laatste knal door het jasje. Ik hou daar wel van.. :o Ik heb een metallic navy cap van BR erbij de dat mixt wel gaaf. Mijn paard is diepzwart met witte voetjes, dus dit moet wat worden! :D


Als het licht een beetje okay is en mensen willen foto's maken daar, dan wil ik de gehele set nog wel delen. O:)


Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:40

Ben benieuwd! Vind het een gaaf idee! :D

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:59

Nice!! Heel erg gaaf geworden! <3


Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 17:38

annelinnie schreef:
Oh man tijden niet online geweest maar ik heb nu een nieuw paard! Een zwarte dus een nieuwe set! Dit keer niet zelf gemaakt maar een jasje van Spooks. Charles Owen cap erbij, mega chique! Al zeg ik het zelf..

Eerdere set:

[ [url=m/yKwsVF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu:

[ [url=m/bfGs8d.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha Annelinnie, je hebt gewoon een nieuw paard toegevoegd aan je set? :oo ;)
Ik vind beide sets prachtig! Gaaf hoe je dat zo bij beide hebt afgestemd zodat het paard er onwijs mooi uitkomt. :D Dat doet je mooi!

Yvank_ schreef:
Hier nu blauw en bordeaux set. Voor de haflinger maar ook voor mijn bruine paard.

Cap is een kep italia ,laarzen van Deniro eventueel ook in bordeaux. Blauwe jasje is een spooks en de bordeaux een montar.
[ [url=m/M8FoeR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qA3OPd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Yvank, wat een gaaf jasje zo in het rood! Nog niet eerder gezien met een Haflinger, maar staat mooi! <3 Wat een manen heeft jouw paard ook zeg! Machtig! :D

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 08:42

Die MotionLite in het groen vind ik echt enorm tof. Die staat al eventjes op mijn lijstje, heb ik alleen zonder nadenken een Navy cap gekocht met roségouden accenten.. :') #Stom

Nu probeer ik wat te vinden waardoor het wel werkt. Maar ik had gewoon niet voor die cap moeten gaan denk ik.. :=

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:30

Ik heb dit gedaan! :D Is een heel tof project om iets eigens te hebben voor op wedstrijd. :))
Ik heb toen een extra knoop toegevoegd bovenaan en op de achterkant een taille-bandje en een split toegevoegd, zodat het er sportiever uit zou zien.
Ik ben nog steeds superblij met mijn jas en krijg mega veel positieve reacties. Waar hij vandaan komt e.d., dat ze hem echt tof vinden.

Zal van de week even een foto maken/opzoeken. :D

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:32

Paar weken geleden een foto beloofd.. Dit is mijn (zelfgemaakte) jasje! :D

[ img ]

Knoopjes heb ik vervangen en bovenste knoopje heb ik zelf toegevoegd. (Niet met een gaatje, maar als drukknoopje! :)*)
Jasje getailleerd en verder hoefde ik eigenlijk niet veel te doen. :o

Ik ben nu nog aan het zoeken naar een nieuw bijpassend dekje.. Zouden jullie eens willen meedenken?
Wat denken jullie van deze combi? :o

[ img ]

Deze heb ik ook op het oog, maar die is weer veel meer basic..

[ img ]

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 16:29

Niemand die er iets van vindt of mee wil kijken? O:)

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:05

Dankjewel voor de reacties! Lief ook de complimenten. Het is fijn als mensen even meekijken. Dan krijg je toch altijd andere inzichten. :) Door alle vragen merk ik dat het lastig helpen is al je niet alles ziet, misschien is het wat beter als ik een betere foto plaats ipv losse delen.

@Naborah, Mijn paard is volledig zwart, op vier witte voeten na. :o Ons tuig is zwart en mijn laarzen zijn dat ook. Vijf jaar geleden reden wij zo, maar ik wil nu eea vernieuwen zoals bijvoorbeeld het dek. Dat het iets meer power heeft ipv "vrij basis met een knaljasje." Maar als dat wel is wat het beste past, dan kan ik mij daar ook bij neerleggen.

[ img ]

@Lukasje, Ik snap wat je bedoelt.. Ik ben alleen maar blij om je eerlijkheid! Het is de laatste tijd zo'n zoektocht. En ik wil wel wat proberen, maar niet de verkeerde kant op vallen. O:) Dus het helpt alleen maar. :D Over het shirt draag ik meestal een witte plastron. Het is meer dat ik het niet mooi vindt om met inrijden of rondwandelen zonder jas een compleet wit pak aan te hebben. Ik voel me daar zwaar ongemakkelijk in heb ik mogen merken. :') (De foto die ik eerder plaatste miste die zag ik, stom. Dan krijg je ook wel een heel ander beeld indd. Sorry) :o

@Capriootje, Wij rijden dressuur, maar ik zoek iets dat minder aan het klassieke hangt, en meer aan het sportieve / moderne toe.. Opvallen vind ik niet erg. Maar dus niet de verkeerde kant op. := Aan de feedback hier merk ik dat ik er nog even goed naar kan kijken en heroverwegen. :D

De rijbroek die ik er nu nieuw bij heb (ook op de vorige post aanheb) is deze:
Die geeft al wel een meer sportief gevoel ervaar ik. Maar bij het dek loop ik klem.

[ img ]

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:57

@Lukasje, mischien is dat al een goeie stap om mee te beginnen indd. Dank! :D

@Naborah, dankjewel voor je input! ik ga er eens naar kijken. :o

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:15

xx_Irisje schreef:
Ik rij met zwart, vind het rustiger ogen.
[ [url=m/0kpkSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eTEzKR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je deze voorbeelden ziet, dan oogt het ook bijna stijlvoller dan wanneer ze wit waren geweest. Wat zien die sets er tof uit!
Mag ik vragen waar je groene jasje vandaan komt? :o Vind hem heel mooi vallen samen met het paard.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 12:38

paardrijmiep schreef:
Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe wedstrijd dekje. De hb Showtime lake view pearlwhite. Nu alleen nog bijpassende kleding vinden, wit dekje er onder gelegd ter vergelijking kleur. Hebben jullie suggesties?

[ [url=m/3eQmGQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is mooi hee!! <3
Als je de stijl van die motieven mooi vindt en daar op verder wilt, waren er vroeger jasjes van Coutoure Hippique die mij daaraan herinneren. In ruitershops zie ik die niet meer, maar op marktplaats zie ik er nog heel erg veel. :D (Eigenlijk moet je die ergens te paard zien, want zo platgelegd lijken ze onterecht allemaal mega bulky. :')

@Eef_Bam, nog niet meteen een suggestie, maar wat een mooie uitstraling zo!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers