Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:57

TerraHowrse schreef:
Ooit wil ik een Kep, zit echt heerlijk.
Maar ik ben bang dat als ik er eentje neem ik bang ben dat ik val en dat ie dan kapot gaat :=


Ik ben echt zuinig op de mijne en een tijdje terug liet ik hm perongluk uit mn handen vallen zo op een uitstekende steen... Nu heb ik er aan de bovenkant een deuk inzitten. Echt heel erg zonde, gelukkig zie je het niet als ik hem op heb. Wel vind ik het eigenlijk niet kunnen voor zo'n dure cap. Ik bedoel laat staan hoe ie eruit ziet als je een keer flink van je paard/pony valt...
Laatst bijgewerkt door Lottekuhh_x op 08-01-17 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt



Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:09

TerraHowrse schreef:
Oeh! Dat is jammer joh!
Inderdaad met rijden ook, als je een keer goed op je hoofd valt..

Edit; hierboven ook een mooie!



Jaa, dat klopt. Vind het sowieso wel een beetje gek voor die prijs. M'n oude cap was van Harry's Horse, zo vaak gevallen en gewoon niks mee aan de hand...


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:15

[ img ]

Ik heb gewoon een hele normale.
Laatst bijgewerkt door Lottekuhh_x op 08-01-17 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:03

OliLau schreef:
Dames, vraagje, wanneer ik zelf maat 58 cap maat heb, kan ik dan ook een KEP italia maat 59 kopen en er gewoon een kleinere voering in doen? Ik heb er eentje gezien op mp


Ik weet niet precies welke schaalgrote dat precies is, maar je hebt een schaal M of L. Ik weet niet precies vanaf welke grootte L begint.. maar je kunt ze inderdaad verwisselen. Een schaal M kan meerdere maten voering hebben en een L ook. Je kan er dus een kleinere voering in doen, deze moet je dan wel los kopen.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:45

OliLau schreef:
Ja dit is dan maat L, zou dat veel te groot zijn?


Je kan er altijd een kleinere voering in zetten lijkt mij, maar weet ik niet zeker. Ik weet het niet precies, het is net wat je mooi vindt denk ik. Ik heb zelf een maat M en heb een voering van 54, vond de KEP eerst wel wat groot ogen, maar hier ben ik inmiddels alweer aan gewend. Ik weet ook niet precies hoeveel groter een L oogt dan een M. Misschien kan je een keer naar een ruitersportzaak gaan waar ze KEP's verkopen en dan een M en een L passen (dan kun je ook gelijk vragen of een voering van 38 in een L kan). Ik had dat ook gedaan toen ik twijfelde tussen een samshield of KEP, heb hm toen overigens niet daar gekocht. Ik heb gewoon gezegd dat ik er nog even over na wou denken, maar ik heb de KEP toen vervolgens bij de Divoza besteld omdat hier 25% korting op zat en dat echt wel de moeite waard was ;)


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:23

Ik vind alleen wel dat ze weinig kunnen hebben. Heb de mijne een keer uit m'n handen laten vallen, hij viel niet eens hard maar wel gelijk een deukje erin :( Laat staan als je een keer flink van je paard af valt. Vind dit eigenlijk voor de prijs niet echt kunnen maar goed.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:00

Inkie75 schreef:
Weet er iemand nog een leuke aanbieding van Keps? Waar kun je ze het gunstigste kopen? In Duitsland misschien?
Ik heb iemand die 'm zou willen spuiten, dus ik zoek een basismodel. Ik vind wel de chroom inzet bij de grill het mooist. Maar dat maakt de prijs gelijk hoger merk ik al.


Bij Divoza is regelmatig de actie 25% korting op een artikel naar keuze. Dit geldt ook op de keps en ook wanneer je hem zelf samen wilt stellen. Ik had dit toen ook gedaan en 135 euro bespaard :)
Dit misschien een goed optie voor je?


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:50

Oh dat is zeker jammer! Dan heb ik vorig jaar gwn heel veel geluk gehad denk ik.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 22:25

Lizzyy schreef:
Michelle77 schreef:
Ventilatie? Open? Dicht? Hoe dan?


Het steentje kan je schuiven waarmee je de ventilatie open en dicht kan doen


Ik heb m’n cap al bijna 2,5 jaar en nooit geweten hoe dat dan kon. Ik had wel gehoord dat het kon, alleen nooit geweten hoe. Ik ging er maar vanuit dat het niet kon met de mijne... nu weet ik het gelukkig wel, dankjewel daarvoor haha


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 20:23

Ik ben ook erg benieuwd naar de zomervoering en of dat het veel verschil maakt. De laatste tijd is m’n haar helemaal nat na het rijden, vind dat nou niet zo’n pretje...


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:16

MyChoice schreef:
Gisteren met 25 graden gereden, droog hoofd :-)


Dat is fijn om te horen :D

Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik heb nu een gewone ronde liner erin zitten, maar m'n hoofd is eigenlijk helemaal niet rond. Ik kan m'n vingers er aan de zijkant met gemak tussen doen aan allebei de kanten, moet ik dan eigenlijk de ovale versie hebben? En valt deze qua maat hetzelfde als de ronde?


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:31

borstnoot schreef:
Ik krijg binnenkort de Amerikaanse (ovale) liner binnen. Met passen had ik hetzelfde ''probleem'', en toen zei de mevrouw die me hielp dat ze daar een oplossing voor had, de Amerikaanse liner dus. Hij viel qua maat volgens mij anders. Ik zou als ik jou was gewoon naar een plek gaan waar ze KEP's verkopen zodat je het zelf even kan passen.


Jaa ik denk dat dat inderdaad ook het beste is. Ik heb alleen maar één ruitersportzaak in de buurt en ik weet niet zeker of zij ook de ovale liner verkopen, maar kan het natuurlijk altijd proberen. Beter even uitproberen dan op de gok bestellen dan maar. In ieder geval bedankt, dan probeer ik dat :)


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 22:54

lucifertje schreef:
Weet iemand of dat de 25% korting die ze bij divoza hebben ook geldig is voor een customize Kep?


Ik dacht dat de korting tegenwoordig niet meer geldig was op KEP's, enkel wanneer de korting echt voor dat merk zou zijn.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 17:53

aishcream schreef:
Zit nu ook te kijken naar keps.. Heb altijd simpele caps gehad ( max 100€ ) en die ook jaren gedragen. Nu na een val toch echt toe aan een nieuwe en die Keps lijken mij wel wat. Alleen de prijs ;(
Nu met die aanbiedingen zie ik de standaard kep wel zitten, die komt op 260€. Is deze kep zijn geld waard of zouden jullie eerder adviseren om even door te sparen zodat ik er een met zilver frame kan kopen? Vind het frame van de standaard er namelijk erg "goedkoop" uitzien op internet.


Ik zou als ik jou was nog even doorsparen. Persoonlijk vind ik de standaard er erg goedkoop uitzien en dat geld echt niet waard. Je hebt eigenlijk gewoon een cap die niet af is of je moet hem laten pimpen dan kan het er nog best leuk uitzien. Je betaald er alsnog toch al veel geld voor.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:48

Misschien bij een verkooppunt van KEP informeren? Zij zullen je hier vast wel bij kunnen helpen ;)


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 13:18

Ik heb de mesh endurance liner en deze is wel wat luchtiger dan de normale liner. Ik voelde de eerste keren echt dat er meer wind door m´n cap ging, inmiddels niet meer want ben het al gewend. Nu krijg ik er met echt warm weer alsnog een zweethoofd in, dus ik denk niet dat het dat probleem gaat verhelpen. Wel zal het minder zijn dan met de normale liner. Ik heb hem toen ook gekocht, omdat ik altijd snel een zweethoofd heb. Het is wel een stuk minder dan met de normale liner dat wel :)



Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 17:10

Hypostore doet ook mee met 20% korting :) Al zijn ze dan nog steeds beslist niet goedkoop :') maar scheelt toch best een hoop


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 00:12

_San87_ schreef:
Maar waarom bieden ze de optie dan in zilver... Ik snap t niet :=.


Wilde net zeggen, wrm bied je het dan zelf aan als het niet mooi zou zijn :')



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers