Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

petitparis
Berichten: 15976
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:54

Ibbel schreef:
Heeft he-le-maal niets met wetgeving te maken, maar heeft ermee te maken dat het technisch onmogelijk is om bestanden groter dan 8 Meg weg te schrijven (ook op supersnelle 128 Meg kaartjes, heeft geen **** met capaciteit te maken maar is een puur technische beperking). Een goede fotocamere filmt gewoon door maar maakt na 8 Meg (ongeveer 30 minuten) gewoon een nieuw bestand aan.
Ook Go-Pro heeft die beperking van 8 Meg maar zal vermoedelijk ook een nieuw bestand aanmaken.

Waarom heb ik dan soms foto bestanden van 10 tot 15MB? en op mijn filmcamera al tot 80MB geweest (wil zelf geen fragmenten die langer dan een 10min duren).

on-topic: ik heb mijn vriend gedrild :+ Maar wilde eigenlijk nog eens experimenteren met mijn statief bij de A of C te zetten. Dan heb je toch een groot stuk van de piste gedekt. Je moet alleen als je helemaal achteraan rijdt mss wel af en toe op je PC digitaal inzoomen, maar goed. Je wil toch vooral een globaal beeld, denk ik dan...

There is beauty in everything, even the things that scare us.


petitparis
Berichten: 15976
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 14:24

ik geloof dat zo'n flexible driepoot een gorillapod genoemd wordt...

There is beauty in everything, even the things that scare us.

petitparis
Berichten: 15976
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:04

dat ze er ook maar iets op vinden dat de batterij vh systeem langer meegaat en/of dat het tegen regen kan. Vriendin heeft een Pixem-systeem (voor haar smartphone) gekregen van haar vriend. Maar ze kan het maar 3x +/- 45min gebruiken en dan zijn de batterijen leeg. En volgens haar kost het een kwartier om het systeem te plaatsen en ijken en daarna weer weg te halen.
Kort gezegd, buiten een foto van het systeem heb ik nog geen beelden gezien... Dus ik vraag liever mijn stalgenootjes.

There is beauty in everything, even the things that scare us.

petitparis
Berichten: 15976
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 12:50

interessant om jullie ervaringen te volgen.

Maar tot hiertoe blijf ik mijn wederhelft toch maar lastig vallen...

There is beauty in everything, even the things that scare us.

petitparis
Berichten: 15976
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 08:58

Jammer dat de Pivo alleen met een smartphone gaat. Heb 3jaar terug speciaal een camera gekocht voor trainingen te filmen, helaas is mijn cameraman niet altijd even blij als hij 2u of meer mee moet afhankelijk hoeveel paarden we mee hebben.

Past de Pivo eigenlijk op eender welk statief?

There is beauty in everything, even the things that scare us.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Westerntrail en 13 bezoekers