[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:34

Ik rijd fnrs wedstrijden dus op verschillende paarden daarom rijd ik (heel saai) in het zwart/wit met wat bling bling. Reed paar jaar terug met een grijze cap en grijs wedstrijdjasje maar sinds begin 2014 in het zwart/wit!

[ img ]
Zo rijd ik nu:
Cap: BR Zenith Swarovski
Rijjas: Harry's Horse St. Tropez softshell
Plastron: Pikeur Bling.
Broek: geen idee wat voor merk. Een simpele witte broek.
Handschoenen: Simpele witte (die nu niet meer wit zijn door moeders dus mag nieuwe uitzoeken :) )
Laarzen: Epplejeck Excellent.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3


xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:35

[ img ]

Van de week eindelijk m'n wedstrijdtenue compleet met een nieuwe rijbroek! Heel simpel zwart/wit. Rijd op manegepaarden dus vind dat het persoonlijk het mooiste. De knopen van het jasje staan kronen op en en op mijn achterkant van de rijbroek ook! Verder op elk kleding stuk wel wat bling bling (handschoenen van de epplejeck met randje bling bling, zie net dat die niet op de collage staat) en het haarnetje heb ik ook in het wit. Verder zwarte zweep met wit handvat en als het nodig is sporen met simpel zwart bandje. Heb pas 6 februari wedstrijd dus dan foto in het geheel :)

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:08

wil94 schreef:
Wedstrijdset inmiddels compleet, deze plastron is het geworden:
[ [url=m/N95vKS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JbW6Ft.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super gaaf! Waar heb je die vandaan?

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 09:30

Wij rijden op het NK carrousel met simpele zwarte jasjes en daarop hebben we oranje biezen gemaakt. Wij rijden met een wit sjabrak met oranje rand.
[ img ]

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:25

De set met roze is ook mooi <3

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 06:09

noorbeek1234 schreef:
Rijjasje en rijbroek van La Valencio... Een erg leuk merk met niet teveel poespas. Ik hou niet van heel druk. Jasje is donkerblauw. Heb een donkerbruine Samshield Shadowmatt cap. Bruin is erg lastig te vinden en aangezien ik een nieuwe blauwe Kep Italia heb besteld, past mijn jasje er ook bij dan. Ik draag dan de zwarte Petrie Melbourne laarzen.
Mijn wedstrijdshirt is van Equi-theme, ik wilde er eerst eentje van Pikeur of Kingsland maar deze waren allemaal al uitverkocht... Maar deze is ook erg leuk!
Mijn plastron is van HH, omdat ik de blauwe details zo leuk vind.
Verder heb ik een wit KWPN dekje, vond ik leuk omdat mijn paard ook KWPN'er is. Haarstrik is gewoon van Mondoni, lekker simpel.

Laarzen:
[ [url=m/wr9qAJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kep Italia & Samshield
[ [url=m/HXGe7S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BdYd3f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plastron, het is die links bovenin
[ [url=m/NcnzzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jasje La Valencio
[ [url=m/2axHHX.png]Afbeelding[/url] ]
Rijbroek La Valencio met siliconen kniestukken
[ [url=m/LDzdqX.png]Afbeelding[/url] ]
Haarstrik
[ [url=m/AWMUQv.png]Afbeelding[/url] ]
Showshirt
[ [url=m/nx0NFV.png]Afbeelding[/url] ]
Haarstrik
[ [url=m/AWMUQv.png]Afbeelding[/url] ]
Zadeldek
[ [url=m/H8PTGe.png]Afbeelding[/url] ]

Zo, hele post alweer! :o


Hoe vind jij de petrie melbourne laarzen? Ben er over na te denken om ze aan te schaffen maar lees vaak ook negatieve ervaringen

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 14:31

noorbeek1234 schreef:
xxxmh schreef:
Hoe vind jij de petrie melbourne laarzen? Ben er over na te denken om ze aan te schaffen maar lees vaak ook negatieve ervaringen


Oh echt? Ik vind het superfijne laarzen! Zijn allround inzetbaar dus zowel dressuur als springen, hoewel ik ze toch meer dressuurtypisch vind. Ze gaan zich helemaal vormen naar jouw been, heel fijn kalfsleder. Ik vind ze een echte aanrader!


Jaa. Omdat het veneto leer is en zag bij sommige reacties dat het leer eraf bladerde.. vandaar.. vind ze zelf een mooie laars voor een mooie prijs

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 15:17

Mijn softshell jasje van Harry´s Horse is echt super van kwaliteit (op de knopen na die er heel vaak vanaf vallen)

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 08:53

Nies_ schreef:
xxxmh schreef:
Mijn softshell jasje van Harry´s Horse is echt super van kwaliteit (op de knopen na die er heel vaak vanaf vallen)

Het is belachelijk, maar die HH jasjes zitten ook nog eens netter in elkaar dan die van spooks. Een jaar geleden toch in ieder geval, misschien dat het nu anders is. Die van HH vond ik wel heel dik, heb er daarom geen gekocht, maar het is niet zo warm dan?


Hij is idd wel warm. Maar ik heb het sws snel warm tijdens het paardrijden maar ik vind hem lekker zitten en zit ook mooi dus dat nemen we maar voor lief!

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 10:03

En het scheelt dat ik alleen fnrs rijd dus dat seizoen is van september tot juni/juli dus in de zomer heb ik nooit wedstrijden :D

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 12:20

hannelover schreef:
paljaslaura schreef:
Hele gave set hierboven!

Weet iemand toevallig een dekje (met rode bies!) die bij mijn donkerblauwe Spooks jasje past? Jasje zit echt tegen het zwarte aan dus héél donkerblauw. Heb er nu eentje maar die is echt te licht en daar stoor ik mij nogal aan :')

misschien vind je deze wat? http://www.ej.nl/paard/zadels-toebehore ... 10198.html


xMercury schreef:
Hey allemaal :)

Welke rijlaarzen hebben jullie allemaal? En welke raden jullie aan en absoluut af?

Ik heb nu alweer een jaar of 4 mijn Umbria rijlaarzen, zijn echt fijne laarzen, maar beginnen helaas toch wat te verslijten. Nu ben ik op zoek naar nieuwe rijlaarzen :D En jullie hebben alleen maar mooie spullen he :P

ik vind het opkomende merk celreis heel erg mooi <3

ik wil graag jullie advies, aangezien mijn 'nieuwe' zadel verlengde zweetbladen heeft past hij niet meer mooi op mn wedstrijdrekje en wil ik dus een nieuwe ik had er al een aantal gezien die allemaal wit met zwarte details zijn en soms wat zilver. welke zouden jullie kiezen? :o
[ [url=m/5Txr24.jpg]Afbeelding[/url] ]

dit is mijn set
[ [url=m/ivBhuf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Rechtsboven!

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 13:40

Welke kortingsactie bij divoza?

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 14:13

Jester_ schreef:
25% op een artikel naar keuze!


Ah k*t.. heb net een cap bestelt met de actie van nu, 15 euro korting vanaf 75.00.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:05

Ik heb lang, dik en krullend haar. Maak eerst een lage staart, die vlecht ik in. Doe mijn cap op, draai de vlecht als een knot, elastiekje eromheen. Dan cap af en dan een haarkleurig netje over mijn hoofd en dan om mijn knot met elastiek extra vast maken. Dan doe ik er nog een mooi zwart netje met bling bling omheen, die is straks genoeg dus die hoef ik niet vast te maken.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:49

Ik moet doorzitten.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:58

Nies_ schreef:
Ik zou een wit dekjes nemen met een (donker) gekleurde rand, maar ik vind gekleurde dekjes echt lelijk in de dressuurbaan. De br dekjes vind ik prima, na veel wassen worden ze wel lelijk, maar ze krimpen niet en zijn ook niet zo vreselijk duur.


Mijn BR dekje is wel gekrompen helaas..

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:00

Ik heb geen idee hoe die gekrompen is maar hij pastte na een tijdje niet meer en lag niet meer mooi.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:01

Misschien dat m'n moeder hem in de droger heeft gestopt een keer? Ik heb geen idee, doe nooit de was haha

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 18:42

Janine1990 schreef:
Jester_ schreef:
Gewoon geen donut haha


Maar de vraag is dan: Hoe maak ik dan een knot? :D
Want het is natuurlijk het proberen waard! Misschien kan het dan wel bijna net zo mooi.


Ik doe met mijn lange, dikke, krullend haar als volgt:

Lage staart, vlecht erin, die om de staart heen draaien en dan heb je een knot en daar dan een netje ofzo erover heen!

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:09

[ img ]

Dit is onze carrousel outfit.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:57

Dit is mijn wedstrijd set:

Cap:

[ img ]

Jasje:

[ img ]

Shirt:

[ img ]

Ze hebben allemaal een glitter rand erop. Heb een montar witte rijbroek en simpele witte handschoenen.

Nu heb ik een simpel eskadron sjabrak maar zoek eigenlijk nog eentje met een zelfde glitter rand net als in mijn kleding. Iemand een idee?

♡ Summer ♡
B+11 L1+3


xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Jullie wedstrijd outfits!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 12:56

[ img ]

Zwart met wit. In shirt, jasje en cap en zweep zitten zwarte glitterrand in verwerkt.
En een wit dekje. Rijd wedstrijd op manegepaarden dus tuig heb ik niks over te zeggen.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 18:55

Deempjexxx schreef:
Hoi!
Ik start in het paars/bordeaux.
Nu zijn vanaf 1 april hoofdstelnummers verplicht.
Iemand die weet waar ik eentje in die kleur kan vinden? Of iemand die het kan maken?
Ik ben niet zo creabea :Y)

[ [url=m/Gh5qui.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat grappig, heb precies hetzelfde jasje en plastron en dekje haha. Ik ga er denk een doen met glitters. Zit ook klein glitterrandje op m'n jasje en neusriem heeft ook glitterrandje.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: germie, SharonIndezz en 9 bezoekers