Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-19 20:49

Hoihoi,

Ik ben nu al een hele tijd op zoek naar goede outdoor laarzen.
Alles van de Divoza aangepast, van muckboot tot horka. Welkoop was ook geen succes, anwb al helemaal niet.

Nu ben ik wat duurder gaan kijken (mn portemonnee doet al zeer :') ) naar Zoo Adventure laarzen, Dubarry enzv. Heb ze beide nog niet gepast hoor maar in reviews lees ik goede maar ook hele slechte dingen. En voor zo'n prijs is het natuurlijk belachelijk dat ze binnen een jaar kapot zouden gaan.

Nu vraag ik: welke outdoor/stal laarzen hebben jullie? Welk merk bevalt heel goed? Dan kan ik nog even verder rondsnuffelen. Mijn max is toch echt wel 300 euro.

Waar ben ik naar op zoek:
- waterdicht!
- half hoog (tot boven de enkel) hoge laarzen kan niet met mijn dikke kuiten ;)
- kan voor winter en zomer
- wordt bijna de hele dag op gelopen dus moeten van echt goede kwaliteit zijn en niet binnen een jaar kapot gaan.
- ik heb steunzolen dus graag een laars waar de binnenzool uit kan.

Alvast bedankt voor jullie reacties 8-)


Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-19 11:29

Rintah schreef:
https://www.bever.nl/p/lowa-renegade-mi ... colour=601
Vind je deze hoog genoeg?
M'n moeder heeft ook steunzolen en loopt eigenlijk niet anders als op de bergschoenen (weet niet of het ook dit model is) en gaan lang mee.



Wandelschoenen heb ik, maar nooit lekker op gelopen. Elke keer toch zand in de schoenen. Hetzelfde gebeurt met water, het spat op en in de schoenen waardoor mijn voeten nat worden


Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-19 11:29

absque_dubio schreef:
Ik ben gierig, maar 3 jaar terug een stel tweedehands dubarry laarzen gekregen van mams. Ik wil nooit meer anders.. :o
Ik draag ze zomer en winter, bij de paarden, op kantoor, in de horeca. Pas als het 30 graden is overweeg ik ze uit te doen.
Al met al hun geld dik waard. En niet te vergelijken met de goedkopere versies. Daarnaast lopen ze ook oprecht top!
Mocht ik ze ooit moeten vervangen (ik verwacht niet binnen 2-3 jaar, ondanks dagelijks fulltime gebruik) weet ik absoluut wat ik weer kies!



Ik ben ontzettend nieuwsgierig baar de dubarrys. Ik ga ze toch ergens even passen denk ik.

Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-19 11:31

Azmay schreef:
Wat was er niet goed aan de laarzen die je al gepast hebt?

Heb nu zelf muckboots pacy en vind ze erg fijn maar na 2 jaar vermoed ik dat ik toch iets nieuws nodig ga hebben binnekort.


Veel hetzelfde probleem maat 38 te klein aan de voet (door de dikke steunzool) en maat 39 veel te wijd aan de hak waardoor de niet stevig zitten.

Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-19 11:32

Olympia96 schreef:
Ik snap je probleem! Dubarry is niet meer van dezelfde kwaliteit als vroeger (vertelde een verkoper me een paar jaar geleden).
Ik heb dit jaar onderstaande laarzen gekocht. Werk bij een bedrijf in transport en logistiek en onze mannen dragen deze veel. Kunnen echt veel hebben en zijn ook nog S3. Stalen neus en anti perforatie zool. En mooi leer. Oh ja en een heerlijk voetbed. Ik kan er zonder problemen een hele dag op rondbanjeren. Charmant zijn ze niet echt haha.
[ [url=m/4ZRia3.png]Afbeelding[/url] ]


Hier heb ik ook al naar gekeken indd!! Helaas niet ergens in de buurt te passen in mijn maat dus ik denk dat ik ze ff ga bestellen en kijken. :D

Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-19 12:53

Aleen nog in maat 38 vinden... :o

Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Re: Laarzen: hoe moeilijk kan het zijn?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-19 17:28

Ik heb de zoo adventures gepast, zaten me niet goed. Net zosls de dubarrys. Ik heb vanmiddag de grisport binnen gekregen en die zitten super. Merk wel dat ik ze goed in moet lopen. Ze zijn stevig en sluiten goed aan. Wel wat lomp maargoed :)

Maarssel
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-19 22:30

Olympia96 schreef:
Maarssel schreef:
Ik heb de zoo adventures gepast, zaten me niet goed. Net zosls de dubarrys. Ik heb vanmiddag de grisport binnen gekregen en die zitten super. Merk wel dat ik ze goed in moet lopen. Ze zijn stevig en sluiten goed aan. Wel wat lomp maargoed :)


Toch gelukt in 38? Beetje lomp inderdaad maar zo fijn!


Ik heb de grisport maat 39 besteld en die zaten perfect! Ik heb gewoon de gok gewaagt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 29 bezoekers