[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:04

Zou zeker geen creme bij grijs doen... Sowieso is creme redelijk uit, ik zie het echt niet meer. En als ik het zie vind ik het 9 van de 10 keer een fikse mismatch/bijeen geraapt zooitje.

Creme met grijs kan wel, maar dan zo'n geheel Engelse outfit met jodhpurs, maar dat is dan ook weer niet zo geschikt met dressuur vind ik persoonlijk.

Trouwens wel knap dat je je rijbroek zo vies krijgt... Ik doe er vooraf gewoon een broek overheen en nadien loop ik rond in de witte rijbroek. Draai ik de kalkoenen er uit in mijn witte broek, zet ik hem weer terug in de trailer en op stal met de witte broek. En echt heel vies wordt hij niet.
Uiteraard wel na elk gebruik wassen, maar dat is meer om ook te voorkomen dat er stof intrekt en het wit grauw wordt.



Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:19

ambre schreef:
Ik ben al vies na het opstappen.


Hoe dan? :oo

Nee maar serieus, ik ben echt een smeerlap hoor... Ik heb altijd alles vies.

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:46

Lithya schreef:
Janine1990 schreef:
Trouwens wel knap dat je je rijbroek zo vies krijgt...


Mijn dressuurzadel geeft veel maar af, dan mijn springzadel. Nee, daar gebruik ik geen ander ver op.


Maar dat stuk zit je op, dus dat maakt ja niets uit dat het smerig wordt :')

Die van mij is ooit vreselijk ranzig geworden door een wedstrijd in de stromende regen. Ik heb nog altijd een groene bips ervan. Nou jammer dan, ziet niemand.

Zie ook geen ruiter op concours met een witte bips.

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:33

PanamaD schreef:
Starten jullie allemaal met een plastron?

Ik heb zelf alleen een wedstrijd shirtje met bling kraag maar twijfel om nog een plastron aan te schaffen. Wat zeggen jullie?


Met :j

Met jas zonder plastron vind ik meer voor springen.

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:52

Solica schreef:
Hoihoi,
Ik heb nu een blauw wedstrijdjasje die me eigenlijk iets te kort is. Ik ben zelf vrij lang & slank en met de meeste jasjes heb ik als ik maat 36 neem dat ze te kort zijn maar verder wel mooi aansluiten. Met maat 38 zijn ze dan lang genoeg, maar weer te wijd. Weet iemand toevallig een merk dat zwarte, mooie en langere jasjes heeft voor slanke mensen? Heb het liefste geen softshell. Ik zat zelf al te kijken naar pikeur en montar maar heb echt geen idee hoe die vallen.


Zou ik Italiaans gaan denken.
Zelf niet super slank, maar mijn Kingsland jasje is wel heel mooi aansluitend en lang genoeg voor mijn 1.86m

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 19:55

Ik heb vrij forse bovenbenen en juist minder last van mijn buik bij het kopen van een broek (broekband meestal veel te wijd). Nu ben ik weliswaar heel lang, maar ik denk dat mijn Harry's Horse wel voldoet aan je eisen. Mijn broekband is namelijk te wijd. :+

Je hebt trouwens een waanzinnig gave kleur Fjord! <3

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:33

linda2008 schreef:
Janine1990 schreef:
Ik heb vrij forse bovenbenen en juist minder last van mijn buik bij het kopen van een broek (broekband meestal veel te wijd). Nu ben ik weliswaar heel lang, maar ik denk dat mijn Harry's Horse wel voldoet aan je eisen. Mijn broekband is namelijk te wijd. :+

Je hebt trouwens een waanzinnig gave kleur Fjord! <3


Dankjewel :)

Broeken blijft gewoon iets super lastigs denk ik..


Nou zeg dat wel! En zeker met paardrijden, want het is zó persoonlijk welk zitvlak je prettig vind...
Ik ben zeg maar gerust anti antislip, al zegt men dat de dure Equi nog wat broeken wel oké zijn.
Kunstleer kan er nog mee door, maar ik ben weer op de ouderwetse broeken tour... Nou, vind ze maar... :roll:

Gelukkig kan ik bij Tweespan wel terecht voor ouderwetse broeken zonder apart zitvlak. Maar ja, moet ik wel afvallen naar een maatje 40 want anders pas ik niet in Eurostar maatje 44 #) (of liever gezegd 88)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers