[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:18

Dit is nu mijn set:
[ img ]

Jasje van HH, cap van casco, dekje Kingsland. Maar ik moet nu een nieuw dekje, want de eigenaar van de paarden wil graag een dekje borduren en op dit dekje staat al een KL logo. Alleen nu kan ik dus niet vinden wat ik wil. Ik wil sowieso iets met grijs en blauw. Het logo moet er in het rood op (zijn bedrijfskleur), dus ik zou het ook wel leuk vinden als er een rood sierkoord bij zat ofzo, maar liever verder geen rood er in dan geen grijs of blauw. En ik wil dus geen gewoon ruit stiksel. Ik vind van die rondjes gestikt heel mooi, of iets anders als het maar niet van die grote ruiten zijn. En ik wil ook niet zo'n ultra dunne (zoals bijv eskadron cotton) dat vind ik ook niet mooi.
Wat nu het dichts bij mijn wensen komt is de LeMieux Eurojump Navy, maar die is behoorlijk prijzig (75 euro bij de EJ). Dus eigenlijk hoop ik iets goedkopers te vinden, max is eigenlijk 50.


emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:19

Liess__ schreef:
emma_evg schreef:
Dit is nu mijn set:
[ [url=m/7go4fA.png]Afbeelding[/url] ]

Jasje van HH, cap van casco, dekje Kingsland. Maar ik moet nu een nieuw dekje, want de eigenaar van de paarden wil graag een dekje borduren en op dit dekje staat al een KL logo. Alleen nu kan ik dus niet vinden wat ik wil. Ik wil sowieso iets met grijs en blauw. Het logo moet er in het rood op (zijn bedrijfskleur), dus ik zou het ook wel leuk vinden als er een rood sierkoord bij zat ofzo, maar liever verder geen rood er in dan geen grijs of blauw. En ik wil dus geen gewoon ruit stiksel. Ik vind van die rondjes gestikt heel mooi, of iets anders als het maar niet van die grote ruiten zijn. En ik wil ook niet zo'n ultra dunne (zoals bijv eskadron cotton) dat vind ik ook niet mooi.
Wat nu het dichts bij mijn wensen komt is de LeMieux Eurojump Navy, maar die is behoorlijk prijzig (75 euro bij de EJ). Dus eigenlijk hoop ik iets goedkopers te vinden, max is eigenlijk 50.


Meelezer breekt even in :D
Ik heb deze, en ook al is het van divoza huismerk; hij bevalt mij super goed! Misschien is het wat voor je. In het echt is hij netjes voorgevormd bij de schoft en heeft hij niet zo’n rare vorm als op de foto van de blauwe.

https://www.divoza.com/nl/pagony-work-z ... gKmVvD_BwE


Thx voor het meedenken! Vind het ook echt wel een mooi dekje, alleen vind de buitenste rand van de donkerblauwe niet mooi. Als die grijs was geweest was het dekje echt perfect, maar hierbij is tie kobaltblauw en dan krijg je een beetje dat Nederlandse vlag effect bij de bies wat ik echt niet mooi vind. En omdat ik met een grijze cao rijd wil ik echt wat grijs in het dekje. Dus ik zou dan nog sneller voor deze grijze gaan dan de donkerblauwe.

En Equiline ga ik naar kijken, maar ben bang dat dat ook wel aardig prijzig word.

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:02

friesam schreef:
Zochten hier nog mensen een groen jasje? Ga de mijne (nieuw) toch weg doen


Heb je een pb gestuurd


emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:07

Ik start nooit met plastron, vind het ook echt niet mooi staan, beetje ouderwets ofzo.

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 19:58

Christel1 schreef:
Heeft iemand misschien nog een tip voor een wit dressuur dekje met donkerblauwe bies? Rond de 30 euro, een nette tweedehands kan ik ook overwegen


Ik heb die van Anky (deluxe), heel fijn ding. Heb hm zelf ook tweedehands gekocht voor 25 euro ofzo, super fijn ding, blijft goed liggen en blijft heel mooi na veel gebruik. Ik heb eerder een BR event dekje gehad maar die werd snel heel pluizig en vaal (wel andere kleur en oudere collectie, maar toch).

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 16:59

Sowieso hebben merken als HH, Horka, Equitheme etc vaak wel navy jasjes van softshell oid voor rond de 100 euro. Gewoon even kijken op de sites van ej of Divoza. En anders is er op marktplaats zeker wat te vinden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 13 bezoekers