Kletstopic voor angstige ruiters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Corneeltje
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-17
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:08

Ik ben zo opgelucht om te horen dat er meer mensen zijn met angst, begon me namelijk inmiddels zorgen te maken dat het kwam omdat ik te weinig heb gereden toen ik jonger was :+ Ik heb op m'n 12e zo'n 20 á 30 lesjes gehad, vooral stappen en op m'n 16e ook zo'n 20 op een manege. Maar op de manege kwam ik in een gevorderde groep terecht door m'n leeftijd en tja, een vriendin van mij zat ook in die groep dus van het één kwam het ander. Die groep bleek te moeilijk te zijn waardoor ik er een paar keer naar van af ben gevallen, werd bang en stopte met lessen.

Nu van de zomer heb ik privélessen gehad en toen ging het steeds beter! Ook laatst een buitenritje gemaakt op een huurpaard en was toen heerlijk ontspannen. Zelfs toen de paarden schrokken van een stel herriemakers bleef ik er, naar omstandigheden dan :P , nog redelijk kalm onder. Nu scheelde het al dat ik nu op een koudbloed ruintje zat, terwijl ik normaal op paarden les. Ben toch duidelijk meer op me gemak op iets kleiners en kalms. En galop is een stuk fijner rechtuit dan in de bak, omdat ik in de bak in de bochten snel mijn balans kwijt ben. Al met al gaat het dus wel steeds beter *D

Herken me trouwens heel erg in NoorWJ! Lessen begin ik nu weer een beetje zat te worden, omdat ik niet super ambitieus ben en ook wel geniet van de occasional buitenrit en een beetje aanrommelen. Alleen rijden doe ik liever niet, dus moet misschien maar eens opzoek gaan naar een verzorgpony zonder rijden inderdaad:)

- People only accept the love they think they deserve -


Corneeltje
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-17
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Kletstopic voor angstige ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 23:16


- People only accept the love they think they deserve -

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rytm, zoedeloe en 12 bezoekers