F.R.A. Alizée Mistral Sidepull

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ricardos
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-09-20

F.R.A. Alizée Mistral Sidepull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 10:21

Hoihoi!!

Ik weet dat er al een topic over is gemaakt, maar dit was er een uit 2016 en ik ben benieuwd of er ondertussen al meer mensen ervaring hebben met de F.R.A. Alizée Mistral Sidepull. Is de kwaliteit van het leer goed? Blijft het mooi op zijn plek liggen tijdens het rijden? Als er mensen zijn met de F.R.A. Rebecca Sidepull ben ik ook benieuwd naar die ervaringen. Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Ricardos.

kwii
Berichten: 1746
Geregistreerd: 23-04-08

Re: F.R.A. Alizée Mistral Sidepull

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 10:25

Hoi Ricardos,

Ik heb de F.R.A Rebeccca. Ben er erg tevreden van. In mijn geval zat de frontriem iets te laag, de gaten daarvan heb ik wat groter laten maken zodat ik hem wat naar boven kan schuiven. Ik vind de leerkwaliteit mooi en de pony reageert er goed op. Als je nog meer wil weten over mijn ervaring met dit hoofdstel dan vraag je maar.

Ricardos
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 11:08

kwii schreef:
Hoi Ricardos,

Ik heb de F.R.A Rebeccca. Ben er erg tevreden van. In mijn geval zat de frontriem iets te laag, de gaten daarvan heb ik wat groter laten maken zodat ik hem wat naar boven kan schuiven. Ik vind de leerkwaliteit mooi en de pony reageert er goed op. Als je nog meer wil weten over mijn ervaring met dit hoofdstel dan vraag je maar.


Bedankt voor je snelle reactie op dit topic! Goed om te weten dat de F.R.A. Rebecca zo goed bevalt :)

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:11

De kwaliteit is prachtig, de pasvorm is voor paarden met lange hoofden. Bij mijn paarden ging hij bol staan en schuiven. Ik heb de mijne gauw weer verkocht en die van Lovelance gekocht. Die blijft wel mooi liggen.

Ricardos
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 11:23

Caira schreef:
De kwaliteit is prachtig, de pasvorm is voor paarden met lange hoofden. Bij mijn paarden ging hij bol staan en schuiven. Ik heb de mijne gauw weer verkocht en die van Lovelance gekocht. Die blijft wel mooi liggen.


Aah dat is goed om te weten. Ik heb een D pony met voor hoofdstellen met bit maat COB en volgens mij heeft hij best een groot hoofd voor zijn lichaam, maar of het dan bij hem wel past, geen idee...

Die van Lovelance ziet er ook heel mooi uit! Jammer dat er zo’n verschil in prijs zit tussen de ‘trust’ en ‘dressuur’, aangezien ze niet allebei in maat COB te verkrijgen zijn.

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: F.R.A. Alizée Mistral Sidepull

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:52

De dressuur is qua leerkwaliteit wel echt veel beter. Afbeelding

En alsnog veel goedkoper dan de alizee

Ricardos
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 13:44

Caira schreef:
De dressuur is qua leerkwaliteit wel echt veel beter. [ [url=m/ApOfAI.jpg]Afbeelding[/url] ]

En alsnog veel goedkoper dan de alizee


Dat is waar! Ik denk dat ik voor de dressuur van Lovelance ga in maat COB, ben heel benieuwd :)

Wat een leuk paard trouwens, hoofdstel staat ook mooi!