Ongelukkig gevallen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zoe15
Berichten: 7
Geregistreerd: 19-11-19

Ongelukkig gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-19 03:25

Hoi allemaal!!
Ik ben nieuw hier, 6 dagen geleden maakte ik een ongelukkige val van mijn paard. Ik heb daarbij een breuk in mijn rechterbekken en een breuk in mijn heiligbeen opgelopen. Ook is mijn linkerheupkom gescheurd. Gelukkig zijn alle breuken stabiel, over 7 dagen heb ik controle en als alles stabiel blijft hoef ik niet geopereerd te worden! Wel heb ik verplicht bedrust ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die een soort gelijk ongelukje hebben gehad met soortgelijke breuken etc, hoe voelde jullie je? En hoe liep t af?
Ik hoor het wel!!

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 06:55

Oh bah, wat een ongelukkige val! Beterschap. Geen soortgelijke breuken hier en niet van het paard gevallen, maar bijna vijf jaar geleden gleed ik uit en brak daarbij mijn scheenbeen in drieën, mijn kuitbeen, enkel en heilbot. Helaas moest ik wel meteen geopereerd, maar daarna zes weken nul procent belasten... zoooo saai. Ik vond kleuren en lezen leuk om te doen toen...

Sterkte!

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Ongelukkig gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 07:43

Gelukkig geen ervaring, maar ik wil je wel beterschap wensen. Hopelijk zal een operatie niet nodig blijken.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Ongelukkig gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:47

Dit topic hoort op Mensenwelzijn en sport maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik hier een slotje op zetten.