Kletstopic voor angstige ruiters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Em_
Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 08:45

SusanH schreef:
Marije_1997: krijg je ook begeleiding? Ik zou gewoon een fijn iemand zoeken die je kan helpen hiermee.

Gekke is dat ik wel zo op onbekende paarden stap. Maar op die van mezelf het nog best spannend vind af en toe. We hebben pas proef gereden op een pony (willen een pony voor onze dochter waar ik ook op pas) en die was heel groen. Schoot ook zomaar weg. Maar gek genoeg vond ik dat dus niet eng. Wat ik weer heel raar vind. Want ons paard is ooit heel in het begin 1 keer heel erg geschrokken met mij er op. En daarna dus niet meer. Bedacht me dat dit dus eigenlijk wel heel raar is. Misschien toch de maat en het idee dat ik van minder hoog val?


Ik herken dit zo erg! Ik stap op bijna elk paard zomaar op en dan voel ik me helemaal prima, maar zodra ik op m'n eigen paard zit dan komt opeens die spanning. In de bak is het gelukkig al een stuk minder maar nu ik ook naar buiten met hem wil gaan, komt die spanning weer enorm opzetten. Paard is hartstikke braaf en ik zie alleen maar spoken en beren op de weg!


Em_
Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Kletstopic voor angstige ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:51

Ik kreeg van iemand de tip om hardop achter uit te gaan tellen. En idd niet naar hetgene wat eng is kijken maar gewoon de richting waar je naar toe wil. Dat soort kleine dingen kunnen al veel verschil maken!


Em_
Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Kletstopic voor angstige ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 10:05

Ik mis de optie niet van toepassing aangezien ik geen wedstrijden rijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking en 13 bezoekers