Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aishcream
Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 21:16

Zit nu ook te kijken naar keps.. Heb altijd simpele caps gehad ( max 100€ ) en die ook jaren gedragen. Nu na een val toch echt toe aan een nieuwe en die Keps lijken mij wel wat. Alleen de prijs ;(
Nu met die aanbiedingen zie ik de standaard kep wel zitten, die komt op 260€. Is deze kep zijn geld waard of zouden jullie eerder adviseren om even door te sparen zodat ik er een met zilver frame kan kopen? Vind het frame van de standaard er namelijk erg "goedkoop" uitzien op internet.

Life begins at the end of your comfortzone


aishcream
Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:42

Ivm aankomende black friday misschien toch een kep cap op het oog :o
Nu lijkt mij de kep polish T erg gaaf, het liefst met creme bruin bandje. Alleen is deze erg moeilijk te verkrijgen.
Heeft iemand enig idee hoeveel het kost om de kep cromo B matt top te laten polishen en het bandje wisselen voor een bruine?

Life begins at the end of your comfortzone

aishcream
Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:31

Ben wel benieuwd of iemand de keppie's by kep italia al in het echt gezien heeft? Kende het nog niet maar zijn voor kinderen en schelen tov van volwassen kep's bizar in prijs. Zag dat de keppies voor 150€ werden verkocht

Life begins at the end of your comfortzone

aishcream
Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:30

Die zwarte vind ik nog wel gaan. Toch zou ik liever doorsparen en dan een mooie kep kopen dan deze "keppys" :')
Ze zijn wel schattig voor kindjes trouwens alleen dan vind ik ze weer aan de dure kant. Die groeien er zo weer uit.

Life begins at the end of your comfortzone


aishcream
Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 08:14

20% korting bij hypostore.. wil ik een kep bestellen zie ik dat ze 70€ duurder zijn geworden :\ weet iemand of dit overal is of dat hypostore de prijs omhoog heeft gedaan?

Life begins at the end of your comfortzone


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers