Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Urbiezira
Berichten: 2914
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:50

Heeft er iemand hier wel eens een KEP besteld bij Ros Ruitersport? Is een stuk goedkoper dan winkels zoals Epplejeck en Divoza, maar dan ook wel weer zo veel goedkoper dat ik mij achter m'n oren begin te krabben.


Urbiezira
Berichten: 2914
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:48

Ik was de KEP passen bij Epplejeck en daar kwam het totaalbedrag uit op iets van 330 euro, i.p.v. 230, dus dat vond ik nogal een verschil! Dit is mijn eerste (dure) cap en mijn eerste KEP, dus weet niet wat de gebruikelijke prijzen zijn. Fijn om te horen dat jij er niks vreemd aan vindt! :D

Urbiezira
Berichten: 2914
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:40

Nee was echt dezelfde. :j kan het zelfs op de website van Epplejeck zien, dat zij diezelfde cap zonder liner voor 308 euro verkopen, + nog een liner van 43 euro. Maar vergis me erin dat die op Ros ook zonder liner is, dus met liner is het verschil ongeveer 70 euro.

Urbiezira
Berichten: 2914
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 16:35

Ik had er wel een aantal gezien bij de Epplejeck in Rotterdam, maar ik wilde de standaard uitvoering dus heb niet verder gekeken of er nog speciale kleurtjes of dingen waren.

Mijne is nu binnen, alles heel fijn verlopen via ROS ruitersport! Wel een vraagje. Hoe zie ik nu aan de liner of het de Amerikaanse (ovale) of de Europese (ronde) variant is? Staat er dan nog iets extra op? Op het labe staat Europe: 60, USA 7 1/2, maar dat is de omvang, zie niks er op staan voor de vorm. Was een beetje ingewikkeld met maatvoering, gezien ROS ruitersport een andere benaming hanteert voor de smalle variant dan de EJ waar ik mijn maat heb gepast. Dus ik wil even zeker weten of dit de juiste is!

Edit 2: ROS even gebeld, is al opgelost! Dit is de juiste! Kan je blijkbaar zien aan het oranje label wat erin zit, dat is altijd de Amerikaanse, ovale liner.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers