[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 19:34

Mooie cap hierboven!
Iemand inspiratie voor een mooi donkerblauw wedstrijdshirt? Heb nu een lichtblauwe, maar m'n jasje heeft kobalt blauwe details, en die krijgt m'n dekje ook dus dat matcht niet meer. Van die shirtjes met doorschijnende stukken en grote logo's wil ik niet voor in de ring.
En suggesties voor een donkerblauwe riem?
Ik start met dit weer ook nog in m'n jasje, net wat chiquer.


x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 17:41

[ img ]

Niet super apart maar ben er wel blij mee! Donkerblauw met kobalt details in het jasje en dekje.

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:47

Bedankt allemaal! :)
Twijfel alleen over m'n cap, dit is de oude kleur blauw van Kep en hij is net een tint lichter dan m'n jasje en laarzen. Maarja :$ :$ :$

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:15

MartineC1711 schreef:
Mooi setje Milou! Waar is jouw jasje van?


Van Juuls Jackets! :)

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:37

Dat mag haha!
Laarzen zijn donkerblauwe polo van de Niro, met subtiele lak details.
M'n cap is gewoon de basic, simpele matte blauwe. Hij is alleen heel bekrast omdat het eigenlijk m'n trainingscap is, dus ik had hem gepoetst en daardoor glom hij wat in het kunstlicht :Y)

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 23:38

Ik vind dat rood mooi Kelly! Gewaagd maar het geheel is toch heel netjes.
TCA, misschien een idee om je aan te melden voor de nieuwsbrief van de officiële Spooks website? Zie daar de laatste tijd regelmatig jasjes aanbiedingen van voorbij komen en het past opzich wel mooi in de rij bij de andere kortere jajes die je hebt.
Ik heb sinds kort een jasje van Samshield en hij is echt <3 <3 <3
[ img ]
Aan de voorkant is ie wat korter maar aan de achterkant mooi lang, ik vind het splitje mooi, het borstzakje mooi, hij zit fijn en er zit een subtiel detail op de mouw
[ img ]
Het mooiste is dat ie ook nog eens met 50% korting uit een rook en waterschade winkel komt, had geen jasje nodig maar kon dit echt niet laten liggen :$

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 20:42

Ze zijn allebei heel mooi in het echt! Tweede is dan best subtiel, echt geen Gerard Joling glitterfestijn.
Ik heb toen die eerste (in slipjas versie) niet gepakt omdat die versiering en de knoopjes zwart waren, dat vond ik bij blauwe laarzen en cap niet mooi.

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:09

Phoeboe schreef:
Ik zou ook de eerste kiezen! Ik hou wel van een beetje glitter maar zo op de foto lijkt mij het stofje van de bovenste mooier :)

Edit: ik denk dat je kraag niet zo opvalt door je knot


Stofje is hetzelfde, dat vertekent op de foto

Maar ik denk dat als je die kraag aanpast dat het een beetje uit verhouding wordt zegmaar, omdat de rug dan anders is dan het kraagje. Denk niet dat je ergens precies dezelfde stof gaat vinden.

Kraag valt meestal idd niet zo op als je een grote knot hebt!

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 21:58

Michelle77 schreef:
Michelle77 schreef:
Ja!

Via fb armins custom paint shack.

Ik persoonlijk vind het in verhouding, het is niet gratis, maar niet te vergelijken met ook maar iets wat je bij kep zelf kwijt zou zijn.

Ik was nog geen 70 kwijt.


Dat is heel netjes! Heb je dan alleen de voorkant of wat heb je precies laten spuiten?

Hij levert wel echt goed werk af, mijn trainingscap mag ook wel een keertje opgefrist worden, zit helemaal onder de krassen. Maar vind het zonde om daar echt een heel groot bedrag aan uit te geven, krassen komen d’r toch wel weer op..

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 16:49

https://drunensruiterhuis.nl/nl/ruiter/ ... 13016.html

Ik heb deze! Staat hier alleen in zwart maar eventueel kun je even mailen als je het iets vindt. De mijne is namelijk duidelijk donkerblauw, verder precies dezelfde, draag hem icm Kep cap met een deel lak. Is geen top kwaliteit maar ik draag hem best veel en hij blijft prima

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 19:11

Dat Samshield jasje heb ik ook! Echt een heel mooi en fijn jasje.
Als je hem goed kunt verkopen snap ik dat je hem wegdoet, anders ligt zoiets niet in de weg toch?

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 21:42

Marietje35 schreef:
Dames! Ik meld mij hier ook even. Ik rij nog altijd in een Pikeur jasje, oude model = lang :D
Nu ben ik zelf op een leeftijd dat ik dat hele korte wat tegenwoordig zo hip is, niet meer vind kunnen.
Zijn er hier mensen die mij een tip kunnen geven mbt een jasje dat dus niet zo lang meer is als "vroegahh" maar ook niet zo kort dat je kont eronder uit komt?
Ik vind het lastig beoordelen als je op internet zoekt.


Wel duur maar ik heb een Juuls jasje! Die kun je net wat langer pakken en het is een iets klassieker jasje, maar toch modern en fris. En als je geluk hebt, ze staan regelmatig met een stand waarin ze wat showroommodellen hebben afgeprijsd, de mijne is daar ook eentje van. Als je niet al te veel eisen stelt aan kleur (ik wilde een blauwe en de details maakten me niet uit) kun je daar best wat uithalen!
Ik heb ook de Samshield en die is aan de voorkant inderdaad wel kort, maar als ik de mijne (op paard) vergelijk met de foto op de vorige bladzijde dan is hij wel wat langer. Maar het is wel een dunne strakke stof, dus dat moet je wel staan.
Als je mijn berichten in dit topic bekijkt staan ze allebei wel ergens in geloof ik

Nog even een inspiratievraag van mijn kant: welke laarzen hebben jullie bij een springset? Zwart zadel en blauw jasje/cap

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 13:24

absque_dubio schreef:
Iemand die met blauwe Deniro's en een blauw jasje start?
Gister blauwe Deniro's op de kop getikt. Maar twijfel of ik blauwe laarzen met een blauw jasje wel mooi vind op wedstrijd. Ze zijn namelijk vrij, ehm, blauw. :+



[ img ]

Ik heb blauwe De Niro’s! Zijn idd vrij licht.. Ik had eerst een lichtere cap en jasje, maar ik vind dit niet storend. Op instagram (link in m’n onderschrift) staan ook een paar foto’s in daglicht

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 14:03

Ik heb mijn wedstrijdset voor springen compleet, dus ze maar meteen allemaal op de foto gezet

Hoe ik meestal de ring in ga
[ img ]

M’n goeie ouwe Juuls jasje
[ img ]

Springset
[ img ]

En (nog even niet aan de orde maar) zomertenue!
[ img ]

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:12

Ik combineer m’n lichtbruine zadel ook met blauw. Vind helemaal bruin niet mooi, dan wordt het imo echt té bruin en juist met springen mag er wel een beetje kleur inzitten vind ik. Heb gister m’n andere cap (met lichtbruin bandje) erbij gehad en dat is ook wel chique. Meeste van jullie zullen de laarzen geen match vinden denk ik maar ik vind lichtbruine laarzen met springen lelijk :')
(Peesbeschermers moet ik nog even shoppen)

[ img ]

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 22:48

Capriootje schreef:
Zijn de laarzen dezelfde kleur als je zadel/hoofdstel? Dan is het juist wel mooi denk ik!


Dat denk ik ook!
Lichtbruine laarzen bij een donkerbruin zadel en dan nog zwart erbij lijkt me minder.

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:23

Mooi dat blauw hierboven!
Over de bodyprotector op de vorige bladzijde, vind je zo’n airbagvest niks? Kost wat, maar dan heb je imo ook wat.. Je mist de stevigheid van een bodyprotector maar dat ding blaast wel echt flink op als je valt.
Heb zelf vorige week een crosstraining gedaan en daarvoor met bodyprotector gereden en ik vond het niks.. Ookal past zo’n ding goed, blijf ik het idee houden dat m’n bovenarmen van m’n lichaam afgedrukt worden omdat de rand van die bp daar zit. Lijkt me op langere termijn niet super positief voor je zit.

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:52

zelmago4it schreef:
Hey allemaal!

Ik ben al lange tijd op zoek naar een mooi wedstrijdblousje met lange mouwen, in het zwart!
En dat is net het probleem, heel veel mooie blousjes, maar allemaal donkerblauw....
De Cavalleria toscana heeft zwart, maar zo'n hele grote witte voorkant, wat ik echt niet mooi vind. Verder kom ik uit bij Samshield. Deze staat tot nu toe op mijn lijstje, maar ben nog niet echt overtuigd van al die kanten bewerkingen, en voor dat geld wil ik echt iets naar mijn zin.
Het liefst hou ik het lekker simpel, alleen een wit kraagje, en evt. een wit kraagje langs de mouw.

Wie o Wie heeft de tip voor mij?!


Ik heb een paar jaar geleden een RG Italy blousje zelf samen laten stellen. Weet niet of dat nog kan, maar dat zou je even na kunnen vragen bij een dealer. Duur maar wel heel mooi!


x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 18:43

Mag ik jouw vriend lenen? :')
Supermooi!! Ik heb ongeveer hetzelfde jasje en hij is echt top. Shirtje is ook heel mooi! Zijn die van fijne kwaliteit?
Hebben jullie je frontriem bij je set gematcht en zo ja, hoe ziet die eruit? Ik wil voor mijn jonge paarden graag een nieuwe, maar ik kan niet zo goed kiezen. Blauw past mooi bij de set, rose goud is mooi op een zwart paard, bruin is op de vos wel leuk, en gewoon kristal blijf ik ook fan van :+
Laatst bijgewerkt door x_Milou op 28-10-19 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:02

Een Engels tweedjasje? Die hebben vaak veel verschillende groentinten. Met een ander kraantje/knoopjes/biesjes al snel minder oudbollig

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:58

Ik heb een Equiline dekje zelf samen laten stellen, wel alleen een donkere piping/biesje, geen rand. Kostte wat, maar blijft echt heel erg mooi. Ik heb m nu sinds 2016/2017, bijna ieder weekend gewassen en je ziet nu pas een klein beetje slijtage aan het biesje.

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 12:20

Daniellejody schreef:
Tips voor een witte rijbroek met siliconen knievlakken (dus niet hele siliconen zit)? Geen heupmodel, maar iets hoger :)


Samshield? Zit heel fijn. Ze hebben ook lage modellen maar geloof dat de broeken met de klepzakjes wat hoger zijn.

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:35

Zijn er meer van jullie met blauwe laarzen bij hun set? Mijn laarzen zijn inmiddels 7 jaar oud (wonder boven wonder niet kapot :+ ) en niet meer echt mooi op kleur. Ik poets altijd met van die crèmes en dan krijg ik wel glans, maar het brengt natuurlijk geen kleur terug. Poetsen jullie met blauwe schoenpoets en welk merk zouden jullie aanraden?
Op deze foto zie je wel een beetje wat ik bedoel. Laarzen lijken meer vaal dan blauw
[ img ]

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:26

ikheetesmee schreef:
Ik werk in de webshop van een grote schoenenzaak. Wij hebben schoenpoets in een heleboel kleurtjes, dat werkt erg goed als je eens een plekje hebt of dat de kleur minder mooi is, is mijn ervaring. Dus schoenpoets in de juiste kleur is denk ik wel het proberen waard


Zou je me door willen sturen welke schoenpoets jij zou aanraden?
Ik heb gelukkig geen witte stiksels! Alleen een lichte zool om rekening mee te houden.

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:33

BloemBloem schreef:
Graag zou ik jullie om hulp vragen, de rijjas van mijn dochtertje (8) wordt
wat te klein, dus zijn we op zoek naar een andere.

3 x raden wat ze het allermooiste vind....juist een dressuurrok :+ Hahah :D
Nu meen ik mij te herinneren dat er ook kinderjasjes zijn met een wat korte voor, en langere
achterkant, kunnen jullie ons misschien wat op weg helpen?


Staat er niks leuks op marktplaats of is ze er al zo ver uitgegroeid dat het haast heeft? Misschien kun je daar voor een fijne prijs een exclusief jasje scoren wat ze mooi vindt, al lijkt een slipjas model me wel een hele opgave in die maat voor een normale prijs.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Westerntrail en 11 bezoekers