[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:27

Ehm, die helm doet me denken aan de helmen van de SS in WO 2...... niet mijn smaak :n


Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 09:04

Luz_ElenaE schreef:
Hoe bedoel je moet verdienen? Volgens mij rijdt Vera internationaal dan heb je hem denk ik toch wel verdiend :o?


Misschien bedoelt ze dat je internationaal dressuur moet rijden en telt SGW niet mee?

Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:18

Ik zit met dezelfde maat als jij PD, en ik heb een jasje van Kramer voor 59 Euro gehaald. Zit echt perfect. Nu ben ik wel lang, en bijna alles is me te kort. Dus misschien is dit jasje weer te lang voor jou.

Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:25


Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 11:37

florence123 schreef:
Ik ben van plan mijn donkerblauwe animo te verkopen omdat ik deze te kort vind geworden.

In de plaats zou ik graag een felblauw (hoogblauw) jasje hebben voor het springen (in dressuur heb ik alles zwart). Hebben jullie voorstellen? Prijsklasse 200€. Het jasje zal gecombineerd worden met een zwarte cap, zwarte laarzen met blauwe accenten. Het paard draagt volledig bruin tuig en blauwe accenten.


Deze heb ik hier laatst ook al eens genoemd. Kost 59 Euro:
https://www.kraemer.de/Turniersakko-Viv ... ..XS..K%3e
Of je moet deze ook te kort vinden.

Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:47

Maar lengtematen zijn wel zeldzaam hoor. En ik kan me voorstellen als je iets speciaals zoekt (bijv die rok) dat het dan helemaal lastig is.
Ik had het geluk dat ik een goedkoop nieuw jasje kon vinden met mouwen die eindelijk eens lang genoeg waren in een standaard maat (FB, bij Krämer).

Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 12:30

Als ik dat jasje zo bekijk lijkt me de lijflengte niet het probleem, maar de mouwlengte. Daar zou je zomaar eens 6 cm kunnen missen...

Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:10

biancaaaa schreef:
Scum schreef:
Als ik dat jasje zo bekijk lijkt me de lijflengte niet het probleem, maar de mouwlengte. Daar zou je zomaar eens 6 cm kunnen missen...


Ben bang dat je gelijk hebt. Heb een mail gestuurd en om de (mouw/rug) lengte gevraagd. Ondertussen ook verder kijken. Mocht iemand nog tips hebben voor langere jasjes voor iemand met apenarmen? Liefst zwart of grijs en stretch/softshell materiaal.


Ik ben 1.80 en ik heb zelf het jasje van FB bij Kramer gekocht. Dat is ook softshell en bij mij vallen de mouwen wel fijn. Ik kom overal 6 cm tekort, ook bij broekspijpen overigens. Dus ik was al lang blij dat ik voor zo'n mooie prijs een jasje heb gevonden. Hij is er in zwart, bruin en blauw.


Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:23



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers