Kletstopic voor angstige ruiters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine92
Berichten: 5327
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Kletstopic voor angstige ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 01:29

Hier nog een schijtebak. Iedereen zegt tegen mij zoek hulp en werk eraan. Ik weiger dat om twee redenen. Ten eerste, die angst is reeel en is er om mij te beschermen. Ten tweede is het mijn hobby dus ik ga niet krampachtig toch rijden terwijl ik het eng vind. Dus ik stap alleen op hele chille paarden. Het houdt me wel tegen in mijn wedstrijdcarriere want de beste paarden ben ik altijd bang voor. Maarja ik rij dan toch liever op mijn IJslander door het bos dan dat ik op zo'n engerd stap. Blijf alleen toch steeds weer proberen dat brave dressuurpaard te zoeken maar dit loopt vaak op teleurstellingen uit. Ik zou ermee kunnen leven om enkel nog bosritjes te maken overigens, maar dressuur blijft wel altijd kriebelen. Heb nu een sportpaard waar ik in de bak prima op kan rijden, maar no way dat ik er nog mee naar buiten ga. Daar heb ik een veel relaxtere IJslander voor

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd


Dorine92
Berichten: 5327
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 00:31

Janneke2 schreef:
Dorine92 schreef:
Hier nog een schijtebak. Iedereen zegt tegen mij zoek hulp en werk eraan.


...het is toch bij de wilde spinnen af!!
Jij bent geen schijtebak, ingerukt mars met dat soort taal!!

Er aan werken kan zin hebben, maar dan met verstand van zaken, niet als in 'forceer jezelf'.
Citaat:
Ten eerste, die angst is reeel en is er om mij te beschermen. Ten tweede is het mijn hobby dus ik ga niet krampachtig toch rijden terwijl ik het eng vind.

Buiten stal kun je uitstekend werken aan angst die reeel is, maar buiten proporties hindrrt.
En verder lekker iedereen laten kletsen die geen verstand heeft van angst.

Het is bij mij wel echt een bewuste keuze om niet aan de angst te werken, maar enkel paarden te rijden die ik bijna 100% veilig vind. Het liefst rij ik alleen paarden waarvan ik kan zeggen: als hij niet heel bizar struikelt of in elkaar stort door een hartaanval, zal ik NOOIT onvrijwillig op de grond belanden. Ook niet als er een haas onder ze door rent of als er een lawine sneeuw van het dak van de rijbak schuift met bijbehorende herrie. Dat vind ik nou ontspannen je hobby uitoefenen. Gelukkig zijn er ook zat mensen die wél van fratsen houden

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers

cron