[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:11

Dag dames,

Sinds kort start ik dressuurwedstrijden in Nederland, bedoeling is om bepaalde weekends 2 dagen te starten.

Omdat wij in België altijd maar 1 wedstrijddag per weekend hadden, heb ik tot nu toe maar 1 wedstrijdoutfit.
Alleen heb ik het probleem dat ik na een dagje rijden mijn witte broek heel vuil heb, wat natuurlijk niet ideaal is nu ik twee dagen achter elkaar wil starten.

Nu heb ik wel een mooie crèmekleurige broek van pikeur waar ik ook wedstrijd mee mag rijden. Die broek staat trouwens heel mooi op mijn goudvos. Dus ik twijfel om een tweede setje in crème te kopen. Graag wil ik een plastron, handschoenen en een wedstrijdblouse kopen.

Mijn eerste vraag, in welke winkel kan ik de wedstrijdtenue in crème kleur kopen, heeft iemand daar tips voor? Ik heb al op de site van epplejeck gekeken, maar het lijkt me onmogelijk om aan de hand van foto's op het internet iets te bestellen omdat ik niet weet welke kleuren bij mijn broek passen.

Koop ik dan het best ook een crèmekleurige onderlegger? Of is dit te veel van het goede?

Ik rij rond met een grijze helm van samshield en een bijpassende kleur wedstrijdvest. Vinden jullie grijs samengaan met crème, ik vind dit moeilijk in te schatten.

Foto's van combinaties die in crème starten zijn zeker welkom! Ik ben benieuwd naar jullie outfit.



Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 19:21

Dankjewel voor de tips ivm met het crème. Stiekem vind ik het wel super mooi! Maar dan zou ik toch eerder opteren voor een blauwe jas in combinatie met het crème.

Uiteindelijk blijft een nieuwe witte rijbroek de goedkoopste oplossing, maar dat crème op een vos blijft wel heel mooi op voorwaarde dat alles volledig bij elkaar hoort. Nog eventjes nadenken wat ik er uiteindelijk mee ga doen.

Goh ja, ik trek altijd een jogging over mijn rijbroek als ik moet kuisen en dan blijft hij redelijk proper. Maar eens afgezadeld merk ik dat ik toch overal vegen op heb, al is het van het afstappen, te veel tegen de auto of trailer geleund, paard zijn neus afgeveegd of geschud waardoor je broek vies is. Tweede broek is altijd handig, ook bij eventueel slecht weer

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers