Kletstopic voor angstige ruiters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kiaartje
Berichten: 11
Geregistreerd: 18-04-19
Woonplaats: Zwolle

Re: Kletstopic voor angstige ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:11

Mijn instructrice zei al dat ik niet alleen sta! Ik zweer bij haar nuchterheid (al neemt ze alles zeker bloedserieus)! Maar toch fijn om andere verhalen te delen.
Ik ben met mijn jonge paard over de kop gegaan 6 jaar geleden. Iemand zou mij helpen om weer op het paard te stappen maar die nam mijn angst niet serieus. Resultaat dat mijn paard ging rennen en bokken en toen heb ik een wervel gebroken.
Sinds een jaar les bij mijn instructrice en ik heb nu weer echt vertrouwen gekregen. Ik durf alleen nog niet zo goed in mijn eentje te rijden. Wel steeds beter gelukkig.
Ik heb ook heel veel baat bij de doterra olie. maitestar23 ik zie dat je uit Meppel komt. Zouden we dezelfde instructie hebben. Het klinkt zo bekend :=



Kiaartje
Berichten: 11
Geregistreerd: 18-04-19
Woonplaats: Zwolle

Re: Kletstopic voor angstige ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 21:44

Woeiii ik heb mij een tijdje geleden hier al eens gemeld en nou heeft mijn instructrice mij afgelopen weekend gesteund bij een klein onderling wedstrijdje. Stelde geen zak voor, maar was voor mij wel een droom om ook een keer voor het eggie in een wedstrijd pakje te rijden.
Ik ben dan zo gelukkig met de nuchterheid van mijn instructrice (een witte rijbroek zit niet veel anders dan dezelfde in het zwart). De bak is hetzelfde waar we altijd rijden. Ik ben alleen in de bak en zij is er bij want ze leest voor. Bijna net als bij les.
Dus de hele zooi van haar geleend en een proefje gereden.
Echt onwijs trots op mezelf dat we een BB proefje gereden hebben. Krijg ik mijn protocol terug en echt super leuk commentaar en 206 punten gescoord. Dat is echt onwijs hoog zei mijn instructrice. Kwam er toen pas achter dat we de afgelopen weken dus een B proef hebben geoefend.
Ergens voelt het zo onnozel maar ik ben zoooo blij, dat ik dat hier ook even wilde delen... :D :D :D :D
Durf nog steeds niet goed zonder haar te rijden maar dit was wel even een enorme stap en goed voor mijn zelfvertrouwen dat een volslagen vreemde ons kennelijk als een hele leuke sympathieke combinatie ziet! (Stond op mijn protocol :) )
En een B proef, dat klinkt nog steeds als heel ver weg maar dat kan ik dus gewoon :):)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mirriezz en 11 bezoekers