prolite v.s passierblu wave vs. ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Han21
Berichten: 445
Geregistreerd: 30-06-14

prolite v.s passierblu wave vs. ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-20 11:52

Hoi allemaal,

Ik ben op het moment op zoek naar een nieuwe singel voor mijn paard. Het aanbod is alleen erg groot en ik heb niet echt zicht op wat de beste singel zou zijn voor mijn paard. Het paard waar het om gaat:
[ img ]

Mijn huidige singel:
[ img ]
Helaas trekt deze singel wat naar voren en krijgt ze schuurplekjes in haar oksel aan 1 kant.

Ik twijfel daarom welke singel ik moet nemen. Ik heb mijn oog laten vallen op de prolite singel en de passierblu wave
[ img ]
(bovenstaande foto is de blu wave)

De passierblu wave is enigszins vergelijkbaar met mijn huidige singel, alleen smaller en zonder elastiek.

Heeft iemand nog andere suggesties of ervaringen? En wat raden jullie mij aan?
Alvast bedankt!



MariekeS_
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Re: prolite v.s passierblu wave vs. ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 12:15

Ik lees even mee. Had ook m'n oog laten vallen op de Prolite Narrow maar zag van de week die van Passier. Paard heeft een heel erg smalle borst/singel plek en vrij ver naar voren liggen dus ik wil ook voorkomen dat het naar de voorbenen trekt.


TROY (2019) & LAYS (2014)

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 21:21

Hebben jullie de Passier in het echt gezien? Ik had hem besteld en vond hem heel smal. Kan me voorstellen dat het voor sommige paarden met heel weinig ruimte fijn is, maar voor mij was de singel te.
Het voelde en zag er ook niet uit alsof het fijn de druk verdeelt op die smalle stukken. Ik had zo smal niet nodig en heb de singel dus terug gestuurd.

Uiteindelijk ben ik voor deze singel gegaan. Vond hem heel zacht en daardoor de kwaliteit heel fijn. Hij heeft ook een extra glans en het oog wil natuurlijk ook wat ;)

https://www.dekroo.nl/products/anky-ana ... YvEALw_wcB


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Kidde, Snippergroen en 16 bezoekers